Gezondheid alle pijlers

Niet ongesteld, niet zwanger

23-07-2007 14:10 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 26 en slik al vanaf mijn 13e de pil. Dit is altijd goed gegaan en ben hierdoor altijd heel regelmatig ongesteld geweest, bijna op het uur nauwkeurig. Maar de afgelopen 2 stopweken ben ik helemaal niet ongesteld geweest. Ik heb een zwangerschapstest gedaan en daaruit bleek dat ik niet zwanger ben. Hoe betrouwbaar zijn die huis-tuin-en-keuken-testen? Ik ben niet iemand die meteen naar de huisarts gaat, wacht dan liever nog even af. Maar ja, maak me stiekem wel een beetje zorgen, ik bedoel, niet omdat ik misschien zwanger ben, dat zou ik (of wij) helemaal niet erg vinden, was toch al van plan te stoppen met de pil. Maar hoorde laatst over vroeg in de overgang zijn en dat vind ik een enge gedachte, iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, bij de pijler MAMA'S staat bovenin een vaste topic met dit soort vragen. Misschien kunnen ze daar antwoord geven op je vraag.



Vriendin van mij is waarschijnlijk vervroegd in de overgang. Het enige wat ik er van weet is dat ze al  2 jaar niet meer ongesteld is en het zit bij haar in de familie. Gynaecoloog heeft haar vermoeden bevestigd.

Waarschijnlijk gaat dit niet voor jou op hoor, er zijn wel meerdere redenen waarom een vrouw niet ongesteld wordt en ook niet zwanger is.

Ik zeg altijd: als je twjifelt, bel je huisarts. Hij/zij is degene die je echt kan helpen.

Alle reacties Link kopieren
Oke, dank je, heb hem daar nu ook geplaatst
Alle reacties Link kopieren
Ik zag het. Ik weet niet of je de reacties gelezen hebt; de topic staat nu op pagina 2 omdat hij vol is. Een nieuw topic is bovenaan geopend.

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven