Gezondheid alle pijlers

Snel aankomen

25-01-2015 08:14 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Ik volg nu 4 dagen een dieet, wat ik van de apotheek heb gekregen om aan te komen, nou ben ik in die vier dagen al 2,5 kg aangekomen.



Nou ben ik echt blij dat ik iets heb gevonden wat voor mij werkt, wil al m'n hele leven wat dikker worden, vraag me alleen af of het niet te snel gaat, is dat schadelijk voor je lichaam?
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel zwaarder wil je worden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Er is hier iemand die het met rosé probeerd
Alle reacties Link kopieren
10 a 12 kg
Alle reacties Link kopieren
Welk dieet is dit als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
8.00 Brinta

10.00 protifar (voor extra eiwitten) + fruit

12.00 6 boterhammen ( ik krijg er maar 4 op)

14.00 500 ml kwark

16.00 protifar

18.00 avondeten (groente, aard vlees)

20.00 protifar

22.00 500 ml kwark
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel wanneer je op je streef gewicht ben afbouwen in overleg met de apotheek. Waarschijnlijk moet je iets meer eten dan normaal om na een week of 3-4 op gewicht te blijven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Met protifar val ik juist af. Dat zijn eiwitten die je spieren voeden en je een langdurig verzadigd gevoel geven. Vreemd dieet.

Maar als het werkt.

Vraag me dan wel af wat je normaal at. Dit is al vet weinig.

Hier blijft toch iedereen mager door?
Alle reacties Link kopieren
Al die eiwitten, yaiks.

Ik zou echt meer varieren.

En gaan snoepen.

Dit is eenzijdig en saai.



Ik ben dan nog wel jong, maar ik eet tien boterhammen op een dag, en fruit, en avondeten en ontbijtkoek met roomboter, en een schaaltje chippies ofzo 's avonds en blokjes kaas en nootjes tussendoor. En vooral niet elke dag hetzelfde. Daar went je lijf ook aan.
Alle reacties Link kopieren
Wormgat, zij eet best veel naast de protifar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
@ wormgat, naast dit schema eet ik verder gewoon waar ik zin in heb, snoepen etc..
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat het niet de apotheek is die dit geeft, maar de huisarts? Ik zou me niet druk maken of het ongezond is, want dat is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind jij. Ik vind van niet.

Het zijn vier broodjes op een dag en n kommetje pap. Die protifar is calorie loos poeder voor door water.

Als je wilt aankomen is dit echt weinig. Tenzij je hiervoor nog minder at. Blijkbaar wel dan.
Alle reacties Link kopieren
Ben je onder controle bij een arts? Als je snel aankomt van een beperkt dieet, zal je lichaam het hard nodig hebben. Maar het dieet bevat erg veel eiwitten.
Alle reacties Link kopieren
Oke Nimpie, dat las ik niet in je schema.



Je kunt van de boterhammen tosties maken.

En gebakken eieren toevoegen.

En volle producten gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel weeg je nu en hoe lang ben je?
Alle reacties Link kopieren
Nu weeg ik 49,5 bij 1,68
Alle reacties Link kopieren
@ wormgat want suiker en zout zijn beter dan eiwitten?



Elke dag chips yeeks dicht geslipte kransslagader.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Volle producten gebruik ik al wormgat, eieren zou ik wel kunnen toevoegen ja..



Dat m'n lichaam het nodig had klopt zeker..
Alle reacties Link kopieren
quote:Wormgat schreef op 25 januari 2015 @ 08:45:

Ja dat vind jij. Ik vind van niet.

Het zijn vier broodjes op een dag en n kommetje pap. Die protifar is calorie loos poeder voor door water.

Als je wilt aankomen is dit echt weinig. Tenzij je hiervoor nog minder at. Blijkbaar wel dan.



Calorieloos???

368 kcal per 100 gram is toch best veel?
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
quote:nimpie schreef op 25 januari 2015 @ 08:52:

Nu weeg ik 49,5 bij 1,68Dat is toch helemaal niet zo bijzonder ligt of mager? Of ben ik nou gek?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicky_L schreef op 25 januari 2015 @ 09:01:

[...]





Calorieloos???

368 kcal per 100 gram is toch best veel?En de 2 pakken kwark zijn samen als snel 1000 a 1200 calorieën
Alle reacties Link kopieren
quote:hankypankyshanghai schreef op 25 januari 2015 @ 09:05:

[...]





Dat is toch helemaal niet zo bijzonder ligt of mager? Of ben ik nou gek?Nee 47 vond ik wel te mager, zat ook niet lekker in m'n vel en was vaak ziek
Alle reacties Link kopieren
Wil je vertellen waarom je wil aankomen? Ben je afgevallen door ziekte of iets anders?
water en zand
Alle reacties Link kopieren
Een BMI van 17,4 is te licht.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven