1. Beetje smerig misschien maar heb een hele grote puist (zeker een dikke cm) in Mn hals zitten. Hij doet gewoon zeer! Heb hem al voorzichtig proberen uit de drukken naar dit lukt niet. Binnen in voel ik een hard ronde bobbel. Iemand tip wat ik eraan/ ermee kan doen?
Let op de laatste reactie is ouder dan 14 dagen.
Snel reageren is daarom uitgeschakeld.
  1. Zou er een beetje voorzichtig mee zijn, misschien is het een steenpuist
  2. Frankly my dear, I don"t give a damn
  3. Tandpasta opsmeren dan droogt ie uit

je moet de bodem raken om je af te kunnen zetten
  4. Niet aankomen!!
    Daarmee maak je het waarschijnlijk alleen maar erger en roder.
  5. Steenpuist.... die zijn toch enorm hard en zwarte plek erin?

Foto... ik bespaar je de onsmakelijkheid
  6. Tea tree er op!

Internagelaktisch
  7. Deze films en series verschijnen in april op Netflix

Nieuwe maand, nieuw Netflix-aanbod! Vanaf 1 april komt de videostreamingdienst met maar liefst 37 nieuwe titels op de proppen. Zei daar iemand Netflix & chill?

Lees verder

8. Trekzalf erop smeren?
  9. quote:
    Philae2 schreef op 11 januari 2017 @ 21:12:
    Niet aankomen!!
    Daarmee maak je het waarschijnlijk alleen maar erger en roder.
    Zo lastig.. wil hem Zo graag weg hebben omdat het zo zeer doet en gewoon erg lelijk ia
  10. ik had laatst een grote puist bij neusgat. deed zeer bij aanraken. hij verdween vanzelf na 1 week dacht ik
  11. quote:
    jacjac schreef op 11 januari 2017 @ 21:15:
    Steenpuist.... die zijn toch enorm hard en zwarte plek erin?

Foto... ik bespaar je de onsmakelijkheid
    Nee hoor dat hoeft niet, ik zou zeggen google is op afbeeldingen steenpuist en vergelijk met jou puist
  12. Ik krijg spontaan pukkel uitknijp drang... :rofl:
  13. quote:
    HoesjeBoesje schreef op 11 januari 2017 @ 21:22:
    Ik krijg spontaan pukkel uitknijp drang... :rofl:

ik ook
    maar je kunt filmpjes kijken op youtube gelukkig
  14. quote:
    Pinda-Kaas schreef op 11 januari 2017 @ 21:25:
    [...]

ik ook
    :hihi:
  15. Warm compres erop bevordert de rijping.
    Vroeger stak ik zelf wel eens een steriel naaldje eein om de druk eraf te krijgen en te knijpen. Wordt afgeraden door deskundigen maar hielp wel. Bovendien houd ik ervan om te friemelen en 'opereren' op mezelf.
  16. als het inderdaad een gewone puist is ,pak dan een speld of naald,schoonmaken met sterilon of alcohol,prik de naald recht in de puist (voel je niet) dan kan het pus eruit, dit herhaal je morgen nog eens en dan verder afblijven.
    Als je twijfelt of het een steenpuist is : dan afblijven.

Carpe Diem
  17. quote:
    Pinda-Kaas schreef op 11 januari 2017 @ 21:25:
    [...]

ik ook
    maar dan nog, krijg een soort van jeuk aan mn vingers.... ik wil knijpen!!!
  18. quote:
    Fresiaatje schreef op 11 januari 2017 @ 21:27:
    Warm compres erop bevordert de rijping.
    Vroeger stak ik zelf wel eens een steriel naaldje eein om de druk eraf te krijgen en te knijpen. Wordt afgeraden door deskundigen maar hielp wel. Bovendien houd ik ervan om te friemelen en 'opereren' op mezelf.

ik doe dat soort ingreepjes ook zelf, maar heb wel van iemand geleerd hoe het moet
    je maakt het ook echt heel snel een stuk erger als je onzorgvuldig te werk gaat
  19. quote:
    HoesjeBoesje schreef op 11 januari 2017 @ 21:22:
    Ik krijg spontaan pukkel uitknijp drang... :rofl:
    Waarom hebben vrouwen zo n pukkel uitknijpen drang?
  20. Een watje in alcohol dopen, van 70%. Dit insmeren op de puist. Daarna een goede verzorgende creme zoals cetomacrogolcrème of nivea. Morgen is de puist minder groot en met 2/3 dagen echt geslonken.

Niet knijpen! Straks krijg je een groot litteken daar. Ik weet dat het lastig is, heb zelf ook neiging tot knijpen en friemelen, maar heb ontdekt dat bovenstaand het beste helpt.

Leef nu het kan!
  21. Niet zelf mee rommelen! Ik ken een verhaal van vrij dichtbij van iemand die daar aan overleden is (pukkel in de nek/hals). De ontsteking was naar binnen geslagen nadat ze aan de pukkel had gezeten, en is naar haar hersenen gedaan. Een paar dagen erna is ze overleden.
  22. quote:
    Cuques schreef op 11 januari 2017 @ 21:43:
    Niet zelf mee rommelen! Ik ken een verhaal van vrij dichtbij van iemand die daar aan overleden is (pukkel in de nek/hals). De ontsteking was naar binnen geslagen nadat ze aan de pukkel had gezeten, en is naar haar hersenen gedaan. Een paar dagen erna is ze overleden.
    Wow what??? Bizar!
  23. quote:
    Marco_32 schreef op 11 januari 2017 @ 21:33:
    [...]

Ik ben een vrouw, maar heb die drang absoluut niet.
  24. quote:
    Marco_32 schreef op 11 januari 2017 @ 21:33:
    [...]

ik ken ook een man die dat heeft :-p