Gezondheid alle pijlers

huisarts schrijft vrij verkrijgbare rommel voor 😡😡

29-09-2014 20:25 180 berichten
Al de meerderheid van mijn leven ga ik gebukt onder heftige pijnlijke vrijheid berovende candidainfecties. Daar krijg ik altijd de niet vrij verkrijgbare middelen voor voorgeschreven, al jaren en jaren. Ik heb er al vele versleten zeg maar. De meest simpelen zoals flucanazol werken al niet eens meer.



Ik bel dus in alle vroegte de huisarts voor een recept... Na tig keer in gesprek eindelijk gehoor. Ik krijg iets voorgeschreven ga na werk naar de apotheek, uitverkocht. Naar de andere apotheek, moet ik ineens zelf betalen. Vreemd denk ik, want ik betaal nooit voor de medicijnen die ik krijg op recept. Was ook aardig duur 19 fucking euro. Tel maar uit je verlies als je dat 12x per jaar moet dokken.



Ik pak het uit en wat blijkt? Het is gewoon die vieze ordinaire canesten meuk die je ook bij de drogist kan halen.



Ik ben woest! Het kost mij moeite en tijd om die medicijnen te regelen. Als ik toch dat {>#
Alle reacties Link kopieren
Kijk dan eens naar de dosering. Is dat hetzelfde als de vrij verkrijgbare variant?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Je OP is nog niet af
Alle reacties Link kopieren
Tja, gewoon miconazol is nu eenmaal eerste keus. En helpt bij de meeste vrouwen prima. Misschien nog even bellen morgen en uitleggen dat je hetzelfde wil als laatste keer. Kan gebeuren he...
Alle reacties Link kopieren
http://www.korrelatie.nl/
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:EvyBlissy schreef op 29 september 2014 @ 20:28:

http://www.korrelatie.nl/
Je weet het beter dan je huisarts?
En de helft van mn openingspost is niet geplaatst? Nou ik ben dus woest! Je schrijft verdomme toch ook geen paracetamol voor aan iemand die morfine nodig heeft?!



Het kost me tijd, energie benzine en dan ook nog geld en ik heb er niks aan! Wat te doen? Teruggaan naar huisarts en dr eens even vertellen dat dit een kut(haha)streek is?? Of mn verlies accepteren en de medicijnen toch proberen? Als ik anderen ga proberen te krijgen ben ik nog langer bezig om de infectie te bestrijden en kan ik nog langer geen seks hebben en heb ik nog langer pijn en inlegkruisgebruik (anders kan ik drie keer per dag schoon ondergoed aantrekken zo erg is het al)



Bah bah bah
En je laat nooit kijken naar de oorzaak dat je zo ontzettend vaak een schimmelinfectie hebt dat je immuun raakt voor die troep?

Je neemt je eigen gedrag en gewoonten niet onder de loep? Bijzonder...
Alle reacties Link kopieren
quote:biobitch1984 schreef op 29 september 2014 @ 20:31:

En de helft van mn openingspost is niet geplaatst? Nou ik ben dus woest! Je schrijft verdomme toch ook geen paracetamol voor aan iemand die morfine nodig heeft?!



Het kost me tijd, energie benzine en dan ook nog geld en ik heb er niks aan! Wat te doen? Teruggaan naar huisarts en dr eens even vertellen dat dit een kut(haha)streek is?? Of mn verlies accepteren en de medicijnen toch proberen? Als ik anderen ga proberen te krijgen ben ik nog langer bezig om de infectie te bestrijden en kan ik nog langer geen seks hebben en heb ik nog langer pijn en inlegkruisgebruik (anders kan ik drie keer per dag schoon ondergoed aantrekken zo erg is het al)



Bah bah bahSjonge, wat ben jij een Tokkie. Ik benijd je huisarts niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:biobitch1984 schreef op 29 september 2014 @ 20:31:Nou ik ben dus woest! Je schrijft verdomme toch ook geen paracetamol voor aan iemand die morfine nodig heeft?!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Nooit doorgestuurd naar de gyn?
Mss kan je beter aan de pammetjes.
quote:Doreia, 3 minuten geleden

En je laat nooit kijken naar de oorzaak dat je zo ontzettend vaak een schimmelinfectie hebt dat je immuun raakt voor die troep?

Je neemt je eigen gedrag en gewoonten niet onder de loep? Bijzonder...

En dit.
Laat je je vriend ook behandelen?
Alle reacties Link kopieren
De grootste boosdoeners zijn inlegkruisjes en al die wasgel, sopjes en andere zooi die de boel zogenaamd schoon houden.
verba volant, scripta manent.
Doe even rustig joh. Neem een wijntje, paar nootjes erbij en adem in, adem uit.
Alle reacties Link kopieren
Dat de helft van je OP niet is geplaatst heb je waarschijnlijk te danken aan je driftbui.
verba volant, scripta manent.
quote:SpringDing schreef op maandag 29 september 2014 20:30 Je weet het beter dan je huisarts?Mijn stiefpa is apotheker en die zegt dat de vrij verkrijgbare is wat ik nu heb. Heb meestal gyno-dactarin micronazolnitraat 400 mg. of een pil van 1200 mg. en soms ter variatie clomitrazol in weet ik veel wat voor sterkte (roze doosje) en vaak ook een orale kuur van drie maal daags twee capsules. Dus ja...als mijn huisarts meestal dat soort dingen voorschrijft ben ik wel flabbergasted dat ze ineens aankomt zetten met dit snoepgoedje. Das voor amateurs
Alle reacties Link kopieren
Het staat geschreven en gedrukt, je moet krauwen als 't jukt! :Imao:
quote:StoraHuntur schreef op maandag 29 september 2014 20:35 Mss kan je beter aan de pammetjes.Strak plan ;) ik ga morgenochtend gelijk bellen, kan ze me gelijk de juiste kutkogels voorschrijven
Alle reacties Link kopieren
quote:biobitch1984 schreef op maandag 29 september 2014 20:40 Mijn stiefpa is apotheker en die zegt dat de vrij verkrijgbare is wat ik nu heb. Heb meestal gyno-dactarin micronazolnitraat 400 mg. of een pil van 1200 mg. en soms ter variatie clomitrazol in weet ik veel wat voor sterkte (roze doosje) en vaak ook een orale kuur van drie maal daags twee capsules. Dus ja...als mijn huisarts meestal dat soort dingen voorschrijft ben ik wel flabbergasted dat ze ineens aankomt zetten met dit snoepgoedje. Das voor amateursZo, en dat smeer en slik jij elke keer? Mens je bent hartstikke immuum voor die zooi, vraag eens een doorverwijzing!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je die infecties krijgt door je zure buien
quote:Doreia schreef op maandag 29 september 2014 20:32 En je laat nooit kijken naar de oorzaak dat je zo ontzettend vaak een schimmelinfectie hebt dat je immuun raakt voor die troep?

Je neemt je eigen gedrag en gewoonten niet onder de loep? Bijzonder... Je wil niet weten wat ik in 16 jaar al heb geprobeerd. Ik heb eerder een topic geopend over dit onderwerp, loep maar even als je er zin en tijd voor hebt. Ik heb bekkenbodemfysio gehad, een dieet gevolgd, gesmeerd met zalf, profylactisch medicatie elke maand, onderzocht op diabetes, met poort van jade x-) ingesmeerd met yoghurt. Alleen alles combineren is een oplossing. Dat dieet is heel heel lastig. Een jaar lang geen fruit, zetmeel brood en dat soort, heb het twee maanden volgehouden
Alle reacties Link kopieren
Heb je die (nog niet zo lang) vrij verkrijgbare troep überhaupt wel eens geprobeerd?



Verder ben je wel wat plat zeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven