Gezondheid alle pijlers

vandaag in het ziekenhuis geweest

10-12-2014 12:16 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag jullie graag even op Hulp.



Ik ben gisteren bij de huisarts geweest. Ik heb een brandend gevoel in mijn borst. Van de tepel naar de oksel aan de rechterkant. Er werden ook 2 knobbels gevoeld. Ben ook in 6 maanden 10 kilo afgevallen maar heb geen stressfactoren.



Eenmaal bij de huisarts werden de knobbels gevoeld en hij belde direct voor het maken van een echo.



Dit is vandaag gebeurd. Vanuit de echo besloten ze toch een mamografie te laten maken. Een punctie is niet gedaan. In ht begin vroeg ik aan de assistente wanneer ik de uitslag kreeg zij zei, het duurt ongeveer 3 werkdagen. Na de mamografie zei ze dat de dokter de foto's gezien had en deze nog even goed ging bekijken en dan direct de uitslag door zou zetten naar de huisarts(hij was immers de aanvrager) en hij zsm contact met me op neemt.



Dat laatste maakt me ongerust. Waarom kan het nu ineens zo snel? terwijl het eerst 3 dagen zou duren. De assistente keek me ook erg n ongemakkelijk aan toen ze de tijdsindicatie aangaf.



Heeft iemand dit meer meegemaakt en moet ik me zorgen baren?
opgeven is geen optie
Alle reacties Link kopieren
Wat een aso assistente om je op deze manier te woord te staan en dan ook nog eens de hoorn er gewoon op te leggen. Dit kan echt niet. Voor wat betreft de huisarts ben ik er nog niet uit, wat ik ervan vind. Het kan zijn dat hij ergens op wacht, maar laat op zijn minst DAT dan weten. Nu is het voor jou allemaal heel vaag en onzeker en dat hoort gewoon echt niet.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Ga er naar toe!

Dit is echt te gek voor woorden.

Als het goed was(zou je denken) had ze dat al meteen kunnen zeggen en jou niet zo in de zenuwen laten zitten.

Aan de andere kant als het fout is had ze op z,n minst kunnen zeggen er is wel iets aan de hand de dokter belt je terug ,en niet 10x met een ander tijdstip oid.
Alle reacties Link kopieren
En, weet je al iets? Ik hoop zo op goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Helaas nog steeds niet gebeld. Ze sluiten om 5 dus ga zo maar weer bellen
opgeven is geen optie
Wat een verschrikkelijke horken!

Dit kan toch echt niet, ik heb met je te doen.

Liefs.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg dit. Heb het zo met je te doen...
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
O, meisje toch.

Ga nu bellen! En hang pas op, totdat je de dokter gesproken hebt!

Laat je niet afschepen door de assistente.
Alle reacties Link kopieren
quote:dhaas91 schreef op 12 december 2014 @ 16:32:

Helaas nog steeds niet gebeld. Ze sluiten om 5 dus ga zo maar weer bellen



Wat rot hoe dit gaat zeg.

Niet netjes.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je nu dan eindelijk duidelijkheid krijgt.

Ik vind het niet netjes hoe het gaat.
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, wat onbeschoft en ontzettend vervelend voor je dat je zó lang in onzekerheid wordt gelaten. Die assistente én de huisarts zouden van mij te horen krijgen dat dit echt nergens op slaat
Alle reacties Link kopieren
quote:dhaas91 schreef op 12 december 2014 @ 16:32:

Helaas nog steeds niet gebeld. Ze sluiten om 5 dus ga zo maar weer bellenpotverdorie... waardeloze mensen zeg. Desnoods zou ik nu ter plekke langs gaan...
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 12 december 2014 @ 16:51:

[...]



potverdorie... waardeloze mensen zeg. Desnoods zou ik nu ter plekke langs gaan...Dan moet ze er wel binnen een paar minuten kunnen zijn.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
ronduit schandalig hoe ze met je omgaan! Bah!

Ik hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt gekregen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft zojuist erg kwaad gebeld. Het spreekuur liep uit. Het zal na vijven worden, hebben ze tegen hem gezegd.
opgeven is geen optie
Goed van je man! En nu maar ervan uit gaan dat de huisarts echt zo belt en hopen op goed nieuws
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je man zo voor je opkomt!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Goed van man maar toch, blijf bellen want het spreekuur loopt uit...en voor je het weet staat het antwoordapperaat weer aan.

En indien dat, gewoon bellen naar de plaatsvervangende huisarts en die er achteraan laten zitten. Zijn ze nou betoeterd (en zeker die "assistente" wat een trut is dat zeg om zomaar neer te leggen.

Wat er ook gebeurd, toch later maar een klacht indienen want zo hoort het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Naaaaahhhh, dat doe je toch niet, wat een klootviolen zeg!



Sterkte, hoop dat je je goede uitslag zo binnen hebt
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ongelooflijk hoe ze iemand zo in spanning kunnen laten zitten. Toch hoop ik dat dat juist een goed teken is TO!
Alle reacties Link kopieren
Laten we hopen dat deze laconieke houding van de huisarts inhoudt dat je geen reden tot zorgen hoeft te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat gatekeeper zegt, al was dan een telefoontje van 2 minuten goed geweest en hadden ze dat er even tussen kunnen proppen.



Zou wel vooral blijven bellen, net zolang tot je de dokter te spreken krijgt.
Man zei net: ik had er al lang op de stoep gestaan (onze huisarts heeft praktijk aan huis) indien de jouwe ook, gewoon er heen als het kan, niks van aantrekken wat die huisarts daar van vindt, dat is zijn probleem, wat een toestand toch
Groot gelijk dat je je man hebt laten bellen. We leven hier allemaal met je mee. Het is ook zo'n rare gang van zaken.
quote:pilatespas schreef op 12 december 2014 @ 17:22:

Groot gelijk dat je je man hebt laten bellen. We leven hier allemaal met je mee. Het is ook zo'n rare compleet onacceptabele gang van zaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven