Gezondheid alle pijlers

Geen raad met mezelf

28-06-2016 22:37 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Wil graag even van me afschrijven aangezien ik met niemand kan praten, ik ben alleenstaande moeder en woon op mezelf met me kindje heb een mooi huisje daar ben ik ook blij mee, alleen ik voel me zwaar ongelukkig nergens zin in alleen maar moe elke dag ziet hetzelfde eruit, ik heb wel vriendinnen maar die zie ik amper hun werken en hebben ook een eigen leven en ik wil best afspreken maar heb de behoefte niet, ik zit thuis en denk wat doe ik hier (alsof ik me hier niet thuis voel) ik heb het samen met me kind super en doe ook wel veel met daar maar ik bedoel ook meer buiten dat om zodra ze in bed ligt voel ik me zo, Overdags ook wel maar wel wat minder, ik heb wel veel stress meegemaakt en nog steeds wel en de ziekte van Lyme dus dat speelt ook wel een rol maar het voelt zo alsof me leven stil staat vooral de avonden meestal ga ik ook al vroeg naar bed. Herkent iemand dit
Alle reacties Link kopieren
sport je wel?

ga je wel naar buiten genoeg?

en vroeg op bed is niks mis mee hoor!
Nee, ik herken het niet. Werk je?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik sport thuis maar laatste tijd geen energie voor en ik ga Zoiezo elke dag naar buiten,
Alle reacties Link kopieren
Nee ik werk niet ik ben fulltime moeder en het is niet dat ik niks doe ik zorg juist dat ik continue bezig ben maar ondertussen voel ik me zo
Dit probleem gaat zich vanzelf oplossen en anderen gaan dit ook niet voor je doen, je zal echt zelf aan de slag moeten.

Er zijn opties genoeg: vrijwilligerswerk of clubjes zijn er in alle soorten en maten te vinden. Sluit je ergens bij aan dus, zou ik zeggen.



Ik herken je gevoel trouwens niet, want heb nooit in die situatie gezeten, maar ik zou er niet blij mee zijn als ik zo weinig om handen zou hebben.
...
anoniem_57234 wijzigde dit bericht op 29-06-2016 06:50
Reden: (TO leest toch niet.)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik kan en heb genoeg om handen maar heb er de energie niet voor, en heb ook genoeg aan me hoofd, maar tis meer van dat ik me zo voel elke dag
Als ik jou was zou ik part-time gaan werken. Werken is voor mij net vakantie vergeleken bij full-time thuismoederen. Zo lekker om er af en toe even opgetut uit te kunnen, je gedachten te verzetten en onder de mensen te komen. En je krijgt er nog voor betaald ook. Win win!
Alle reacties Link kopieren
Dat is het m ik kan nu niet werken omdat ik fulltime voor me kind zorg ze gaat naar de peuterspeelzaal maar dat is te weinig tijd. Zodra ze naar de basisschool gaat ga en kan ik pas werk zoeken, maar het ligt niet aan niet werken
Ik zou proberen (weer) te gaan werken.
Oh dat wil je niet. Maar het kán wel hoor. Daar zijn kinderdagverblijven voor. En waarom denk je dat dat het niet is?
Alle reacties Link kopieren
Dat wil ik zeker wel!! Het moet ook financieel kunnen! En straks gaat ze naar de basisschool dan is het heel wat anders,
Alle reacties Link kopieren
En het gaat niet over werk mijn verhaal
Hoezo is dat anders? De basisschooltijden sluiten ook bepaald niet aan bij een 9-5 baan.
Alle reacties Link kopieren
Als alleenstaande ouder krijg je bijna de hele opvang vergoed door de BD.

Het fijne van werk is dat je wat voor jezelf hebt, andere volwassenen tegenkomt en dus ook nieuwe vriendschappen ontwikkelt.



Onderneem je iets met je kind waarbij je andere moeders ontmoet? Muziek op schoot, peuterdans enz?



Zolang jij blijft doen wat je doet verandert er niets.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:Miss889 schreef op 28 juni 2016 @ 23:41:

En het gaat niet over werk mijn verhaal

Oh nou sorry hoor. Ik denk alleen dat dat dus wél zou kunnen helpen. Omdat je dan meer onder de mensen bent, aanspraak hebt, eruit bent, je leven misschien meer nut lijkt te hebben en het een gevoel van voldoening kan geven, waardoor je 's avonds minder in de put zit.

Maar vertel, wat wil je dan horen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben genoeg onder de mensen en en heb genoeg te doen het gaat daar niet eens om maar dat ik me zo voel! En zodra kleine naar basisschool gaat ga ik part time werken snap je goede bedoeling maar ik vraag meed advies in dat ik mij zo voel terwijl ik het verder gewoon goed heb
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss889 schreef op 28 juni 2016 @ 23:47:

Ik ben genoeg onder de mensen en en heb genoeg te doen het gaat daar niet eens om maar dat ik me zo voel! En zodra kleine naar basisschool gaat ga ik part time werken snap je goede bedoeling maar ik vraag meed advies in dat ik mij zo voel terwijl ik het verder gewoon goed heb

Onderzoek waar het gevoel vandaan komt.



En deze tips krijg je,omdat je in de OP aangeeft je vriendinnen nooit te zien en altijd alleen te zitten.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Ik onderneem de hele dag door dingen met me kind ondanks ik me zo voel en zo moe ben
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss889 schreef op 28 juni 2016 @ 23:48:

Ik onderneem de hele dag door dingen met me kind ondanks ik me zo voel en zo moe ben

Maar je ziet dus geen andere volwassenen?

Zo nee, denk je niet dat dat dit een beetje verklaart?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Okee ik bedoel meer van dat ik gewoon savonds de puf niet meer heb om af te spreken met vriendinnen omdat ik gewoon zo moe ben en daar dan geen behoefte aan heb en het is niet dat ik ze nooit zie maar wel minder en me eigen keus ook
Alle reacties Link kopieren
Ik zie elke dag volwassenen en spreek ze ken iedereen onderhand hier daar ligt het niet aan
Alle reacties Link kopieren
Ah okay.



Dan naar de huisarts.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Wat een warrig, lang verhaal, waren de leestekens op? Graag duidelijke alinea's etc, je hebt tijd genoeg: cursus schrijven volgen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven