Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn (en wat dat met je doet)

28-10-2016 08:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim 3000 berichten is het weer tijd voor een nieuw topic.



Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van dit leven. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Nieuwelingen komen regelmatig aanwaaien en zijn altijd welkom. Om mee te praten of voor vragen/opmerkingen. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect naar elkaar toe"



Hier is de link naar ons vorige topic, waarin ook weer een link staat naar het vorige topic waarin ook weer een link staat.
Later is nu
Gaskookplaat komt vandaag. Mijn pakket was blijven liggen in het depot van DHL. Nu echt afwachten of het komt. Heb er geen vertrouwen meer in.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een gedoe, Nartjie. Zo vervelend als je erop zit te wachten.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:nartjie schreef op 24 februari 2017 @ 10:58:

Gaskookplaat komt vandaag. Mijn pakket was blijven liggen in het depot van DHL. Nu echt afwachten of het komt. Heb er geen vertrouwen meer in.Bij jou ook eerst zien en dan geloven hier ook,vorige week zaterdag zou er een pakje komen op zakelijk adres,man heel de middag daar gezeten,pakje gevolgd.Ineens de melding niemand aanwezig,maandag weer aanbieden grrrrrr
hebben jullie de wind hier naar toe geblazen? Het heeft gestormd en nu waait het nog flink.

Hopelijk heb ik de wel de goede, dus jullie, kant opgeblazen.
Zou fijn zijn als de kookplaat vandaag komt

Nartje.

Lientje sterkte met je lange werkdagen. Goed gedaan dat delegeren naar zoon en dochter toe.

Vaker doen
He he, gasplaat is binnen. Was eerst nog naar een ander filiaal gestuurd. Of ik het dan zelf kon ophalen, of anders morgen of maandagmiddag. Ik zei, ik heb geen vervoer. Maar toen dacht ik misschien wil mijn vader rijden. Toen mijn vader gebeld, had net opgehangen. Word er aangebeld, stond Expert voor de deur, pakketje bij zich.



Nu kan ik weer normaal koken. Maar vind het geen manier van doen dit
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog even een klacht indienen Nartjie? Dat ze wel wat duidelijker mogen zijn in communiceren?
Frambozen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Tut



Helaas toch slechte slaapweek en teen is nog steeds aardig ontstoken. Wordt weer een last minute beslissing geloof ik.. Echt jammer keek er zo naar uit.
Zal ik die teen eraf hakken?

Heb je al in de soda of Badedas geweekt?

Dit is serieus.



Alle reacties Link kopieren
Badedas? Wij doen altijd biotex. Of soda natuurlijk.

Maar wat balen Frambozen, dat er weer eens wat tussen komt!
Later is nu
Biotex? Grappig toch. Is dat, toen Limburg, versus Groningen?
Denk aan hechtingen na een bevalling, ontstoken teen, ontstoken piemel
Alle reacties Link kopieren
Nee het is mijn grote teen die heb ik nodig!



Ik moest 3 keer per dag weken in water, en er mocht inderdaad ook soda bij. Heb zelfs extra sokken moeten kopen want elke keer een schone aandoen na het weken. Maar er gebeurd nog niet veel. Moest weer bellen als het er veel slechter uit ging zien of als ik zelf zieker werd (koorts enzo).



Het is wel een zit concert, maar het is ook weer 2,5 uur reizen met ov. Met een grote groep vrienden dus er is iig back up. Kan mijn krukken meenemen maar daarmee lopen vreet ook energie. En het zijn allemaal vrienden uit het buitenland dus die zie ik sowieso te weinig. Pff moeilijk hoor altijd die afwegingen.
Alle reacties Link kopieren
Ontstoken piemel?? Eeew. Nou mijn seks drive is nu wel de deur uit bwhaha.



Aan de andere kant mag ik nu wel 3 keer per dag vet luxe met mijn pootje in het water. Het is bijna een spa. Alleen zit ik op de wc want het bad is te hoog.
Alleen in water? Geen soda, geen Badedas?

Arm pootje

Bedoel Biotex ipv soda
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik eens bij de doktersdienst gehad, ook ontstoken teen, dat de huisarts had gezegd 'als het erger wordt, moet je antibiotica' dat was vrijdagmiddag. Het werd erger, dus ik belde de huisartsenpost 's morgens rond 11 uur, met exact die woorden. Ik werd teruggebeld, toen nog eens teruggebeld en nog eens, steeds zelfde verhaal, teen werd erger. 'S avonds om uur of 9 kon ik eindelijk terecht bij een dokter, die keek ernaar 'ja, is ontstoken' en ik kreeg antibiotica.

Moraal van het verhaal: bel op tijd!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:JustcallmeTuT schreef op 24 februari 2017 @ 20:46:

Alleen in water? Geen soda, geen Badedas?

Arm pootje

Bedoel Biotex ipv soda Volgens mij zijn soda en biotex huismiddeltjes die huisartsen niet meer aan mogen raden, las ik eens op dit forum. Mij is vroeger wel aangeraden om te stomen met kamille, is toch ook een huismiddeltje. Biotex is echt (inter)nationaal trouwens, niet alleen Gronings
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Zoon is ijs halen en ik heb gezegd dat ik niet hoef. Dapper.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb "geluk" want mijn chronische ziekte is gebaseerd op ontstekingen dus ik word extra scherp in de gaten gehouden met dit soort dingen. En eigenlijk alles wel nu ik er zo over nadenk. Dit kwam van overleg met de assistente trouwens. Zo fijn als ze meedenken!



Oeh goed bezig Dreamer! Ik ben aan het tweede pakje paaskoekjes begonnen. Die met chocolade en spikkels van de Lidl zijn zo lekker. Eerste pak was ook binnen paar dagen op haha.
Alle reacties Link kopieren
Ja, maak me even lekker

Ik heb zelfs mn standaard stukje chocolade niet gehad. Ook geen buikpijn trouwens



Geluk bij n ongeluk,dus. Mag ook wel eens.
Later is nu
Het is alles of niets Dreamer of heb ik het mis?

Lieve vrouw, gun jezelf toch ook wat.

Wees lief voor je zelf.
quote:Dreamer schreef op 24 februari 2017 @ 20:51:

[...]





Volgens mij zijn soda en biotex huismiddeltjes die huisartsen niet meer aan mogen raden, las ik eens op dit forum. Mij is vroeger wel aangeraden om te stomen met kamille, is toch ook een huismiddeltje. Biotex is echt (inter)nationaal trouwens, niet alleen Gronings



Weer wat geleerd.

Wat heeft de pharmasie veel invloed.

Afschuwelijk. Ik houd het, als zuiderling bij de Badedas

Werd hier, ook in mijn verpleegkunde tijd, veel gebruikt bij ontstekingen en na bevallingen met knip , en ook bij thuisbevallingen gebruikt.

En nogmaals bij fijt en

Ontstoken piemels
Jeetje, heb ik geluk gehad dat mijn enige thuisbevalling vlot verliep: ik begrijp dat ik anders in de Badedas was gezet. Overigens vandaag precies 37 jaar geleden, we hebben het gevierd!
Proficiat Cesium

Alweer een hele tijd geleden maar waarschijnlijk voor jou als gisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven