Gezondheid alle pijlers

Toch uitgezaaid

09-10-2014 06:24 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte, gelukkig dat 't nog klein was en je er snel bij was.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
Alle reacties Link kopieren
Mosterd...
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker schrikken! Hoe nu verder? Wordt het weggehaald? De titel van je topic doet vermoeden dat je verhaal nog niet af is. Is je man ondertussen weer thuis? Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Sorry als ik bot over kom, maar is het dus uitgezaaid (naar...?)?

Want je topictitel zegt dat het toch uitgezaaid is..



Veel sterkte, hoop dat alles goed komt voor je!
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe weet je dan dat het is uitgezaaid?

Dat kan ik even niet rijmen met 'haktsjak'.



Toch kan ik me voorstellen dat je erg bent geschrokken, en ik wil je veel sterkte wensen!
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte! Het is een kut ziekte en dan kom je ook nog in 1 van de verschrikkelijkste ziekenhuis van NL.



Mijn man heeft hetzelfde maar dan op zijn eikel. Ook stuk weggehaals. Nu 3 jaar later toch weer een plekje op zijn eikel, vrijdag plekje weggehaald met laser en een stuk weggesneden voor op de kweek. Wij zitten nu weer in spanning.
Alle reacties Link kopieren
Afschuwelijk, ...het lijkt me wel heel normaal dat je even het noorden kwijt bent, je ellendig, opstandig en stampvoetend en zeurig bent/voelt!

Het is goed dat je begint te schrijven, de dingen van je afschrijven kan misschien wat verlichting brengen van een soort chaos waar je in terecht gekomen bent.

Heel veel sterkte en
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ach meid wat heftig zeg. Ik heb ook LS en begreep de zorgelijkheid van de artsen nooit zo goed, nu dus wel.

Schrijf vooral van je af. Er komt zoveel kijken bij het proces waar je nu in zit. Je hebt een rotziekte op een rotplek. heel veel sterkte!!!
.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 16:39
98.21% gewijzigd
O, wat naar! En natúúrlijk is het weghalen van je clitoris geen kleinigheid zeg...



Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Wat een rotperiode TO, heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat een ellende TO, sterkte! ( Je schrijft wel leuk )
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een vreselijke onvoorspelbare rotziekte is dit toch ook. Vind het echt een heel heftig verhaal om te lezen. Inderdaad , je clitoris weghalen is volgens mij zowat hetzelfde als bij de man de prostaat. Vind het echt heel erg voor je. Bij mijn man was destijds ook die ziekte ontdekt, en na 6 jaar weer bingo. Denk je de 5 jaar gehad te hebben en dat krijg je toch weer wat meer vertrouwen in je leven. Maar niets is minder waar. Zodra deze rotziekte je gezin binnen sluipt word je leven nooit meer als voorheen. Mijn man loopt ook al jaren in het AVL. Gelukkig is hij er nog en dat is het allerbelangrijkste, zo ervaren we het allemaal hier. Zo ga er op een gegeven moment mee om. En dat is goed , want dan kun je het ook aan. Hoe zwaar het ook is. Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd. Het is niet niks wat je moet ondergaan allemaal. En dan die vreselijke onzekerheid. Slopend gewoon. Fijn dat je man er op deze manier mee om weet te gaan. Ik blijf dit topic wel volgen.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte TO! Ook natuurlijk voor je man en kinderen!
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
To, wat een achtbaan is dat he als het ene onderzoek tot het volgende leidt en je van afspraak naar afspraak gaat.



Je schrijft uigezaaid, maar begrijp ik goed dat je daarmee in de liesklieren bedoelt? Laat je goed informeren over het verschil tussen lokale en regionale uitzaaiingen en uitzaaiingen op afstand. (Op dat eerste hoop ik voor jou)



Sterkte en zorg goed voor jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Sterkte TO, wat een nachtmerrie
Alle reacties Link kopieren
Jemig TO, wat een verhaal! Net als jij werk ik in een ZH (maar dan als doktersassistente op verschillende poli's) en net als jij kom ik genoeg nare dingen tegen. Waarvan ik altijd heel hard hoop dat ik het niet zal krijgen... Helaas, garanties bestaan niet.



Ik hoop heel hard dat ze alles kunnen verwijderen met de volgende operatie. Maar ik begrijp hoe ontzettend naar je je moet voelen. (Het is niet niks, kanker aan je vulva èn je clitoris die zomaar wordt verwijderd!)



Les temps sont durs pour les rêveurs...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven