Gezondheid alle pijlers

vandaag in het ziekenhuis geweest

10-12-2014 12:16 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag jullie graag even op Hulp.



Ik ben gisteren bij de huisarts geweest. Ik heb een brandend gevoel in mijn borst. Van de tepel naar de oksel aan de rechterkant. Er werden ook 2 knobbels gevoeld. Ben ook in 6 maanden 10 kilo afgevallen maar heb geen stressfactoren.



Eenmaal bij de huisarts werden de knobbels gevoeld en hij belde direct voor het maken van een echo.



Dit is vandaag gebeurd. Vanuit de echo besloten ze toch een mamografie te laten maken. Een punctie is niet gedaan. In ht begin vroeg ik aan de assistente wanneer ik de uitslag kreeg zij zei, het duurt ongeveer 3 werkdagen. Na de mamografie zei ze dat de dokter de foto's gezien had en deze nog even goed ging bekijken en dan direct de uitslag door zou zetten naar de huisarts(hij was immers de aanvrager) en hij zsm contact met me op neemt.



Dat laatste maakt me ongerust. Waarom kan het nu ineens zo snel? terwijl het eerst 3 dagen zou duren. De assistente keek me ook erg n ongemakkelijk aan toen ze de tijdsindicatie aangaf.



Heeft iemand dit meer meegemaakt en moet ik me zorgen baren?
opgeven is geen optie
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 12 december 2014 @ 17:16:

Laten we hopen dat deze laconieke houding van de huisarts inhoudt dat je geen reden tot zorgen hoeft te hebben.Precies! Ben al 2 dagen met regelmaat dit topic aan het bezoeken....ik hoop zo op goed nieuws!
Ik snap dat TO in de zenuwen zat, maar de allereerste mededeling was dat de uitslag drie dagen op zich zou kunnen laten wachten. Die drie dagen zijn nog niet voorbij, dus het is een beetje overdreven om te doen alsof de huisarts zich zo schandalig opstelt.
Alle reacties Link kopieren
Tja... ik vrees het ergste
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees vanaf het begin al met grote vrezen........

Hoop zo dat ik er naast zit.