Gezondheid alle pijlers

Ongesteld en vieze smaak in mond

13-06-2011 15:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry alvast voor deze onsmakelijke topic, maar ik heb serieus een vraag.

Als ik ongesteld ben, heb ik vaak een vieze smaak ik me mond.

Die is echt niet weg te krijgen met tandpasta,spray,water,kauwgum en de rest waar je normaal gesproken een frisse adem van krijgt.



Vroeg me af of wat ik er wel aan kan doen, en of iemand het herkend?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
en wat noem je vies?
Alle reacties Link kopieren
ijzer?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het niet, maar als ik erop google lijkt het erop alsof het niet zo zeldzaam is als dat ik nu denk dat het is. Heeft dan toch iets met hormoonhuishouding te maken.
Alle reacties Link kopieren
Heb daar last van gehad tijdens tweede zwangerschap....soort van staalsmaak in de mond, kreeg het ook niet weg.

Na de zwangerschap was het ook snel weer verdwenen.

Waar het aan heeft gelegen, geen idee maar happy was ik er niet mee.

Misschien toch iets hormonaals?
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud/jong ben je? Kan het zijn dat je binnenkort in de overgang komt?
Alle reacties Link kopieren
Had tijdens mijn zwangerschap ook zo'n ouwe centensmaak in mijn mond.



Maar hoe je eraan komt en belangrijker hoe eraf, geen idee.
Alle reacties Link kopieren
nee ben nog te jong voor de overgang. En het is niet echt een ijzer smaak, gewoon een vieze smaak. Weet niet hoe ik het moet verwoorden. Laat ik het zo zeggen: het is alsof er een dood vogeltje achter in me strot ligt.

Ik vind het zo vervelend, ik vroeg aan me man of het ook stinkt maar dat is niet het geval het is echt alleen de smaak en alleen de eerste twee dagen van mijn ongesteldheid.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de vieze smaak in jouw mond komt door het gebruik van het woord "me" als het woord "mijn" op zijn plaats is. Taalregels hebben geen zin dus dit is het gevolg. Je zult zien dat als je jouw Nederlands correct gebruikt de vieze smaak weg is...................
Alle reacties Link kopieren
quote:dammes3 schreef op 13 juni 2011 @ 16:12:

Ik denk dat de vieze smaak in jouw mond komt door het gebruik van het woord "me" als het woord "mijn" op zijn plaats is. Taalregels hebben geen zin dus dit is het gevolg. Je zult zien dat als je jouw Nederlands correct gebruikt de vieze smaak weg is...................





Duhu....alsof dat de oplossing is
Alle reacties Link kopieren
Geen goede tip, maar dat heb ik altijd als ik teveel heb gedronken de vorige avond. Melk drinken helpt dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:dammes3 schreef op 13 juni 2011 @ 16:12:

Ik denk dat de vieze smaak in jouw mond komt door het gebruik van het woord "me" als het woord "mijn" op zijn plaats is. Taalregels hebben geen zin dus dit is het gevolg. Je zult zien dat als je jouw Nederlands correct gebruikt de vieze smaak weg is...................Ga iemand anders vervelen zeg...
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:madamecannibale schreef op 13 juni 2011 @ 16:14:

Geen goede tip, maar dat heb ik altijd als ik teveel heb gedronken de vorige avond. Melk drinken helpt dan.



Heeee...dat heb ik gisteren ook gedaan ;)

ik ga dat even proberen..
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Je mond met zeep wassen misschien?
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ben er wel toe in staat..Ik heb alles al geprobeerd, zelf melk gedronken net maar het blijft...Heel vervelend
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 13 juni 2011 @ 16:16:

[...]





Ga iemand anders vervelen zeg...Laat mij eens raden...............met het woordje "me" zeker?
Alle reacties Link kopieren
En je rookt niet?

Misschien komt het idd toch door verandering hormonen.

Heb je er altijd al last van gehad of is dit alleen van de laatste tijd?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik rook wel, en ik heb het altijd als ik ongesteld ben, het is niet iets van de laatste tijd ofzo. Het zal inderdaad wel door de hormonen komen. Als ik op internet kijk zie ik vooral dat zwangere vrouwen er last van hebben en vrouwen die in de overgang zijn...Gelukkig ben ik het allebei niet..



Hmm grrr vervelende hormonen!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Enige wat mij toen wat hielp was steeds wat in de mond te nemen...zal wat tic-tac in de smaak sinaasappel verslonden hebben, gelukkig is het bij jou maar 2 dagen per maand

Maar wat khemam zei, zo kon je het wel omschrijven die smaak! zoals die centen toen roken, voor mijn gevoel had ik die smaak in de mond terwijl ik volgens mijn toenmalige partner dat niet aan geur in de mond had....godzijdank hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:dammes3 schreef op 13 juni 2011 @ 16:20:

[...]





Laat mij eens raden...............met het woordje "me" zeker?Nou hoe raad je het zo? een applaus voor jou!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
Kamille in water oplossen en daarmee spoelen????
Alle reacties Link kopieren
Haha ja de omschrijving klopt inderdaad ja van die oude centen, en idd het ruikt niet vies, dat zou nog erger zijn! ik heb ook constant kauwgum in me mond, maar het blijft vervelend..
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgeroogje schreef op 13 juni 2011 @ 16:25:

Kamille in water oplossen en daarmee spoelen????Dat ga ik eens proberen, bedankt voor de tip, ik hoorde dat peterselie ook goed daarvoor is, daar heb ik wel eens thee van gezet (smerig) maar zelfs toen ging het niet...denk dat het een hopeloze zaak is haha, zal in ieder geval de kamille nog even proberen.
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 13 juni 2011 @ 16:08:

nee ben nog te jong voor de overgang. Je bent nooit te jong voor de overgang!
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 13 juni 2011 @ 16:23:

Ja, ik rook wel, en ik heb het altijd als ik ongesteld ben, het is niet iets van de laatste tijd ofzo. Het zal inderdaad wel door de hormonen komen. Als ik op internet kijk zie ik vooral dat zwangere vrouwen er last van hebben en vrouwen die in de overgang zijn...Gelukkig ben ik het allebei niet..



Hmm grrr vervelende hormonen!

Klopt...ideaal dat google/internet, was het eigenlijk vergeten.

Door jouw topic dacht ik er weer aan en net ook zitten kijken.

Toen die tijd met zwangerschap had ik nog geen internet, dacht ook dat ik de enige was met dat probleem, vroedvrouw wist er toen ook weinig van te zeggen...heb zelfs gehad/gedacht spoor ik dan wel

Maar lees nu heel veel vrouwen met datzelfde probleem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven