Gezondheid alle pijlers

Minderen/stoppen met alcohol deel 2

11-12-2015 23:20 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil minderen, of bewuster wil zijn van het alcohol gebruik, of helemaal wil stoppen met drinken of al gestopt is: hier kan je alles van je afschrijven!



We helpen elkaar waar nodig, bieden een luisterend oor, soms eens een schop onder je achterste en verder kan je hier eerlijk zijn over iets waar veel mensen zich toch voor schamen; een probleem met teveel of te vaak drinken.



Hopelijk wordt dit net zo'n inspirerend topic als deel 1!
Alle reacties Link kopieren
Minderen/stoppen met alcohol Link naar deel 1
Alle reacties Link kopieren
Present, nou ja, binnenkort dan.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!
Oh stom geef ik in het oude topic antwoord.

In ieder geval HAPPY NEW TOPIC!

@Pausini, houden zo geen schoonmoeder hebben, of op Tinder bij je zoekprofiel als 1 van de voorwaardes invullen

Gezocht leuke partner zonder moeder. Echt het scheelt veel drank.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso geen man scheelt drank of juist niet?
Hatsjikideee...
Present!



Ben nu een wijntje aan het drinken.. Geen hele fles deze keer..
Enne, ik ben een geluksvogel met 2 schoonmoeders (een echte en een stief). Bij een veel wijntjes bij de andere een beetje.. (beide trouwens hele fijne moeders.. Net zoals eigen moeder)
quote:pausini schreef op 11 december 2015 @ 23:29:

Sowieso geen man scheelt drank of juist niet?

Correctie tinder:

Gezocht man, die niet aanwezig is, zonder moeder is een vereiste.
Marjolein, heb een hele leuke schoonmoeder gehad. Te gek wijf. Ze was ook op mijn bruiloft met huidige.

Altijd contact met haar gehouden en ondanks dat ze in Engeland woonde, zagen we elkaar zeker 2 keer per jaar en elke week een uur bellen. Helaas is ze dit jaar plotseling overleden.

Mijn eigen moeder is top!
Jeuh nieuw topic
Alle reacties Link kopieren
quote:nieuwsbrief50 schreef op 11 december 2015 @ 23:34:

[...]



Correctie tinder:

Gezocht man, die niet aanwezig is, zonder moeder is een vereiste.
Hatsjikideee...
Ah, nieuwsbrief, jammer dat ze er niet meer is...
Joepie deel 2, ik ben er ook weer bij!



Wat erg nieuwsbrief, dat ze zo plotseling overleden is.

Ik heb gelukkig een geweldige stiefmoeder.



Vanavond uit eten geweest en ik denk tweeënhalf glas wijn op. Ze schonken bij als er ergens een glas leeg was maar mijn glas is niet leeg geweest. Het laatste restje heb ik ook doorgeschoven (lief hè)



Vandaag weer heerlijk vers sap gemaakt en lekkere nieuwe thee gehaald. Iets met granaatappel en biologische gember, erg lekker. En drie keer mijn portie appelazijn op, gemengd met perensap. Ben erg tevreden op het moment.



Pausini het wordt vast weer beter, wij zijn hier allemaal erg blij met je volgens mij!

Pomona

Marjolein hopelijk heb je lekker je wijntje met mate kunnen drinken.
Alle reacties Link kopieren
Zo, hier net thuis van het werk en lekker aan de koude thee, hehe, weekend...



Oh Bella, wat een goed idee trouwens, morgen ook weer eens perensap meebrengen, fijn trouwens dat het appelazijn-kuurtje je kennelijk goed bevalt zo.



Wat gaan we doen in het weekend? Gisteren een vast contract aangeboden gekregen bij mijn huidige werkgever ,superblij nu natuurlijk, want leuk werk enzo, dus dit weekend de hele enveloppe met papieren die ik mee heb gekregen doorspitten, invullen/tekenen, kopiëren, dan kan die maandag alvast weer mee terug naar het werk.



Normaal gesproken zou ik dit met flink wat drank hebben gevierd, maar nu aan de koude thee, is eigenlijk wel feestelijk genoeg zo ook!
Gefeliciteerd Websurfer!
Alle reacties Link kopieren
En we vieren natuurlijk de opening van het nieuwe topic, ik kan dan wel geen plaatjes plakken, maar dan maar effe zo



http://myalbum.com/photo/GjBnkWZEyRqQ/1k0.jpg







Iedereen alvast weer heel veel succes!!!
Wat mooi websurfer!! En wat fijn lekker vieren met thee.
Alle reacties Link kopieren
Thanks nieuws...



Had ik als de dronkaard die ik vroeger was dus echt nooit meer voor elkaar gekregen, ik ben echt wel blij nu.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker Bonuh...



Proost allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik val zometeen ineens als een blok in slaap, zo moe en blij gelijkertijd, ik kan wel lachen en huilen en... Ik ben echt effe zo happy met alles ineens, maar gelijkertijd ook echt zo moe, ik lijk wel dronken, maar dan zonder de drank. Komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Haha leuk plaatje Surfer. En van harte! Hier nog aan het schaapjes tellen.
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
En thanx lieve Bella.
Hatsjikideee...
Hier veel te vroeg wakker. Koffie en broodje in bed. Spierpijn. Beetje rondlezen en hopen op nog een beetje slaap.



Dronken van geluk surfer
Proficiat surfer!! Ik was een half jaar geleden de gelukkige, weet nog heel goed hoe dat voelt! Woeiiiiiiii

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven