Gezondheid alle pijlers

Verkoudheid die blijft hangen?

26-02-2017 03:53 38 berichten
Ik hoop eigenlijk dat iemand mijn verhaal herken en zegt dat het gewoon een virusje is dat heerst.



Het begon namelijk drie weken geleden met een milde snotterneus, dat was binnen twee dagen voorbij, maar twee dagen later voelde ik mij ineens ziek en zaten mijn voorhoofdsholtes vast.

Toen dit voorbij was kreeg ik ineens een kriebekhoestje, een paar dagen later ineens twee dagen hele erge keelontsteking. Het kriebelhoestje werd vervangen door groen slijm wat vast zat.



Nu was ik bijna klaar met hoesten en werd ik ' s nachts wakker en had ik oorontsteking. Super pijnlijk, maar uiteindelijk barst mijn oor open.



Ik ben naar de huisarts geweest en heb antibiotica druppels gekregen en neusspray.

Ik dacht eindelijk na 2,5 week is het voorbij. Eindelijk weer eens een goede nacht slapen.

Maar helaas ik werd wakker van mijn andere oor...



Dit is nu twee dagen geleden, dus ik dacht nu heb ik alles gehad en kan ik vast weer lekker slapen, maar nu lig ik dus wakker en hoest bergen doorzichtig slijm op.



Serieus wat is dit voor verkoudheid, er lijkt geen eind aan te komen. Is dit doorzichtige slijm een eindfase van alles of wordt ik nou weer opnieuw verkouden.



Als het maandag nog zo is ga ik naar de huisarts, maar de weekenddienst bellen lijkt me wat overdreven denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je dat de weekenddienst gaat doen aan een verkoudheid? Hier naar de huisarts voor gaan vind ik al erg overdreven. Het is heel goed mogelijk om de ene na de andere verkoudheid te krijgen. Ik ben nu al 2 maanden aan het kwakkelen en zo ook veel mensen om me heen.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan een heleboel verschillende verkoudheidsvirussen. Als je pech hebt, vang je er meerdere achter elkaar. Gewoon uitzieken. Ken je het gezegde 'als je naar de huisarts gaat duurt een verkoudheid een week, als je niet gaat 7 dagen'?