Gezondheid alle pijlers

Tandenstokers, welke zijn echt goed?

25-09-2014 08:31 36 berichten
Hallo Viva's



Ik zoek een merk tandenstokers die eens niet afbreken en splinters heeft. Ik heb nu die van Jordan en dan dun, want extra dun is te dun voor mij. Ik heb mij nu al meerdere keren bezeerd, dan breken ze ineens dubbel en schiet daardoor uit in mijn mondhoek vervolgens een wondje in mijn mondhoek, daarnaast als ik stook dan blijft er een mini splintertje in mijn tandvlees achter echt vervelend. Ik moet wel zeggen dat de ene keer is het pakje goed waardoor ik toch weer koop en de andere keer is het 10x niets. Geen echte betrouwbare kwaliteit en voor die prijs verwacht ik toch wel wat beters.



Hebben jullie ervaring met stokers die niet afbreken en zonder splinters, huismerk of A merk maakt niet uit.



Groetjes,

Somidi.
Ik lees mee, zelfde probleem
Ik lees ook mee!
Gedeelde smart!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd softpicks van gum. Een kruisig tussen een rager en tandenstoker. Zijn van rubber dus breken niet makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook Jordan en splinters...
Ik heb in onze winkel veel mensen die die van lactona willen. Heb er zelf geen ervaring mee, maar daar krijg ik echt speciaal vraag naar vaak. Misschien is dat iets dus.
Alle reacties Link kopieren
Je moet de tandenstoker voor gebruik eerst goed natmaken in je mond, dan breekt en splintert hij niet zo snel.
quote:Roelfien schreef op 25 september 2014 @ 08:50:

Je moet de tandenstoker voor gebruik eerst goed natmaken in je mond, dan breekt en splintert hij niet zo snel.Dat is ook wat ik doe, maar zelfs dat verhelpt het probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eens de tandenstoker eerst een beetje nat te maken. Hij breekt dan minder snel.
You don't have to fit into the format
Hier ook softpics van gum. Ideaal, behalve dat ze vrij duur zijn. Gelukkig hebben de kruidvat en trekpleister regelmatig 1+1 gratis en dan sla ik ze (Hollander dat ik ben) groots in haha
Alle reacties Link kopieren
Mosterd erop kan ook
You don't have to fit into the format
quote:Desperate_Housewive schreef op 25 september 2014 @ 08:49:

Ik heb in onze winkel veel mensen die die van lactona willen. Heb er zelf geen ervaring mee, maar daar krijg ik echt speciaal vraag naar vaak. Misschien is dat iets dus.Lactona, nog nooit ergens gezien. Desperate_Housewive , moet ik dan denken aan de wat luxere drogisterijen die dit merk heeft? Een DA bijvoorbeeld?
Hahahhaa Lotte35! Vette mosterd!
Zal die softpics ook eens bestuderen, al gaat mijn voorkeur toch liever naar houten stokers uit.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon van de hema!
Alle reacties Link kopieren
quote:marjon1980 schreef op 25 september 2014 @ 08:38:

Ik gebruik altijd softpicks van gum. Een kruisig tussen een rager en tandenstoker. Zijn van rubber dus breken niet makkelijk.En die zijn er nu ook bij Kruidvat van huismerk. Werden mij door mijn tandarts aanbevolen en ik vind ze fijn,
quote:SoMiDi schreef op 25 september 2014 @ 08:54:

[...]





Lactona, nog nooit ergens gezien. Desperate_Housewive , moet ik dan denken aan de wat luxere drogisterijen die dit merk heeft? Een DA bijvoorbeeld?Ik werk in een apotheek, dus misschien daar?
Alle reacties Link kopieren
Lactona inderdaad! Door mijn tandarts aangeraden en ze zijn perfect. Niet te dun, niet te dik, splinteren niet.

Ik koop ze bij een dorpsdrogist, maar volgens mij heeft DA ze ook.
WTF?
Alle reacties Link kopieren
Lactona kan, die verkopen ze ook gewoon bij de etos.

Ik gebruik zelf die van gum! Erg prettig en vaak in de aanbieding, zonder aanbieding wel duur :(
Ah! super bedankt voor de reacties!!! Ik zal de apotheek en de DA/Etos bezoeken. De softpics ga ik ook testen, ben gewoon benieuwd door jullie enthousiasme! De Jordan is al de stortkokert ingevlogen
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een enthousiaste GUM-gebruiker. Vind ze superfijn en beter dan houten tandenstokers. Aangeraden door de tandarts.
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik interdental brushes......gewoon van de action en supergoed.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ragers en vlos. Ik vind houten niet fijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
ik vind tandenstokers vaak zo hard.Nu heb ik tandenstokers van stimudent (etos)die zijn van wat zachter hout

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven