Gezondheid alle pijlers

vandaag in het ziekenhuis geweest

10-12-2014 12:16 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag jullie graag even op Hulp.



Ik ben gisteren bij de huisarts geweest. Ik heb een brandend gevoel in mijn borst. Van de tepel naar de oksel aan de rechterkant. Er werden ook 2 knobbels gevoeld. Ben ook in 6 maanden 10 kilo afgevallen maar heb geen stressfactoren.



Eenmaal bij de huisarts werden de knobbels gevoeld en hij belde direct voor het maken van een echo.



Dit is vandaag gebeurd. Vanuit de echo besloten ze toch een mamografie te laten maken. Een punctie is niet gedaan. In ht begin vroeg ik aan de assistente wanneer ik de uitslag kreeg zij zei, het duurt ongeveer 3 werkdagen. Na de mamografie zei ze dat de dokter de foto's gezien had en deze nog even goed ging bekijken en dan direct de uitslag door zou zetten naar de huisarts(hij was immers de aanvrager) en hij zsm contact met me op neemt.



Dat laatste maakt me ongerust. Waarom kan het nu ineens zo snel? terwijl het eerst 3 dagen zou duren. De assistente keek me ook erg n ongemakkelijk aan toen ze de tijdsindicatie aangaf.



Heeft iemand dit meer meegemaakt en moet ik me zorgen baren?
opgeven is geen optie
Alle reacties Link kopieren
Oh, mosterd zie ik. Bitterbal anyone?
Alle reacties Link kopieren
quote:dhaas91 schreef op 12 december 2014 @ 18:44:

Mijn man belt zojuist. Hij heeft de dokter gesproken en in de rechterborst meer klierweefsel dan de linker. Op dit moment niets om zorgen te maken. Als de klachten aanhouden dan kan ik bellen en maken ze nog een nieuwe echo en gaan ze het verder onderzoeken. Zowieso moet ik over een jaar nog een foto en echo laten maken.



b2 categorie sprak ze over. Weet niet wat dat betekend?! Toch ben ik niet helemaal gerustgesteld.