Gezondheid alle pijlers

ervaring gardnerella?

30-07-2016 11:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ik heb regelmatig last van een gardnerella infectie. Paar keer van de huisarts een kuur van een dag gekregen en leek te helpen. Toch komt het steeds terug. Pas via de gynaecoloog na een kweek een antibiotica kuur van een week gekregen. Eindelijk was de geur weer weg. 3 keer sex gehad met mijn vriend en ja hoor de geur is weer in alle hevigheid terug. Ik gebruik nu vagina balance active maar doet ook niet meer alles oplossen. Ik word hier zo moedeloos van. Iemand ervaring?
Alle reacties Link kopieren
moet je vriend dan niet ook behandeld worden?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Daat hebben ze het nooit over gehad. Ook op internet staat dat dat vaak niet hoeft omdat het geen soa is. Pas al wanhopig aan de gyn gevraagd hoe het wegblijft maar een concreet antwoord hebben ze niet.
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met die gel in je vagina te stoppen. Alleen wassen met water en niet de binnenkant wassen, dat haalt alles uit balans.



En inderdaad je vriend mee laten behandelen.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Alle reacties Link kopieren
maar als hij iets bij zich draagt, ook al is het geen soa, dan besmet hij jou toch iedere keer opnieuw?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Je vriend moet ook, echt waar. Ookal zegt de ha soms van niet. Heb dit ook gehad.
Sperma kan de bacteriële infectie verergeren. Voorlopig met condoom doen?
Even geen sex, tot je lichaam weer in balans is. En met condoom doen. En tampons niet te lang inhouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:FunnyFace8 schreef op 30 juli 2016 @ 12:16:

Even geen sex, tot je lichaam weer in balans is. En met condoom doen. En tampons niet te lang inhouden.



Maandverband ook liever niet, want dat heeft een laagje plastic wat de boel lekker laat broeien. Idem voor inlegkruisjes. Experimenteer eens met een softcup anders.



Geen ervaring met jouw probleem, wel regelmatig de normale candidainfectie. En die steekt de kop op als ik op goedkope tuinkussens heb gezeten (synthetisch, dus lekker broeierig, heerlijk voor schimmeltjes), als ik heb gezwommen in natuurwater, of mijn ondergoed niet heet genoeg gewassen is. Ik koop dus alleen nog maar katoentjes, want dat lingerie spul vind ik weliswaar vaak veel mooier maar helaas mag dat meestal maar op maximaal 30 graden gewassen worden en bovendien is het ook nog eens synthetisch, alweer, waardoor die schimmel ook alweer lekker z´n gang kan gaan.



Verder zoveel mogelijk lekker laten luchten (slapen in je blootje).



Goed, dit zijn dus mijn regeltjes . Maar misschien heb jij er ook wat aan.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven