Gezondheid alle pijlers

Gek of niet?

01-05-2016 20:01 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tijdens mijn menstruatie neemt het bliedverlies toe tijdens sporten en fietsen. Vandaag werd mijn menstruatie eindelijk minder, na een stukje fietsen toch weer veel bloedverlies, gek of niet?
Heb ik ook. Dus hopelijk niet gek
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me niet vreemd, je stimuleert je lichaam, je baarmoeder trekt wellicht weer extra samen en voila..

Uiteindelijk stopt je menstruatie als het van binnen schoon is, hoe lang dat duurt kun je niet precies voorspellen.
Nee hoor
Alle reacties Link kopieren
Nee. Niet gek.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:babyzorgen schreef op 01 mei 2016 @ 20:11:

Lijkt me niet vreemd, je stimuleert je lichaam, je baarmoeder trekt wellicht weer extra samen en voila..

Uiteindelijk stopt je menstruatie als het van binnen schoon is, hoe lang dat duurt kun je niet precies voorspellen.Dit, door de inspanning trekt je baarmoeder vaker/sterker samen wat ervoor kan zorgen dat je dan meer bloed verliest dan wanneer je "rust".
Eens met bovenstaande reacties. Je oefent druk uit, waardoor je meer bloed. Zo loop ik altijd "leeg", zodra ik mijn bed uit stap en niet terwijl ik slaap.
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 01 mei 2016 @ 20:48:

Eens met bovenstaande reacties. Je oefent druk uit, waardoor je meer bloed. Zo loop ik altijd "leeg", zodra ik mijn bed uit stap en niet terwijl ik slaap.Oh herkenbaar, rotgevoel is dat
quote:Dormouse schreef op 01 mei 2016 @ 20:51:

[...]





Oh herkenbaar, rotgevoel is dat Moet jij ook altijd rennen naar de wc? Ik moet ook nog eens een trap af...Zo niet leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ook dat herken ik!!
quote:jacky74 schreef op 01 mei 2016 @ 21:03:

Ook dat herken ik!!Zie je wel! Je bent heel "normaal"
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 01 mei 2016 @ 20:55:

[...]





Moet jij ook altijd rennen naar de wc? Ik moet ook nog eens een trap af...Zo niet leuk! Ja! En toen ik nog puberde heeft het me een mooi, net nieuw, langharig wit kleed gekost uit angst nooit meer een kleed onder me bed gelegd, dan maar koude voeten (en omdat als het al ern variant zou zijn die wel schoon te maken is, ik het een kut-klus zou vinden hahaha).
quote:Dormouse schreef op 01 mei 2016 @ 21:07:

[...]





Ja! En toen ik nog puberde heeft het me een mooi, net nieuw, langharig wit kleed gekost uit angst nooit meer een kleed onder me bed gelegd, dan maar koude voeten (en omdat als het al ern variant zou zijn die wel schoon te maken is, ik het een kut-klus zou vinden hahaha).



Ohhh wat erg!! Ik weet wel dat je bebloede kledingstukken gelijk in koud water moet leggen. Dat scheelt ook een beetje.

Ook zoiets; als je dan lekker gedpuched hebt, je als een malle af moeten drogen en aankleden, want anders kan je zo weer onder de douche..
Alle reacties Link kopieren
quote:WaaromPorque schreef op 01 mei 2016 @ 21:10:

[...]





Ohhh wat erg!! Ik weet wel dat je bebloede kledingstukken gelijk in koud water moet leggen. Dat scheelt ook een beetje.

Ook zoiets; als je dan lekker gedpuched hebt, je als een malle af moeten drogen en aankleden, want anders kan je zo weer onder de douche..Jaaaaa! En dubbele bescherming bij sport, nouja, driedubbel (tampon, maandverband en extra oncharmante onderbroek ipv dun ding wat lekker zit), komen meteen trauma's naar boven hier... Elk uur nieuwe supertampon. Man man, wat was ik blij toen ik de pil kreeg. Dat ik ineens krampen kreeg daarna nam ik maar voor lief.
quote:Dormouse schreef op 01 mei 2016 @ 21:15:

[...]





Jaaaaa! En dubbele bescherming bij sport, nouja, driedubbel (tampon, maandverband en extra oncharmante onderbroek ipv dun ding wat lekker zit), komen meteen trauma's naar boven hier... Elk uur nieuwe supertampon. Man man, wat was ik blij toen ik de pil kreeg. Dat ik ineens krampen kreeg daarna nam ik maar voor lief.



(sorry)



Zoooo herkenbaar...
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, fijn he herkenning
quote:Dormouse schreef op 01 mei 2016 @ 21:20:

Hahahaha, fijn he herkenning Nou, zeker! Het is nou niet iets waar vrouwen doorgaans mee te koop lopen.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, helemaal als je "menstruatie-klachten" wat onsmakelijker zijn dan kramp. Lekker zo'n anoniem forum
quote:Dormouse schreef op 01 mei 2016 @ 21:27:

Inderdaad, helemaal als je "menstruatie-klachten" wat onsmakelijker zijn dan kramp. Lekker zo'n anoniem forum



it!



Zelfs ooit met een luier van zoon rond gelopen, bij gebrek aan beter...

Dat is nou ook iets wat ik nooooooit zou opbiechten irl.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is wel heftig! In de catagorie niet opbiechten IRL; ivm het eerder genoemde lekken heb ik na de eerste ochtend(en) sprinten een handdoek naast het bed en schuifel dan met dat ding tussen me benen naar de wc (scheelt dweilen) lelijk oud kreng met bleekvlekken speciaal voor dat doel.
quote:Dormouse schreef op 01 mei 2016 @ 21:38:

Oh dat is wel heftig! In de catagorie niet opbiechten IRL; ivm het eerder genoemde lekken heb ik na de eerste ochtend(en) sprinten een handdoek naast het bed en schuifel dan met dat ding tussen me benen naar de wc (scheelt dweilen) lelijk oud kreng met bleekvlekken speciaal voor dat doel.





Slim!

Dat doe ik dus bij voorbaat als ik de douche uit stap. Vooral dat schuifelen, haha!
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar inmiddels bijna 45 en dan nog soms verrast worden door doorlekken... en het went nog steeds niet..
Niezen, ook zo fijn. Flotssjj....
..
quote:Ginevra schreef op 01 mei 2016 @ 22:31:

Niezen, ook zo fijn. Flotssjj....Oh ja! En een lachbui.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven