Gezondheid alle pijlers

Vraagje pil

21-06-2012 23:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Slik Microgynon.. Ben denk ik per ongeluk de verkeerde kant op gegaan want de dagen kloppen niet meer. Ik heb nu bijv de pil geslikt onder de woensdag maar ik weet heel zeker dat ik elke avond de pil heb geslikt. Kan dit kwaad? Dat de werking afneemt ofzo?



Misschien een super domme vraag maar kon het niet zo snel vinden en slik de pil ook nog niet zo heel erg lang! Dus hoop dat iemand me even een duidelijk antwoord kan geven!
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit heeft geen invloed bij de Microgynon. Alleen bij een fasenpil wel, maar die heb je niet.
Alle reacties Link kopieren
microgynon is geen 3fase pil, toch? Dan kan het geen kwaad!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja nu gaat je eisprong linksom ipv rechtsom
Alle reacties Link kopieren
heb je microginon 30? dan maakt het niet uit...

heb je een ronde pil strip met verschillende kleuren... dan heb je grote kans op een verminderde werking...
Alle reacties Link kopieren
Als jij zeker weet dat je elke dag de pil hebt geslikt is er niks aan de hand, elke pil in je strip is dezelfde dosis. Als je twijfelt zal ik de komende 7 dagen niet onveilig seksueel contact hebben ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 21 juni 2012 @ 23:13:

Hahaha ja nu gaat je eisprong linksom ipv rechtsom
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 21 juni 2012 @ 23:13:

Hahaha ja nu gaat je eisprong linksom ipv rechtsom
Alle reacties Link kopieren
Maar maakt niet uit dus...het is een reminder dat die dagen van de week erop staan.
Alle reacties Link kopieren
Alle pillen in die strip zijn exact hetzelfde, dus dat is geen probleem, maar, leer de bijsluiter uit je hoofd en let goe dop.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
microginon is het merk en heeft geloof ik wel 3 fasen pillen, maar ook "gewone"
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb idd geen fasen pil, maar Microgynon 30! Oke dan ben ik even gerustgesteld Bedankt voor de snelle reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven