Gezondheid alle pijlers

Pijn in buik, rug en verkouden.

27-01-2015 22:02 14 berichten
Hoi, ik ben al bijna 4 weken flink verkouden, dacht een paar dagen geleden eventjes dat het bijna over was, maar al snel begon het hoesten en gesnotter weer. Nu heb ik ook een paar dagen beetje last van buikpijn, maar sinds deze avond is het echt erg geworden en heb ik ook pijn in m'n onderrug (misschien m'n nieren). Ben bang dat het een lange nacht gaat worden. Herkent iemand dit? Weet eigenlijk niet wat ik met dit topic moet, maar ik ben alleen thuis, misschien iemand wat pijnverzachtende tips voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Morgen naar de dokter met die onderrug!
er heerst van alles



als dat hoesten niet overgaat en als je buikpijn erg blijft zonder dat je diarree krijgt of moet overgeven, zou ik naar de HA gaan (van de week)
Alle reacties Link kopieren
Gauw een afspraak maken bij de HA!

Alle reacties Link kopieren
Span je niet gewoon je spieren verkeerd aan in je onderrug als je hoest? Dat doen veel mensen. Lekker vroeg naar bed met een paracetamol
Alle reacties Link kopieren
Er heerst inderdaad van alles, maar 4 weken flink verkouden lijkt mij niet goed.

Ik heb door lang hoesten wel eens een gekneusde rib gehad, dat zou je pijn ook wel kunnen verklaren

"flink verkouden, dacht een paar dagen geleden eventjes dat het bijna over was, maar al snel begon het hoesten en gesnotter weer."



Herkenbaar. Was/Is bij mij een veel te laag vitamine D gehalte.
De buikpijn is deze avond opeens erger geworden en de rugpijn ook plotseling. Daarvoor was het meer soort buikpijn als ik ongesteld moet worden, maar dat is pas over 2 weken.

Ik heb een uitje geleden een paracetamol en een ibuprofen op, het helpt niet echt, ik ga toch maar proberen te slapen nu, moet wat..
Alle reacties Link kopieren
Spierpijn is een bekend symptoom.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heb je de huisarts nog gebeld?
Ja ik heb vanmorgen gebeld en moest vanmiddag langskomen. Vanmorgen nog wel gewerkt maar ging me steeds slechter voelen. Bij de huisarts had ik koorts en hij heeft me antibiotica gegeven. Hopelijk knap ik snel op, want dit kost me verlofdagen.
Verlofdagen?
Ja ik kan mij ook ziekmeldingen hoor, maar dat kost mij erg veel geld. Dus neem ik maar verlofdagen op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikje86 schreef op 28 januari 2015 @ 21:05:

Ja ik kan mij ook ziekmeldingen hoor, maar dat kost mij erg veel geld. Dus neem ik maar verlofdagen op.Huh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven