Gezondheid alle pijlers

Spierontsteking??

26-09-2007 17:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb een vraagje;



Een paar weken geleden begon ik pijn in mijn rug te krijgen. Leek op een vermoeid gevoel... Als ik scheef zat of lag dan werd het erger dus ging ik automatisch rechter op zitten en lopen... Dat leek goed te gaan.



Nu heb ik de laatste twee weken echter steeds enorme steken op mijn borst, op precies dezelfde hoogte als waar mijn rug, nog steeds, pijn doet.



Toch maar naar de huisarts gegaan en die denkt aan een spierontsteking. Hij heeft gevoeld en inderdaad is de hele linkerkant van mijn borst tot naar mijn rug op dezelfde hoogte echt enorm gevoelig (het fijne is dat het precies op beha hoogte is en dat dat dus heerlijk zit :-| )



Maar goed, het advies: rust nemen en een ontstekingsremmer nemen..



Of! Het is een gekneusde rib.. Maar hoe kom je daar nou weer aan als je niet gevallen bent of zoiets? Kan zoiets door sporten komen? (nee ben ook niet "van de trap gevallen, die hebben we trouwens ook niet :-P ) En hoe weet je nou het verschil tussen het een en het ander?



Mijn vraag; herkent iemand dit gevoel en hoe lang heb jij ermee gelopen? Ik vind het namelijk best lang duren al (ok ben blijven sporten bijvoorbeeld dus dat zal niet geholpen hebben?)....



Alvast bedankt voor de reacties :)
Alle reacties Link kopieren
Oh ja natuurlijk had ik dit aan mijn arts kunnen vragen maar soms ben ik wat afwezig en bedenk ik me van alles na een gesprek met iemand ;-)
Alle reacties Link kopieren
niemand? :)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb geen rare dingen op mij huid daar.



Ik zal inderdaad nog eens bellen, dank je :)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag toch maar terug gegaan, tis wel iets minder geworden maar eigenlijk maar minimaal.



Nu een sterkere pijnstiller gekregen (diclofenac en nsaid's mag ik niet dus dat is erg lastig ) en kijken of dat meer verlichting geeft,



intussen niet sporten en rust nemen maar ja zoals hij zelf al zei: een arm kan je laten rusten maar je borstkas en ribben die bewegen altijd...



maar goed.



verder niemand nog met ervaring? :-)
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment heb ik vreselijke pijn in mijn borstspieren aan mijn rechterkant. Het zijn scheuten. Hiervoor had ik zware verkoudheid met veel hoesten. Daarna begon deze pijn, eerst op groter gebied, nu alleen rechts en heftiger. Geen enkele pijnstiller helpt.
Alle reacties Link kopieren
Als je er last van blijft houden zou ik het eens aan je huisarts vragen :)



Ik ben in ieder geval nu al, ja al :-P , drie dagen pijnvrij en pijnstiller vrij dus ik zie het zonnig in. Betekent wel dat ik van eind aug/ begin sept tot nu ermee bezig geweest ben... geweldig hoor ...
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws zeg! Ben blij voor je.

Pijnlijk gebied nu iets kleiner, in rechterborst. Ik ben rechts, dus rust krijgt die kant niet echt.

Komt vast goed, ik heb geduld.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, ben in totaal iets meer dan een week pijnvrij geweest en toen barstte het weer helemaal los...



morgen dus wéér naar de huisarts en nu ga ik me maar laten doorverwijzen ofzo naar geen idee wie maar zo schiet het ook niets op..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven