Gezondheid alle pijlers

Gezondheidsbeurs?

22-01-2017 09:39 12 berichten
Wie is er wel eens naar de gezondheidsbeurs in Utrecht geweest? Is het wat?



Ik ga er dit jaar samen met mijn schoonmoeder heen, maar weet nog niet zo goed wat ik ervan kan verwachten...
ik lees even mee ik twijfel nog om te gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben niet zo van de beurzen, maar dit lijkt me wel leuk. Op de site zelf staat wat je kunt verwachten.
Ik ben er vorig jaar geweest omdat ik vrijkaartjes had, maar vond het niet heel bijzonder. Leuk voor een keer maar ik zou er niet ieder jaar naar toe gaan.

Je hebt kraampjes die "gezond" leven en eten promoten en verkopen, van allerlei ziektes, aandoeningen en stichtingen, hulpmiddelen om bijvoorbeeld je steunkousen mee aan te trekken, sporten zoals yoga, zorgaanbieders die je moedervlek weg kunnen halen, hulp om de geesten uit je huis te verjagen en nog veel meer. Al met al vind ik heel veel dingen nogal zweverig (als ik het zo mag noemen, het past niet bij mij) zoals het complete taboe op suiker of een dieet wat kanker tegen zou gaan. Ik ging er ook niet heen om dingen te kopen.

Je kunt er wel een hele dag rond lopen voordat je alles gezien hebt.
quote:pamelacourson schreef op 22 januari 2017 @ 09:46:

Ik ben niet zo van de beurzen, maar dit lijkt me wel leuk. Op de site zelf staat wat je kunt verwachten.De site heb ik inderdaad bekijken. Maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van mensen die er bij vorige edities ook echt naartoe zijn gegaan...
Alle reacties Link kopieren
Erg leuk. Over gezonde lifestyle en alles wat daarmee te maken heeft. Is zeer veelomvattend, je doet veel ideeen en inspiratie op, haalt er veel voor jezelf uit. Erg leerzaam ook want je begrijpt dan bv beter hoe dingen werken op allerlei gebied, en je haalt er altijd wel iets uit voor jezelf. Zeker de moeite waard!
Alle reacties Link kopieren
Haha: gezondheidsbeurs. Gezondheid verkoopt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gezondheid moet je doen: netjes slank worden, drie keer per week een halfuurtje de beentjes strekken en je lijf is je dankbaar. Ellenlange theorieën gaan zitten lezen daar word je alleen maar vet van.



De wandeling naar die beurs is het enige gezonde eraan denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:chirpy schreef op 22 januari 2017 @ 09:55:

Ik ben er vorig jaar geweest omdat ik vrijkaartjes had, maar vond het niet heel bijzonder. Leuk voor een keer maar ik zou er niet ieder jaar naar toe gaan.

Je hebt kraampjes die "gezond" leven en eten promoten en verkopen, van allerlei ziektes, aandoeningen en stichtingen, hulpmiddelen om bijvoorbeeld je steunkousen mee aan te trekken, sporten zoals yoga, zorgaanbieders die je moedervlek weg kunnen halen, hulp om de geesten uit je huis te verjagen en nog veel meer. Al met al vind ik heel veel dingen nogal zweverig (als ik het zo mag noemen, het past niet bij mij) zoals het complete taboe op suiker of een dieet wat kanker tegen zou gaan. Ik ging er ook niet heen om dingen te kopen.

Je kunt er wel een hele dag rond lopen voordat je alles gezien hebt.Klinkt als heel veel kwakzalverij en een slaatje slaan uit de ziektes van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog nooit van gehoord, maar het lijkt me wel een leuk uitje samen met mijn dochter.

Ik heb ff gegoogld en bij Groupon is een erg leuke actie.

Heb een nieuw account aangemaakt en hopla 26,50 euro korting op 2 kaartjes.
Bij de spoordeelwinkel hebben ze ook een leuke actie 24 euro voor entree en treinkaartje. Aangezien de trein alleen al 20 euro kost, kunnen we dan praktisch gratis naar binnen
Het aantal beurzen met diverse thema's is niet meer bij te houden. Deze kende ik nog niet. Lijkt me 500 x niets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven