Gezondheid alle pijlers

Vaginale afscheiding

07-09-2012 00:37 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje een vreemde (en genante) vraag, maar ben toch wel benieuwd of meer vrouwen hier last van hebben!



Wanneer ik ui, knoflook, prei of iets anders eet met een vrij sterke geur/smaak, dan heeft mijn afscheiding de dagen erna ook die specifieke geur! Wanneer ik vervolgens bovengenoemde zaken niet eet, dan heeft mijn afscheiding gewoon een normale, neutrale geur.



Bij mannen is dit een redelijk bekend iets, dat bepaalde voedingsstoffen de smaak van sperma kunnen beinvloeden, maar blijkbaar kan ik (of kunnen wij vrouwen) dat ook...



Zijn er vrouwen die dit herkennen?

Ik probeer deze smaakmakers nu trouwens maar een beetje te vermijden..



Voor de zekerheid: ik heb écht niets raars onder de leden :-)
Alle reacties Link kopieren
Waarom ruik jij aan je eigen afscheiding?

En waarom zou je ze vermijden?
Ja, ik herken dit... Ik heb het als ik knoflook heb gegeten. Echt heel erg want de geur lijkt echt tussen mn benen weg te walmen. Vroeger toen ik nog geen vegetarier was had ik het ook heel erg met vis, dat vond ik eigenlijk nog erger. Mijn zusje heeft dit nog steeds als ze vis eet.
Alle reacties Link kopieren
Ruik jij aan je zusje? Vind ik echt schokkend!
Nou Mac, overdrijven is ook een kunst. Waarschijnlijk bespreekt ze dit soort dingen met haar zusje.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg dat beeld nu niet meer van mijn netvlies van 2 zussen die elkaars kruizen besnuffelen.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven