Gezondheid alle pijlers

Ik schrijf het even van me af...............

24-06-2012 21:01 538 berichten
Alle reacties Link kopieren
4 jaar geleden was ik hun getuige, op een zonnige septemberdag trouwden ze op een sprookjesachtige locatie.

Het was een topdag met een knalfeest als afsluiting.



1.5 jaar geleden was er weer een hoogtepunt in hun leven, de geboorte van hun dochtertje, een mooie gezonde baby zo een die iedere ouder zich wenst.



Van de week ging ze naar de huisarts, een beetje kortademig, koortsig, kortom niet goed.

De huisarts reageerde alert en verwees haar direct door naar het ziekenhuis waar ze direct moest blijven.

Afgelopen donderdag had ik een ontroostbare vriend aan de telefoon, een ver gevorderde vorm van kanker die op de longen drukt, het is nog een kwestie van weken.



Oh wat zag ik er vandaag tegen op, de tocht naar het ziekenhuis, met lood in de schoenen fietste ik naar de onvermijdelijke confrontatie.



Ze ligt aan een morfinepomp, 38 jaar, en in plaats van zich druk te maken over kinderzaken is ze bezig haar uitvaart te regelen.

Ze is zo sterk, hij ook, heel rustig vertelde ze "Gijs ik ga dood" en zo heb ik mijn uitvaart geregeld.



Haar humor is ze niet kwijt, ze kreeg me zelfs nog aan het lachen en attent, "Kom Gijs, naar huis, voetbal begint zo"



Ze gaan nog pijn bestrijden en kijken of er nog levens verlengende handelingen mogelijk zijn maar zelf gelooft ze daar niet in, zoals ze zich nu voelt denkt ze in dagen of weken.



4 jaar geleden regelden we de bruiloft (was ook ceremoniemeester) wie had dit kunnen of durven bedenken.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
1 van mijn grootste nachtmerries... Heel veel sterkte..
Alle reacties Link kopieren
Wat erg.... sterkte.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk....







Goed dat je toch naar haar toe bent gegaan.



Ik wens je veel kracht in deze moeilijke tijd.
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Alle reacties Link kopieren
Wat immens verdrietig en heftig Gijs.



Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gijs, wat afschuwelijk. Sterkte voor de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren




Wat kan het leven toch soms oneerlijk zijn. Hopelijk krijgt ze de tijd om op haar manier afscheid te kunnen nemen ban alles en iedereen die ze lief heeft. Wat moet het moeilijk zijn voor haar om afscheid te nemen van haar kind, mijn hart breekt er gewoon een beetje van...
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie! Sterkte in deze moeilijke situatie!!
Alle reacties Link kopieren
Heftig zeg, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk. Wat kan het leven toch wreed zijn. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
.
Wat een nachtmerrie.



Sterkte Gijs
Wat erg Gijs sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Gijs.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Gijs. Zo intens triest einde van een jong begin
Afschuwelijk. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oh Gijs, wat een vreselijk verhaal weer, bah. Wat is het toch een k ziekte. Heel veel sterkte voor jou, voor haar, haar man en hun kind.
Alle reacties Link kopieren
Wat triest! Heel veel sterkte toegewenst!
Alle reacties Link kopieren
*knuffel*

Vreselijk wat een naar en heftig nieuws! Sterkte
Knuffeltje, jeetje, ben er stil van.



Heel heel heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk! Heel veel sterkte! Ze boffen met iemand als jij!
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig.

En wat sta je dan machteloos. Heel veel kracht toegewenst voor je vrienden, maar ook voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Afschuwelijk

Heel veel sterkte, voor zowel jou als je vrienden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven