Gezondheid alle pijlers

Toch uitgezaaid

09-10-2014 06:24 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Je dochter heeft jouw humor wel geërfd

Sterkte!
Hatsjikideee...
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal To! Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Verder blijf ik meelezen Hoe het met je gaat. Hou vol hoor, wij blijven je steunen
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Madame,



Allereerst wil ik je laten weten dat ik het mooi vindt hoe jij je opstelt als lieve, mooie, krachtige, stoere en toch kwetsbare vrouw. Prachtig hoe jij je man en je kinderen de ruimte geeft voor hun eigen verwerking en hun verdriet. Ik heb erg veel bewondering en respect voor je!! Ik hoop dat jij jezelf diezelfde ruimte kunt geven (al kom je volgens mij een heel eind :-)).



In mijn hele naaste omgeving ook een dierbare met kanker. Ik zie wat daar de effecten van zijn (de angst, het verlies van vertrouwen in je lijf, de -subtiel uitgedrukt- onhandige reacties van je omgeving en zo verder). Als ik lees hoe je er mee omgaat dan zou ik je het liefst een knuffel willen geven. Wat ben je dapper.



En verder moet ik ook smakelijk om je lachen, want je schrijft inderdaad erg leuk! Ik ben het eens met de reactie van iemand die ik las: als ik hoofdredacteur was dan gaf ik je een eigen blog/column.



Ten slotte nog een tip vanuit mijn eigen vak: er zijn speciale therapeuten die kinderen begeleiden bij dit soort processen. Zij kunnen ouders eventueel ook adviseren (in een of twee gesprekken), maar kijk vooral of je daar iets mee wilt/kunt/ het nodig acht.



Ik wens je alle goeds toe. Veel liefde, warmte en vertrouwen. En natuurlijk heel veel gezondheid.



Lieve knuffel
Alle reacties Link kopieren
Vindt -t
Alle reacties Link kopieren
Lieve MM,

Hier een meelezer met een lach en een traan die je heel veel sterkte en kracht toewenst!!!
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Hahaha super grappig , kan niet wachten tot die van mij zo oud is!!



Voor wat betreft de tip: gewoon doen wat goed voelt voor jullie en super fijn dat er zo'n top juf voor je dochter is!!
Geweldig, die gesprekken van jou met je dochter!

Ik hoop dat je je humor kunt blijven vasthouden ook

al is de situatie niet altijd makkelijk. Vooral blijven doen

waar je je goed bij voelt.

En weet dat je altijd terecht kunt op het Vivaforum,

er zijn hier altijd mensen waar je mee kunt "praten".

Fijne dag nog!
Alle reacties Link kopieren
Wat pijnlijk in de kruisregio .... haha
Alle reacties Link kopieren
jeetje wat een verhaal en sterkte mijn vader kreeg 2 maanden geleden te horen dat hij een tumor had van ruim 16 cm bij zijn nier binnen een maand werd hij geopereerd en toen kwam aan t licht dat het ook tegen zn rugspier zat dus deze hebben ze ook gedeeltelijk verwijderd nu een maand later heeft hij te horen gekregen dat de waardes gestegen waren en hij waarschijnlijk prostaatkanker heeft weet me even geen raad meer me vader heeft al zoveel meegemaakt deze korte periode en aankomende dinsdag krijgt hij de definitieve uitslag ik wil me vader nog niet kwijt maar word steeds banger en banger hoewel ik positief probeer te blijven lukt dit niet altijd hij is nog geen 50 jaar en hoort nog volop van zijn kleinkinderen te genieten en bij ons te zijn wie heeft zoiets meegemaakt met een goede uitslag wie kan me een beetje positieviteit geven:(
quote:madamemaxime schreef op 11 oktober 2014 @ 21:04:

Ik denk dat het deels mannenmanier is, deels 'het is niet anders', deels 'first things first', deels 'als ik er niet over begin begint zij er hopelijk ook niet over'. Het is nu eenmaal geen makkelijk gespreksonderwerp.



Nee, het is een vreselijk moeilijk onderwerp, maar ik zou verwachten dat zij daar mee om weten te gaan. Anders moeten ze daar niet werken.



Verder vind ik het knap hoe je het allemaal opschrijft hier. Wat een achtbaan waar je opeens ongevraagd in zit. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Duim duim, anaestesist van MM zoek naar een plaatsje na woensdag. Leuke dag met kinderen is namelijk heel belangrijk.

Maar daarna zo snel mogelijk de operatie die gedaan moet worden!



Zou het helpen?
Alle reacties Link kopieren
Wat ellendig voor je!



Hoe oud zijn je kinderen?



Veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Goh jammer voor je joh, maar misschien toch maar beter om de poli-afspraak te houden.

Wilde al aanbieden om met je kinderen mee te gaan maar helaasch, begrijp dat moeders me voor is .

Hoop dat je snel aan de beurt bent voor de operatie en dat ’t alles meevalt.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Ja 's nachts in het donker, is alles zwarter. Maar het cadeautje is al ingepakt en andere dingen ook gedaan :-)

Het lijkt mij niet zo raar hoor dat gedoe van piekeren en dit omzetten in daden. Het lijkt mij een hele gezonde survival modus.

Jammer dat je niet mee kunt naar de film, maar ja voor het goede doel dan maar ....

Misschien een lekkere herfstwandeling nu je kruis weer wat beter gaat en voordat het straks weer een oorlogszone is....
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Hei Madamemaxine, nog een dikke

Nogal logisch dat je met je hoofd vol vragen zit....misschien niet slecht om al je vragen op een rijtje te zetten, een soort lijstje te maken, ook misschien een orde stoppen naar belangrijkheid.

Bij doktersbezoeken is het iets dat ik tracht te doen, een lijstje maken en dit dan voorleggen...je mag ze wel eens het vuur aan hun schenen leggen, je hebt recht op wat duidelijke antwoorden.

Waarschijnlijk ga je er niet alleen naartoe, als je met 2 bent onthou je beter wat er gezegd is geweest. En erna misschien opschrijven wat er gezegd geweest is.

Bij mij hielpen dit soort van dingen om opnieuw wat orde in mijn hoofd te krijgen.

Veel sterkte vandaag en hopelijk krijg je wat meer duidelijkheid.

Sorry voor m'n droog schrijftaaltje , heb niet zo het talent om zo leuk en vlot te schrijven
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp het wel dat je zo vol vragen zit. Het klinkt ook niet logisch, dat die meta pas later ontdekt is. Misschien wel goed om je vragen op papier te zetten?



Ahhh, je arme man ook. Het is voor hem ook lastig zo aan de zijlijn te staan.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
ja, dat zal wel enorm wegen op je man, hij zal zich plots heel verantwoordelijk voelen, je willen beschermen, voor je zorgen...hij zal ook een manier moeten vinden om er mee om te gaan...het is allemaal zo plots.

Wat fijn dat jullie zo een goede band hebben, elkaar zo steunen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven