Gezondheid alle pijlers

pap3b ervaringen?

20-03-2012 22:08 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
anoniem_147807 wijzigde dit bericht op 18-04-2012 15:57
Reden: ..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het blijft een Gynaecoloog moet maar ook een beetje vertrouwen op haar kunnen toch?

Volgende week gaan we gewoon lekker 3 weken naar Indonesié.
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnebloem22 schreef op 07 september 2012 @ 11:23:

[

Heeft je gyn ook verteld of de randen van het weggesneden stukje schoon waren? Ik denk van wel, anders zou ze wel met je hebben afgesproken om eerder weer een lis te doen.

]



De Gyn heeft het niet gehad over of de randen schoon waren? Van haar mocht ik gewoon over een half jaar terug komen. Zou dat geen probleem zijn?

Ik ga er van uit dat ze het wel gezegd had als de randen niet schoon waren geweest.

Dus ga vooral genieten van die drie weken Indonesie!

Hoe voel je je nu trouwens? Heb je nog klachten? Of 'lek' je al helemaal niet meer?
Yes!!!!

PAP 2!!!

Ik ben vroeger terug gegaan naar de gyn omdat t me niet lekker zat ( moest ook in november, net als jij Yezka) en ik heb nu pap 2 getest! Ik mag gewoon zwanger worden (mocht al natuurlijk, maar vond t wel eng) en moet over een half jaar pas terug! Ik ben echt zo blij!!!



@Zonnebloem: hoe was Indonesie? Hopelijk geen last gehad van de ingreep!



@yezka: succes straks he! Ook voor jou hopen we weer op goed bericht, in alle opzichten ;)



Lieve groet!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws, Hopen!



En hoe gaat het met de anderen hier? Nog nieuws?



Ik mag over 2,5 week al voor mijn volgende uitstrijkje. En het zou toch zo fijn zijn als ik nu na 5 jaar eindelijk weer eens een PAP1 heb... Maar met PAP2 neem ik ook wel genoegen hoor.
Ik hoop t ook voor je Yezka! Ik duim!
Alle reacties Link kopieren
Thanx!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net terug van de gyn voor een uitstrijkje. Nu duimen dat ik over twee weken te horen krijg dat ik eindelijk weer een PAP1 heb! Dan mag ik terug naar 1x per jaar controle. Bij de colposcopie van een half jaar geleden zag het er al zo rustig uit dat ik terug mocht van 1x per 3 maanden naar 1x per half jaar. Dus wie weet.... (Bovendien kan ik over een half jaar niet, want dan ben ik zwanger en doen ze geen uitstrijkjes )
Spannend Yezka!

Wat? Ben je nu al zwanger of...? Ik snap m even niet. Ik hoop t van harte voor je hoor meid!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog niet of ik zwanger ben hoor. (Nu op z'n vroegst drie weken, dus ik kan nog niet testen). Maar mijn miskraam is al meer dan een jaar geleden en ik hoop toch echt heeeeel erg dat ik over een half jaar eindelijk eens heel erg zwanger ben! (Bij voorkeur al 6 maanden).
Goh Yezka, ik duim nu extra hard voor je! Ik gun t je zo! Ik hoor t graag van je.

Wij gaan ook van "start". Heel spannend, zelfs terwijl mijn miskraam al 4 jaar geleden is...

Toi, toi, toi voor ons!
Alle reacties Link kopieren
Ja, toi toi toi voor ons!
Alle reacties Link kopieren
Mijn gyn belde me net...

Ik heb PAP1!!!

Eindelijk!

Na 5 jaar uitstrijkjes, colposcopieen en lisexcisies heb ik eindelijk weer een gezonde baarmoederhals en hoef ik pas over een jaar weer terug te komen voor controle!!





Ik ben zo blij dat ik even niet kan stoppen met huilen!
DAT IS ECHT GEWELDIG!!!!!

Van harte gefeliciteerd! Lekker huilen meid, dat mag ook wel na al dat gedoe! Ben ontzettend blij voor je!



Hoop dat we elkaar binnenkort mogen begroeten onder de zwanger pijler!

Zoals altijd: toi toi toi voor ons!



Lieve groet!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa! Nu nog zwanger worden!

Net ongesteld.. dus ik ga voor een julibaby.
Ik ook ;) !
Alle reacties Link kopieren
Goed zo. Ik hoop je echt in het julibaby'stopic te zien!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja. Ik heb in het afgelopen half jaar 10 acupuntuurbehandelingen gehad. En nu dus voor het eerst in 5 jaar PAP1. Het kan toeval zijn... maar ik denk toch dat het iets met elkaar te maken heeft!
Dat geloof ik meteen Yezka! Ik ben ook 3 keer bij een natuurgeneeskundige geweest voor m'n imuunsysteem en ik had daarna na 1,5 jaar 3a ineens pap 2!

Ik ga binnenkort weer en dan ga ik ook in gesprek met haar over onze zwangerschapswens. Wie weet wat dat ons mag brengen ;)
JA!

Pap 1!!!!! Na 2,5 jaar klungelen eindelijk Pap 1!!!



Yezka net als jij heb ik een kwartier zitten huilen van geluk! Wat een feest! Over 12 mnd pas terug, maar hopelijk eerder omdat we zwanger zijn! Ik hoop voor jou ook snel op babygeluk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Hopen! Echt goed nieuws!



Ik begin binnenkort aan mijn tweede poging IVF... dus hoop zeker dat het nou eens snel raak mag zijn.

En voor jullie hoop ik dat het een stuk sneller gaat dan bij mij!
Dank je!



Jij Heel veel succes! Lijkt me super spannend voor je! Ik hoop echt voor je dat t deze ronde lukt!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel. Zou echt leuk zijn als we elkaar tegenkomen bij de december-baby's!
Ja, dat zou zeker leuk zijn! We gaan ons best doen! Dikke voor jou! Bedankt voor al je wijze woorden en steun op dit topic, hopelijk gaan we hier niet meer schrijven ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja, we hebben elkaar er goed doorheen geholpen.

Jij ook dank daarvoor, Hopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven