Gezondheid alle pijlers

nu dokter bellen?

31-08-2016 02:01 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vrijdag heb ik rare klachten. Het begon met spierpijn op heel mijn hoofd. Met hoofdpijn, duizeligheid en heel erg moe zijn. Dit heeft 2 dagen geduurd. Toen kreeg ik ineens een rode vlek in mijn gezicht. Ik belde de ha. De assistente zei kijk het nog een paar dagen aan. Gisteravond werd mijn oor rood en dik vanuit die vlek. Nu net krijg ik een vlek bij mijn andere oor. Ook dit oor begint dik en rood te worden. Alleen dit oor daar zit druk op, net als bij een vliegtuiglanding. Ook voel ik het aan deze kant bij mijn kaak. Het lijkt mij een infectie die steeds verder uitbreidt. Ik wilde sowieso morgen bellen. naar de ha. Maar ik ben nu best bang dat dit iets ernstigs is. Moet/kan ik beter nu bellen ipv afwachten tot morgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de huisartsenpost bellen!
Nu de huisartsenpost bellen. Mocht dit een infectie zijn dan spreidt die wel heel erg snel en is erg agressief en dan moeten er nu direct maatregelen genomen worden. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik zou wel even bellen voordat je de Hulk wordt
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Huisartsenpost bellen inderdaad!



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Als het een spoedgeval is moet je nu bellen!
Er zijn dingen bekend en er zijn dingen onbekend, en daar tussenin zijn de deuren van perceptie.
Tja, enige wat er kan gebeuren volgens mij is dat je een rekening krijgt (ook niet zo heel super veel ofzo hoor en weet ook niet precies hoe dat zit;)



Persoonlijk zou ik dat het wel waard vinden;)
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Heb je inmiddels gebeld? Ik zou het wel doen hoor, ik vind het rare klachten die snel verergeren.
quote:yogonaise schreef op 31 augustus 2016 @ 02:09:

-?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je al gebeld hebt yogonaise, maar anders zou ik dat nog wel doen. Je kunt je klachten uitleggen en zij beoordelen dan of je meteen actie moet ondernemen of dat het tot morgen kan wachten.
Alle reacties Link kopieren
En? Al gebeld? Zou het voor de zekerheid wel doen. Hoop dat het meevalt. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wrs is ze in slaap gevallen, of nu bij de hap
Is het geen wondroos?



Of een zonnesteek
Alle reacties Link kopieren
Klinkt niet fijn, heb je al gebeld/al bij hap geweest?
Alle reacties Link kopieren
Met zulke klachten, die steeds erger lijken te worden, zou ik beslist naar de spoed van een ziekenhuis gaan.

Een nare infectie, zo dicht bij de hersenen, kan volgens mij veel ellende veroorzaken
quote:artesia schreef op 31 augustus 2016 @ 07:52:

Met zulke klachten, die steeds erger lijken te worden, zou ik beslist naar de spoed van een ziekenhuis gaan.

Een nare infectie, zo dicht bij de hersenen, kan volgens mij veel ellende veroorzakenAltijd eerst de huisarts bellen. Hier word je weggestuurd bij de SEH als je niet eerst bij de huisarts bent geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je gebeld hebt! Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Gaan, dit kan ook iets ernstigs zijn laat je niet wegsturen. Ga anders naar de eerste hulp.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:-Isabella- schreef op 31 augustus 2016 @ 08:04:

[...]





Altijd eerst de huisarts bellen. Hier word je weggestuurd bij de SEH als je niet eerst bij de huisarts bent geweest.Hier ook behalve als je met symptomen aankomt waar ze zelf van schrikken en dit is wel zo'n situatie.
quote:Lovely1987 schreef op 31 augustus 2016 @ 08:21:

[...]



Hier ook behalve als je met symptomen aankomt waar ze zelf van schrikken en dit is wel zo'n situatie.



Dat is waar waarschijnlijk. Maar dan nog zou ik altijd eerst de hap bellen om te overleggen. Dat is wel de meest logische route om te volgen.



Maar goed: TO, heb je al gebeld? Hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
hoe is het nu?
Alle reacties Link kopieren
Dat is schrikken, yogonaise! Hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga nu bellen. Had net nog iemand van de woningbouw die langs kwam. Ik heb nu vooral nog last van mijn oren. zijn voorrood en opgezet/jeuken.
Alle reacties Link kopieren
Altijd eerst de hap bellen. Ik ben een keer rechtstreeks naar de seh gegaan omdat ik in iets scherps was gaan staan dat door mijn voet heen stak en toen kreeg ik achteraf een pittige rekening omdat ik mezelf niet door had mogen verwijzen want ik was niet in levensgevaar...



Hoop wel dat je ondertussen een arts hebt gesproken want het klinkt naar.
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven