Gezondheid alle pijlers

Toch uitgezaaid

09-10-2014 06:24 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Wapen je maar

Is voor mij herkenbaar en ook niet zo raar dat je na zo een gesprek hele dingen kwijt zijt, en je dingen niet meer herinnert.

Je zit dan als het ware in zo een roes, dat je lichaam of je geest heel erg selecteert wat je hoort en wat er erna van kunt onthouden, ik denk dit...kan mis zijn, hoor.

Soms wou ik vroeger de dingen opnemen, zo stiekem alles opnemen met de gsm
Alle reacties Link kopieren
Het is ook logisch dat je vertrouwen toch wat gedeukt is, als ze het eerst zo "licht" voorstellen, hopelijk krijg je deze nm duidelijke antwoorden, hoop het voor je, zal aan je denken
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
quote:woedie schreef op 15 oktober 2014 @ 09:30:

Soms wou ik vroeger de dingen opnemen, zo stiekem alles opnemen met de gsm Als je het met medeweten van de arts doet, waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn ouders een keer een moeilijk gesprek hadden met veel vragen, is mijn zus meegegaan. Als een soort van notulist

Achteraf heel fijn omdat je beiden toch emotioneel betrokken bent, mijn zus natuurlijk ook maar toch net ff een beetje meer afstand (wij zijn ook van het praktisch handelen om het hoofd koel te houden)



Wat goed dat je man toch bij jou heeft kunnen huilen, dan kun je er voor elkaar zijn.



Spannend gesprek sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Apart is dat. Ik ken als doktersassistente de onderzoeken ook, over wat je daadwerkelijk onthoud van een gesprek met de arts. Bar weinig.



Zo'n gek idee is het niet om zo'n gesprek op te nemen eigenlijk.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Je kan er blijkbaar niet van slapen... Logisch ook.

Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Zo dat gesprek is dus redelijk goed verlopen.

Wel fijn dat ondanks de emotionele rollercoaster je gevoel dus wel blijkt te kloppen.

Klinkt best heel heftig de operatie die je te wachten staat.

Heeft hij nog uitgelegd hoe het kon dat er eerst niets te zien was en vlak daarna een secundaire tumor van 17 mm?
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Wauw, madamemaxime erg knap hoe je hiermee omgaat. ik wens jullie een heerlijk weekend waarop alle perikelen hopelijk even niet overheersen.
Ik wil jullie ook een fijn weekend wensen!

Even proberen alles van je af te zetten en met je hoofd

in de zon lopen. Liefs!
Alle reacties Link kopieren
MM nog van het mooie weer kunnen genieten met je gezin?
Alle reacties Link kopieren
Weg, sorry
Alle reacties Link kopieren
Helaas door iemand herkend, was te verwachten, maar nét iemand waardoor ik mij niet meer vrij voel om door te schrijven. Excuus, en heel erg bedankt voor jullie steun, aandacht, advies, en opbeurende woorden
Alle reacties Link kopieren
Wat shit dat je herkend bent en je daardoor nu jouw plek om van je af te schrijven kwijt raakt. Veel sterkte met alles
Alle reacties Link kopieren
Even snel in de hoop dat je dit nog leest, want ik zag je verzoek in het mod-topic: wat balen voor je dat je je nu niet meer vrij voelt om te schrijven. Ik wens je sterkte en hoop op een voorspoedig en goed herstel
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
MM, wat jammer dat je nu niet meer komt schrijven. Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen. Zet 'm op!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met alles!
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend naar... Heel veel sterkte met alles!
Alle reacties Link kopieren
hei, wat jammer. Heel veel sterkte nog!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte en we blijven aan je denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven