Gezondheid alle pijlers

levende wormen in kabeljauw...

21-01-2012 20:47 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ben me rot geschrokken, net een lekker visie gebakken kom ik halverwege levende wormen tegen! Ik meteen hap gebeld, ben nl ook nog eens 20 weken zwanger. Kreeg alleen de mededeling dat ik veel moest drinken... boos naar ah gegaan, daar reageerde ze laconiek, was volgens hen normaal. Ik kreeg mijn maaltijd vergoed en een bosje bloemen. Thuis gaan google, werd niet erg vrolijk. Dood kan die worm geen kwaad maar levend zou hij dodelijk zijn. Help! Iemand ervaring met wormen in kabeljauw? Wat moet ik doen? Nogmaals hap bellen, weet het even niet... forum mobiel dus typfouten daardoor...
Alle reacties Link kopieren
Maar dat veel drinken is trouwens wel de beste tip, stel dat je echt zo'n beest hebt ingeslikt. Dan komt ie namelijk het snelst je lichaam weer uit. Verder kan een HA er ook niks aan doen, dus daar heengaan heeft niet zoveel zin.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=2oaPCso2nWA



TO deze moet je even kijken!! Deze meneer heeft ook een worm gevonden in de kabeljauw van de AH.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees ook overal dat ze bakken bij 60c niet overleven, dus als ze nog leefden heb je iets niet helemaal goed gedaan en sushi gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Na de kalkoenen zijn de vissen aan de beurt bij Appie?



Waardeloze reactie van de AH ook. Excuses en een bossie blommen.
Alle reacties Link kopieren
Gatverdamme wat vies zeg! Naar A&H maandag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik zou het ook melden bij je verloskundige EN ik zou naar de huisarts bellen maandag..
IIIIIIIEEEEEUUUUUUUUUWWWW!!!!!



Je bent 20 weken zwanger. Je baby kan al wat hebben. Wees gerust. Je kan ook even je vk bellen, voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Haringworm ! bij de controle van AH word de vis over speciale lichtbakken gehaald om deze wormen op te sporen. Gevalletje van pech dus.



Bij verhitting of bevriezing moet ie dood gaan.
Ik had laatst ook iets in m'n eten trouwens. Ik kreeg van AH m'n geld terug, een bon van tien euro en ik werd keurig op de hoogte gehouden van het "onderzoek". Ik had toen via de site een klacht ingediend trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:maryni83 schreef op 21 januari 2012 @ 21:04:

Maar dat veel drinken is trouwens wel de beste tip, stel dat je echt zo'n beest hebt ingeslikt. Dan komt ie namelijk het snelst je lichaam weer uit. Verder kan een HA er ook niks aan doen, dus daar heengaan heeft niet zoveel zin.Hmmm, ik ben het er niet mee eens geloof ik. Dan zouden wormen dus op die manier je lichaam verlaten. Waarom dan wormenkuurtjes bij spoelwormen, aarsmaden, lintwormen of weet ik wat voor wormen een mens in zijn lichaam kan hebben en niet gewoon even goed doorspoelen?
Alle reacties Link kopieren
Spectral, mijn vis was echt enorm gaar. En ik lees juist overal dat verhitting boven de 100 graden pas effectief is. Maar dan nog, een worm moet toch gewoon niet in je eten zitten, snap niet dat mensen dat schijnbaar normaal vinden
Alle reacties Link kopieren
Wat smerig!!! Gelukkig heeft die man het wel op tijd ontdekt... Ik zou zwaar over mijn nek gaan van zoiets! Gelukkig eet ik geen vis (ben vegetariër), maar ik durf het mijn kinderen nu ook niet meer te geven....
Alle reacties Link kopieren
Rauwe zuurkool eten en je dood de wormen

Oh overheen gelezen dat je zwanger bent.
Alle reacties Link kopieren
gedveredemme wat een vieze filmpjes.....en @to hihi dacht al dat jij het had geopend...zou anders wel heel toevallig zijn....
Alle reacties Link kopieren
quote:Nic1983 schreef op 21 januari 2012 @ 21:11:

Spectral, mijn vis was echt enorm gaar. En ik lees juist overal dat verhitting boven de 100 graden pas effectief is. Maar dan nog, een worm moet toch gewoon niet in je eten zitten, snap niet dat mensen dat schijnbaar normaal vinden



Vrouw, ik snap ontzettend goed dat je je rot bent geschrokken,vooral omdat je zwanger bent.



En nee een worn hoort niet in je eten te zitten.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
quote:Nic1983 schreef op 21 januari 2012 @ 21:11:

Spectral, mijn vis was echt enorm gaar. En ik lees juist overal dat verhitting boven de 100 graden pas effectief is. Maar dan nog, een worm moet toch gewoon niet in je eten zitten, snap niet dat mensen dat schijnbaar normaal vinden



hoewel er een strenge controle is dmv lichtbakken waar elk stukje kabeljouw op word gecontroleerd, kan het wel eens gebeuren dat er eentje goed verstopt zit ..



maar zo kan er ook nog een rupsje in je broccoli zitten, of een wurmpje in je appel...

shit happens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nic1983 schreef op 21 januari 2012 @ 21:11:

Spectral, mijn vis was echt enorm gaar. En ik lees juist overal dat verhitting boven de 100 graden pas effectief is. Maar dan nog, een worm moet toch gewoon niet in je eten zitten, snap niet dat mensen dat schijnbaar normaal vinden





Hey maar zag je die wormen dan echt nog bewegen dan?



Als ik jou was zou ik de vis wel bewaren en er van de week een enorme toestand over schoppen. Klachten bij KVW en bij het hoofdkantoor van Albert Heijn neer leggen.



Ik vind het ook echt bizar. Zeker als je zwanger bent kan ik me goed voorstellen dat je erg in de stress schiet.
Alle reacties Link kopieren
gatverdamme!! Bel nog maar een keer de HAP op en laat ze even googlen. Heb je gezegd dat je zwanger bent??
Het is dan wel een sterke worm geweest, want ik lees overal dat ze bevriezing en verhitten niet overleven en in jouw geval heeft de worm beiden overleefd. Weet je zeker dat 'ie nog leefde?
quote:Yamuna schreef op 21 januari 2012 @ 21:14:

[...]





hoewel er een strenge controle is dmv lichtbakken waar elk stukje kabeljouw op word gecontroleerd, kan het wel eens gebeuren dat er eentje goed verstopt zit ..



maar zo kan er ook nog een rupsje in je broccoli zitten, of een wurmpje in je appel...

shit happens.Die rupsen en wurmpjes graven niet een gat door je darmwand om te nestelen in je lijf.
Alle reacties Link kopieren
Ach wat is normaal hè, in vlees, fruit, groente en vis kan wel eens wat zitten... volkomen natuurlijk eigenlijk. Ga eens naar de markt, dan is de kans nog groter....
Zo'n worm is natuurlijk wel het risico van iets voorheen levends eten.
Alle reacties Link kopieren
Ga nogmaals de hap bellen de telefoniste overlegde net met ha. Ms is ze niet duidelijk geweest over dat worm leefde. Heb hem trouwens bewaard en hij leeft nog, heb me dus niet vergist. Bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ikbenanoniem: het lullige is dat ik al 16 jaar geen vlees meer eet en juist voor de goede vetten uit vis tijdens mijn zwangerschap een keertje vis at... laatste keer dus
Alle reacties Link kopieren
quote:Nic1983 schreef op 21 januari 2012 @ 21:11:

Maar dan nog, een worm moet toch gewoon niet in je eten zitten, snap niet dat mensen dat schijnbaar normaal vindenHelemaal mee eens. Schijnbaar vinden veel mensen op dit forum het wel normaal wat ik dan weer niet normaal vind.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven