Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn (en wat dat met je doet)

28-10-2016 08:52 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na ruim 3000 berichten is het weer tijd voor een nieuw topic.



Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van dit leven. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.



Nieuwelingen komen regelmatig aanwaaien en zijn altijd welkom. Om mee te praten of voor vragen/opmerkingen. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect naar elkaar toe"



Hier is de link naar ons vorige topic, waarin ook weer een link staat naar het vorige topic waarin ook weer een link staat.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Twee... Dreamer... Het zijn er ook nog eens twee. Er hangt haar nog steeds een gevangenisstraf boven het hoofd.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Hemel Suzy, wat een drama. Je zegt dat ze de kinderen alleen onder toezicht mag zien. Wie is de toezichthouder in dat geval? Was die er ook getuige van? Heftig voor de kinderen zoiets, en dat zo'n moeder dan niet snapt dat ze het op deze wijze niet echt beter maakt... die is behoorlijk de weg kwijt zeg.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
LtDax, hoe gaat het nu met jou?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Tjee, wat een ellende Suzy. Arme kinderen. Sterkte want voor alle betrokkenen is dit zwaar.

Wat naar suzyqfive, sterkte met de situatie!



Hoe gaat het met iedereen vandaag? :)-
Jemig wat heftig Suzy. Ik heb er verder geen woorden voor dus



Hier wel okay, compleet uitgeput van gisteren. Beetje zo'n dag waarop je het gevoel hebt dat je van alles moet, maar geen puf voor, dus dan maar simpelere dingen, en daar heb je dan weer geen zin in... Maar, de de nieuwe kozijnen zijn prachtig! We gaan kijken of we er elk jaar misschien 1 of 1 stuk kunnen vervangen. Het hout was er van binnenuit toch slechter aan toe dan je aan de buitenkant kon merken.



Het is wel mooi weer. voor iedereen
Alle reacties Link kopieren
Korte groet vanuit Stellenbosch, de wifi doet het hier wat minder.

Vandaag en morgen 24 graden, daarna schieten we naar de 33!



We hebben vandaag de wijnroute gereden en op een groot wijn landgoed gegeten. Ook hebben we alvast het openluchttheater opgezocht waar Herman morgen en overmorgen speelt. Wat prachtig, spierwit theatertje tussen de groene bomen.



Nu uitrusten.

Groetjes ambra
Alle reacties Link kopieren
Oe 33 graden. Dat zou me net weer ff te gortig zijn ambra. Verder klinkt het allemaal prima. Veel plezier!



Hier extra gewerkt vandaag. Morgen ook een lange dag werken en zaterdag met man iets ophalen in Zeeland. Denk dat ik zondag wel gesloopt ben vrees ik.

Ziek kind thuis ook nog. Wel lekker rustig. Ze had last van haar keel en kon niet meer praten. Normaal kletst ze de hele dag door.

Nu is haar stem weer terug.

Haar broer kwam thuis , hoorde zus weer ratelen en stapte binnen met de woorden: o, het is weer gedaan met de rust hoor ik.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat heftig suzy! Arme kinderen, dat lijkt me echt rot. Veel sterkte in ieder geval.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
@ambra, wow, 33 graden, dat kan ik me even niet meer voorstellen. Veel plezier nog!



@Bosbessen, even rustig aan doen dan! Maar wat fijn dat de kozijnen mooi zijn geworden.



Verder iedereen ook sterkte.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Oooh.. heerlijk, 33 graden. Wat leuk toch allemaal Ambra!



Ik heb gisteren toch wel mensen met kozijnen bezig gezien bij mij in de straat

Maar het is goed gegaan verder, Bosbessen? Lekker bij de klimhal gezeten?



Wij hadden vandaag gesprekken bij dochter. Niet alleen 4 uur rijden, heen en terug, ook 1,5 uur zitten en praten. De laatste therapeut zag op een gegeven moment aan mij dat bij mij de koek óók op was, niet alleen bij dochter. Het werd ook nog behoorlijk emotioneel, maar het was wel goed.





Fijne avond iedereen
Later is nu
Lientje, trap je op tijd op de rem. Je bent niet power woman he. Lief zijn voor jezelf.



Dat is goed om te zien dat het gesprek zin had Dreamer. Het is een pokkeneind rijden voor jullie maar zo lang dochter vooruit gaat is het dubbel en dwars waard en dat is, als ouder zijnde, zeker waardevol.

Mooi dat jullie dochter deze kans hebben gegeven en haar zo goed steunen.







Ik heb vannacht, schrik niet, 15 uur geslapen. Ik was kapot. Niet gezellig voor man, wel goed voor m'n batterijen

Vanavond naar een open dag cursus Frans geweest en vanmiddag vrijwilligerswerk gedaan en ruim 7 liter kippensoep gemaakt.
Dreamer ja alles is goed gegaan, en het is mooi geworden dus we zijn er erg blij mee! Grappig dat je toch wel mensen bezig hebt gezien. Ik bericht je echt wel tzt, vind het nu nogal spannend omdat ik je pas net ken en adres gegevens is toch wel erg persoonlijk.



Heftig hoor Dreamer, maar ik hoop toch dat het allemaal vooruit blijft gaan voor de gehele familie.



Lekker hoor Tut! Het was vast nodig.



Nog steeds moe dus we gaan maar weer in de rustig aan modus.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.



Ik zou gaan werken vandaag, maar versliep me. Dus ben vrij Ik had vorige week wel gezegd dat er en kans was dat ik vandaag nog vrij zou zijn.



Rustig aan maar Bosbssen, maakt niet uit



Heerlijk Tut, zo'n lange nachtrust!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dat is een heel eind Dreamer! Wel fijn dat het goed was, emotioneel kan ook heel goed zijn. Zolang jullie er echt wat aan hebben is die afstand het natuurlijk wel waard.



Wow, 15 uur geslapen Tut! Dan had je dat vast wel heel hard nodig. Hoe voel je je nu, wel een stuk uitgeruster? Je dag klinkt in ieder geval leuk en productief.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Met mij gaat het trouwens wel oké, doordat ik ongesteld was zat ik echt niet zo lekker in mijn vel en daarbij had ik ook veel last van mijn darmen. Nu is dat weer voorbij en de CBD olie is binnen, dus die ga ik morgen uitproberen.



Goede dingen zijn wel dat ik mijn middengesprek op stage heb gehad en ik krijg tot nu toe een ruim voldoende qua beoordeling, alles gaat heel goed met wat kleine verbeter/aandachtspuntjes, dus daar ben ik heel blij om. Ik ben tot nu toe pas 1 dag ziek thuis gebleven, heb een keertje thuis gewerkt omdat ik de deur niet uit kon en ik ben een keertje eerder naar huis gegaan. Dat in een half jaar tijd, dus dat vind ik ook echt knap van mezelf. Na stage ben ik niks meer waard, maar ik red de dagen tenminste wel en zo kan ik als het goed is gewoon alles normaal afronden. Daarnaast heb ik een heel literatuuronderzoek die ik bijna moet inleveren, maar die is ook af en moet alleen nog een paar keer gecheckt worden. Een paar weken geleden had ik zo veel stress, maar ik kan nu echt voelen dat ik een stuk meer rust heb.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt heel goed, Carnip!



Ik kwam er vandaag achter dat wat ik altijd al vermoedde echt zo is. Als ik een week rustig thuis ben, ga ik vanzelf dingen oppakken, die al weken of maanden liggen. Ik,heb dus wat dingen aangepakt. Niet veel, maar het is gedaan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren




En wat goed Dreamer! Ik heb dat ook wel, als ik vakantie heb ga ik uit mezelf dingen doen en met veel minder tegenzin. Terwijl ik in het weekend bijv echt geen zin heb in die klusjes en huishoudelijke dingen, dan moet ik mezelf er echt toe zetten.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
Zo zeg, nu zit ik 2000 km naar het zuiden en slecht weer dat het is. Regen en harde wind. Pas vanaf maandag verbetering.



Catnip: ik ben benieuwd of jij wat merkt van de CBD-olie, ga binnenkort ook proberen.



Fijn weekend iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje dat is balen, Cesium!



Ik begon vanmorgen met lichte hoofdpijn, nu is het erg. Maar ik heb wijn gehad, dus wil (nog) even geen medicijnen gebruiken.
Later is nu
2000km Cesium? Is het een typefout of zijn jullie heerlijk aan het genieten?

Wel balen dat het slecht weer is.



Ik voel me prima Cat, doe weer dingen die ik helemaal niet moet doen. Foeii Hoezo hardleers.....

Ik gebruik ook CBD olie. Welke gebruik jij Cat?

Ik heb deze: http://gyofm.nl/webshop#!/JDK-CBD-12-OL ... y=19698638 Als de link het niet doet, 12% CBD in olijfolie.

Als ik THC erbij zou willen is de huisarts bereidt een briefje te schrijven. Vooralsnog niet nodig maar wie weet voor de toekomst.



Is vandaag het optreden van Herman v Veen in Afrika? Zo ja, veel plezier Ambra en man en hopelijk genieten jullie er met volle teugen van.



Nee, echt waar TuT! Maar het weer is prima om een glaasje wijn te drinken dus dat ben ik nu aan het doen.
Alle reacties Link kopieren
Nou Tut, ik rustig aan doen. ... ik vond jouw dagprogramma ook niet echt rustig.



Cesium, waar ben jij zo opeens naar toe? Heb ik ergens overheen gelezen?



Catnip, knap dat je stage zo goed gaat!



Ik ben weer terug uit Zeeland. Op de terugweg in slaap gevallen, errug gezellug vond man. Maar niet heus.

Ik heb werkelijk geen idee waarom ik toch zó moe ben de laatste maanden. En het steeds koud heb. Dacht eerst de overgang, maar daar krijg je het niet koud van. Integendeel bij mijn weten. Opvliegers heb ik totaal geen last van.

Net gauw de boodschappen gedaan, was gedraaid en het eten klaargezet.

Morgen een verjaardag en verder rust, want maandag heeft man mijn hulp weer nodig. Dus een dagje rust tussendoor is echt wel nodig
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Lieve Lien, heb jij werkelijk waar geen idee waarom jij zo moe bent?

Schrijf eens voor de lol op wat je op een dag allemaal doet en doe dat eens een week en laat het andere mensen eens lezen. Wedden dat zij het heel logisch vinden dat jij zo moe bent?



Ik moest een keer een week of 2 bijhouden voor de internist. Ze werd al moe toen ze het las zei ze.

Ik snapte er echt helemaal niets van want ik had nog niet eens alles opgeschreven.

Slik je overigens Magnesiumcitraat of -malaat en vit. D?
Wij zijn een weekje naar Spanje, vanmorgen al vroeg in het vliegtuig. Man was helemaal klaar met thuis zitten, was nodig aan een verzetje toe en hij houdt niet van wintersport.



TuT en Lientje: doen jullie allebei een beetje rustig!



Dreamer: beterschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven