Gezondheid alle pijlers

Voetschimmel... het gaat niet weg!! Tips!?

15-06-2007 22:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb al enige tijd last van voetschimmel. Het is mijn zwakke plek. Ik behandel het vaak met cremes, dan is het weg, en dan komt het een half jaar later weer terug. Ik loop noooit ergens op blote voeten, douche met slippers aan, elke dag nieuwe sokken, ik droog mn voeten en tenen goed, ik weet niet hoe het komt!!!!!!



Nu heb ik Lamisil Once gekocht, dat schijnt een filmpje op je voet te leggen en na een week moet je al verbetering zien. Nou het zit er nu anderhalve week op en het lijkt alleen maar erger te worden!!!



Wat moet ik nou doen? Afwachten of kan ik ondertussen ook met de gewone creme van lamisil gaan smeren, juist met dit weer wil ik graag op slippers lopen, maar ik vind het zo onprettig als anderen het zien!!!



Hopelijk kan iemand me helpen met ervaringen of tips.

X Isabel
Alle reacties Link kopieren
Kon je geen ouder topic vinden om te spammen?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Is inderdaad al even geleden, maar denk je dat er vandaag geen mensen zijn met voetschimmel en dergelijke?



Ik zou zeggen, bekijk de website eens.
Alle reacties Link kopieren
miconazolnitraat gewoon bij de apotheek
Alle reacties Link kopieren
In combinatie met poeder voor in de schoenen. EN dóorsmeren ook als de klachten al over zijn.
quote:bsarahb schreef op 14 september 2011 @ 15:35:

Is inderdaad al even geleden, maar denk je dat er vandaag geen mensen zijn met voetschimmel en dergelijke?



Ik zou zeggen, bekijk de website eens.Ik zou zeggen: lees de forumregels eens...
Alle reacties Link kopieren
quote:bsarahb schreef op 14 september 2011 @ 15:35:

Is inderdaad al even geleden, maar denk je dat er vandaag geen mensen zijn met voetschimmel en dergelijke?

Oh vast wel. Maar jij post hier niet uit louter altruïstische motieven.



quote:Ik zou zeggen, bekijk de website eens.Ik zou zeggen, bekijk de algemene voorwaarden van viva.nl eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:isabelllexx schreef op 15 juni 2007 @ 22:30:

Wat moet ik nou doen? Afwachten of kan ik ondertussen ook met de gewone creme van lamisil gaan smeren, juist met dit weer wil ik graag op slippers lopen, maar ik vind het zo onprettig als anderen het zien!!!



Hopelijk kan iemand me helpen met ervaringen of tips.

X Isabel

Nochtans niemand van jullie die hier een antwoord op heeft gegeven.

Volgens mij is een zinvol en nuttig antwoord géén spam.
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt echt dat ze 4 jaar later nog op antwoord van het vivaforum zit te wachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:pinks schreef op 14 september 2011 @ 15:45:

Jij denkt echt dat ze 4 jaar later nog op antwoord van het vivaforum zit te wachten?Misschien is het wel héél hardnekkig
Alle reacties Link kopieren
quote:bsarahb schreef op 14 september 2011 @ 15:42:

[...]



Nochtans niemand van jullie die hier een antwoord op heeft gegeven.

Volgens mij is een zinvol en nuttig antwoord géén spam.



Lieve schat, als ik 'n enorme blafhoest heb en er komt op tv 'n commercial voorbij van Natterman, dan is dat voor mij nuttig en zinvol. Maar nog steeds reclame.

Je schrijft zelf: "Onlangs hebben we de website ... opgericht." en daarmee geef je je eigen connectie met die website weg. Daarnaast is er op jullie website 'n stukje tekst te vinden wat te doen als men bij jullie wil adverteren, 'n privé-site kan ik 't niet noemen èn er wordt informatie gegeven m.b.t. vergoeding door ziekenfonds etc waarvan ik niet kan achterhalen of je de Nederlandse of Belgische zorgverzekeringen bedoelt.



Je schrijft leuk, reageert scherp, maar hoe je 't ook verpakt: wat je hier doet is reclame maken en dat mag niet. Dat er (o.a. door mij) zo fel op gereageerd wordt is dat je vandaag al nummer veelteveel bent en het gewoon gruwelijk vervelend en irritant is.
Alle reacties Link kopieren
quote:pinks schreef op 14 september 2011 @ 15:45:

Jij denkt echt dat ze 4 jaar later nog op antwoord van het vivaforum zit te wachten?



Misschien zij niet meer, maar heb jij al eens gedacht aan andere forumleden die hier ook last van zouden kunnen hebben?



Misschien zoekt er wel iemand hulp op viva.nl om tot de constatatie te komen dat er blijkbaar niet geholpen wórdt!



Welnu, als ik een interessante website onder de aandacht wil brengen van andere forumleden, is dit dan zo'n schande?
Alle reacties Link kopieren
quote:bsarahb schreef op 14 september 2011 @ 15:51:

[...]





Misschien zij niet meer, maar heb jij al eens gedacht aan andere forumleden die hier ook last van zouden kunnen hebben?

Last van reclame? Ja, aan die forumleden denken we met z'n allen heel vaak. We doen ook ons best om ze bij te staan en te voorkomen dat ze er mee geconfronteerd worden.



quote:Misschien zoeken zij wel hulp op viva.nl om tot de constatatie te komen dat er blijkbaar niet geholpen wórdt!

Pfoei... wat een schande. Wel knap trouwens dat je zo ongeveer het enige topic hebt weten op te duikelen waar géén reactie op is geweest, dat is ècht een zeldzaamheid hier.

En dit is een forum. Geen huisartsenpost. Als de hulp zo dringend nodig is, zijn ze bij de laatste beter op hun plek.



quote:Welnu, als ik een leuke website onder de aandacht wil brengen van andere forumleden, is dit dan zo'n schande?Neuj, schande niet. Wel irritant. En dom van je. Dat je 't vertikt je aan de forumregels te houden dan he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 14 september 2011 @ 15:32:

Kon je geen ouder topic vinden om te spammen?



U weet het misschien niet, maar het is ontzettend moeilijk om van voetschimmel af te geraken en dit vereist de nodige volharding.



Er bestaat een grote kans dat Isabelle nog steeds last heeft van voetschimmel...
Alle reacties Link kopieren
Kwestie van zut halen die ze in nederland niet meer mogen verkopen maar gelukkig in duitsland wel vrij voorhanden is.



Heb je ook tips tegen hardnekkige SPAM?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 14 september 2011 @ 16:10:

Heb je ook tips tegen hardnekkige SPAM?Haha Maja, jij bent een doorzettertje.
Alle reacties Link kopieren
Het beste is om je voeten droog te laten herstellen, dus zo min mogelijk zalfjes. Ook zoveel mogelijk je voeten zuurstof geven, loop op blote voeten(als je thuis bent) en slippers! Succes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven