Gezondheid alle pijlers

knobbel in oksel, morgen echo....

06-01-2013 21:24 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ben ik bang en gespannen....

12 jaar geleden voelde ik knobbels in mijn hals, 3 januari kreeg ik een echo en op 15 jan was de diagnose bekend, Ik had hodgkin.

Na meerdere chemo,s en bestralingen was de Hogdkin weg.



12 jaar later, 3 januari had ik een controle bij de Internist. Aangezien ik al die tijd schoon ben gebleven en klachtenvrij ben ging ik hier fluitend heen... Helaas ging ik jankend weer weg. De internist voelde een knobbel waar ze van schrok, iets van 2 cm wat er niet hoorde. Morgen krijg ik een echo en evt een punctie, dinsdag de uitslag.



Wat als? Ik durf en wil er niet aan denken dat ik weer pech heb, weer kanker, weer die rot chemo,s, weer een kaal hoofd?!

En wat alles zo anders maakt, ik heb nu 2 kinderen.....



Geen idee wat ik met dit topic wil, mijn hart luchten denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Pppffff...heftig hoor. Heel veel sterkte!!
Heel veel sterkte morgen. Hopelijk valt het mee!
Alle reacties Link kopieren
heel veel sterkte!
Sterkte en ik hoop dat de uitslag meevalt!



Hoe oud zijn je kinderen?
Jeetje wat naar allemaal :( ik wens je heel veel sterkte toe en ik duim voor je dat het allemaal meevalt..... Probeer vroeg te gaan slapen, als dat lukt. Dan kan je niet piekeren. Nogmaals, heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
mijn kinderen zijn 5 en 3
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, ik duim voor je
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Sterkte en ik duim mee. Uitslag dinsdag, dat zijn nog 2 héél lange nachten .
Alle reacties Link kopieren
Wat erg! Heel veel sterkte, ik duim met Mali30 mee.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oh chance, wat ga ik me een versuffing duimen voor jou morgen! Ik kan me voorstellen dat je stikzenuwachtig bent, te meer je nu kinderen hebt... Dat maakt alles zoveel anders .
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
veel sterkte!

Erg hè dat wachten..
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte. Knuffel.
Alle reacties Link kopieren
He getver! Sterkte en ik duim keihard.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Liesse, heel erg off-topic maar je avatar doet me aan iemand anders denken .



Sorry Chance, een non-probleem in vergelijking met dat van jou.
Alle reacties Link kopieren
Shit shit shit. Wat een onzekerheid . Ik duim ook mee.



Mijn beste vriendin heeft ook een jaar of tien geleden hodgkin gehad. Tot nu toe alles goed, maar zoiets drukt je wel weer met de neus op de feiten...
Het zal toch niet... heel erg veel sterkte en een dikke knuffel!
Ai ai, wat eng. Ik ga mijn duimen voor je stukdraaien dat het allemaal meevalt en dat het gewoon een ingegroeide haar is ofzo. Heel veel sterkte met afwachten.
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
dank voor alle duimen die gaan draaien en de knuffels!



De kans dat het hodgkin is, is erg erg klein. Na 10 jaar is mijn kans op Hodgkin net zo groot als bij ieder ander.

Maar....ik ben bestraald in mijn borstgebied en heb daardoor een verhoogd risico op oa borstkanker. Ik krijg sinds 2 jaar daarom ook elk jaar een mammogram en een ct scan van mijn borstgebied.
Alle reacties Link kopieren
Ohh verschrikkelijk die onzekerheid. Natuurlijk schrik je daarvan! Ik kan nu wel gaan schrijven dat er ook een kans is dat het iets onschuldigs is, maar de angst blijft natuurlijk. Ik duim voor je dat het niets is. Heel veel sterte nog in ieder geval...
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend naar en vervelend voor je. Ik hoop dat het meevalt, duim voor je!
Alle reacties Link kopieren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven