Zijn mijn twijfels terecht?

19-05-2024 18:44 42 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Om te beginnen, mijn man en ik hebben ruim 10 jaar een relatie. Daarvoor 2 jaar een soort van gescharreld.
We hebben een fijne relatie, zijn altijd open naar elkaar, nooit twijfels of iets naar elkaar gehad. Vertrouwen is altijd 100% van beide kanten.
We hebben twee kinderen, en de derde is op komst. Nu zit ik ergens mee in m’n hoofd, en ik vraag me af of mijn twijfels terecht zijn of dat mijn hormonen hier in misschien op hol slaan.

Mijn man drinkt eigenlijk nooit alcohol. Gisteravond was er een feestje, en is hij met vrienden en familie van mij op stap geweest en heeft aardig wat alcohol gehad.
Hij kwam vanmorgen half 6 pas thuis, terwijl hij had gezegd dat hij alleen even een drankje ging doen. Ze zijn daarna de kroeg in gegaan (helemaal prima natuurlijk).
Maar die gaan om 04:00 dicht, dus ik vroeg wat hij daarna nog gedaan heeft. Hij zei dat hij heel veel stukken kwijt was en niet meer precies weet wat hij heeft gedaan. Hij wist me te vertellen dat ze nog wat gegeten hebben (snack) en daarna nog wat staan “lullen” en “ouwehoeren” en toen naar huis kwam.
Maar het meest rare vind ik, hij weet niet meer precies met wie allemaal (want hij was met oa mijn vader en broertje op stap maar die waren allang thuis) als ik daar naar vraag.
Ik vind het nogal vaag allemaal en heb ineens een wantrouwend gevoel, wat ik nog nooit bij hem heb gehad.
Ergens wil ik hem graag geloven, hij drinkt nooit en had nu flink wat gehad, maar toch twijfel ik?? Kun je zoveel drinken dat je dingen kwijt bent? Ik heb dit nog nooit gehad namelijk. Is dit raar? Ligt dit aan mij? Sla ik door?
Verder vertoond hij geen vreemd gedrag, laat z’n telefoon vaak thuis als hij bijvoorbeeld boodschappen doet of gaat sporten.
Ik weet het even niet zo goed wat ik nu moet doen, want mijn gedachtes gaan ineens alle kanten op en zit er de hele dag al mee in mijn maag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hormonaal komt alles harder binnen, en ook ik zou het raar vinden.
Maar vanuit eigen ervaring (lang geleden) kun je lappen van de tijd kwijt zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Van teveel alcohol kun je black-outs krijgen maar dan moet je aardig wat op hebben .
Weten je vader en broer met wie je man is achtergebleven ?
Ik zou niet meteen aan vreemdgaan denken eerder dat hij een beetje van het padje geraakt is en met wildvreemden heeft staan kletsen .
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 19-05-2024 18:53
0.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Je kunt door te veel alcohol black outs krijgen.
Je hersenen slaan dan niet op wat er gebeurd.
Google er maar op.
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
Alle reacties Link kopieren Quote
Je twijfel lijkt m te zitten in dat hij die 1,5 uur dan met een andere vrouw geweest zou zijn?

Ik zou hier niks achter zoeken mbt vreemdgaan. Ik zou het wel onprettig vinden als mijn man ineens zo veel zou drinken, ook niet echt lekker verantwoordelijk als je twee kinderen en een zwangere vrouw hebt, maar goed, een keer een avond uit moet kunnen natuurlijk.

Mij lijken je zorgen als dit eenmalig voorkomt niet terecht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar laat je dan een familielid die door drank van het padje af is gewoon achter?
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
19-05-2024 18:51
Van teveel alcohol kun je black-outs krijgen maar dan moet je aardig wat op hebben .
Weten je vader en broer met wie je man is achtergebleven ?
Ik
Zou niet meteen aan vreemdgaan denken eerder dat hij een beetje van het padje geraakt is en met wildvreemden heeft staan kletsen .
M’n broertje belde mij vanmiddag om te horen hoe het met hem ging, omdat hij ook al had gezien dat hij flink wat op had. Dus hij noemde al een aantal namen met wie hij was achter gebleven in de club.
Alle reacties Link kopieren Quote
Minik schreef:
19-05-2024 18:53
Je twijfel lijkt m te zitten in dat hij die 1,5 uur dan met een andere vrouw geweest zou zijn?

Ik zou hier niks achter zoeken mbt vreemdgaan. Ik zou het wel onprettig vinden als mijn man ineens zo veel zou drinken, ook niet echt lekker verantwoordelijk als je twee kinderen en een zwangere vrouw hebt, maar goed, een keer een avond uit moet kunnen natuurlijk.

Mij lijken je zorgen als dit eenmalig voorkomt niet terecht.
Ja dat schiet wel door m’n hoofd inderdaad. Heel naar, heb dit nog nooit gehad.
Inderdaad ik was ook niet heel blij om het feit dat hij zoveel had gedronken en zo laat thuis was (want zouden vandaag ook nog naar een pretpark).
Het is ook nog nooit eerder voor gekomen, misschien dat ik het daarom juist zo vreemd vind. Ik hoop dat die gedachtes wat gaan zakken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Assiral schreef:
19-05-2024 18:55
M’n broertje belde mij vanmiddag om te horen hoe het met hem ging, omdat hij ook al had gezien dat hij flink wat op had. Dus hij noemde al een aantal namen met wie hij was achter gebleven in de club.
Dan zou ik me niet al te druk maken over eventueel vreemdgaan maar meer dat hij zoveel gedronken heeft terwijl jij zwanger bent .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ga er maar vanuit dat hij niet is vreemd gegaan. Er zijn maar weinig vrouwen die een zwaarbezopen man interessant vinden.

En om dat soort tijdstippen zijn de meeste vrouwen al naar huis.


Maar het zou kunnen dat hij het gezinsleven met 2 kinderen en een zwangere vrouw wat beklemmend vind en behoefte heeft aan een uitlaatklep. Daar zou je het gesprek over kunnen voeren.
marcus1980 wijzigde dit bericht op 19-05-2024 19:19
33.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat eventueel vreemdgaan zou wel eens heel moeilijk hebben kunnen gaan met zoveel drank op ;) dus maak je maar geen zorgen.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snap dat je hier wel even mee zit.

Ow nou het lijkt mij heel sterk dat hij in die verloren 2 uur tijd en mogelijkheden heeft gehad om vreemd te gaan.

Het is wel opvallend gedrag van je man blijkbaar en dat mag je best bespreken.
Wat maakte het dat hij van vrijwel niet drinken naar zoveel is gegaan in een paar uur?

Dus wel je zorgen nog eens bespreken maar probeer je zorgen wat vreemd gaan betreft een beetje los te laten want die kans is echt klein. En het kan inderdaad dat je zoveel drinkt dat er gaten in de tijd komen dus dat vind ik niet ongeloofwaardig ofzo.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou me nu nog niet te veel druk maken.

Als het vaker gaat gebeuren zou ik er wel een gesprek over voeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou ik hoor nou niet 1,2,3 alarmbellen. De beste man is eens een avondje doorgezakt, met je broer en vader notabene. Hoe braaf wil je het hebben.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
IBIopviva schreef:
19-05-2024 19:20
Snap dat je hier wel even mee zit.

Ow nou het lijkt mij heel sterk dat hij in die verloren 2 uur tijd en mogelijkheden heeft gehad om vreemd te gaan.

Het is wel opvallend gedrag van je man blijkbaar en dat mag je best bespreken.
Wat maakte het dat hij van vrijwel niet drinken naar zoveel is gegaan in een paar uur?

Dus wel je zorgen nog eens bespreken maar probeer je zorgen wat vreemd gaan betreft een beetje los te laten want die kans is echt klein. En het kan inderdaad dat je zoveel drinkt dat er gaten in de tijd komen dus dat vind ik niet ongeloofwaardig ofzo.
Heb ik inderdaad gedaan. Hij drinkt normaal alleen met speciale gelegenheden zoals een verjaardag oid, en is best snel van de kaart omdat hij verder niet drinkt. Dus dat herken ik wel, maar hij heeft volgens mij nog nooit gehad dat hij stukken kwijt is of iets niet goed meer weet.
Nu was het mijn vaders verjaardag dus in die zin niet gek dat hij dan drinkt, maar het klinkt voor mij een beetje als zo’n flauwe kinderachtige smoes van “ja ik was dronken dus ik weet het niet meer”.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sja, zeker als hij normaal weinig of niet drinkt, kan ik me best voorstellen dat het ineens hard is gegaan, qua aangeschoten/dronken worden. Niet zeldzaam dat iemand dan stukken kwijt is ook.
Ik zou het dan weer wel heel bijzonder vinden als hij in die staat en op dat tijdstip, ineens zou zijn vreemdgegaan. Heel onwaarschijnlijk, zeker met daarop nog dat hij zich totaal niet gedraagt als een vreemdganger.
Ik snap dan wel weer dat je over het geheel van de stapavond niet enthousiast bent, maar ik zou me verder maar geen zorgen maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat kan hoor... en als je zo dronken bent dan lukt vreemdgaan waarschijnlijk niet eens. Zou best kunnen dat hij iemands tuin in is gevallen, wakker werd van de vogels en toen maar naar huis is gekropen. Ouwehoeren op straat klinkt dan toch beter.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren Quote
Baalt hij er zelf van dat hij zo dronken was? Dan zou ik het erbij laten. Ja, het was stom om zo dronken te worden dat hij stukken kwijt is geraakt en vandaag niks waard was. Maar meer dan dat ook niet. Als hij het zelf ook stom vond, zal het wel niet snel nog een keer gebeuren.

Vreemdgaan of de intentie daartoe zou ik niet verwachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou me vooral afvragen waarom hij zoveel naar binnen heeft gekiept.
Terwijl hij dat normaal dus nooit doet.

Ik gok dat als hij al iets zou geprobeerd hebben bij een ander het niet echt ergens toe heeft geleid. Daar was hij te dronken voor. Ik zie hoogstens een stomdronken zoen voor mij die hij zich dus waarschijnlijk niet eens meer herinnert.


Ik zou ook broer en eventuele andere familie rustig op de rooster leggen waarom er zoveel gezopen is dat er black holes ontstaan.
Van een vader met 2 kinderen verwacht ik toch écht iets volwassener gedrag en van familie verwacht ik toch echt dat ze elkaar een beetje in de gaten houden.


Hoe is hij overigens zelfstandig thuis geraakt?
Ik hoor het te vaak slecht aflopen in zulke omstandigheden. "Man sukkelt uberdronken in beek of rivier".
Alleen al daarvoor zou ik het vreemd vinden dat hij alleen is thuisgeraakt.
wissewis wijzigde dit bericht op 19-05-2024 20:24
23.97% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
19-05-2024 20:20
Ik zou me vooral afvragen waarom hij zoveel naar binnen heeft gekiept.
Terwijl hij dat normaal dus nooit doet.

Ik gok dat als hij al iets zou geprobeerd hebben bij een ander het niet echt ergens toe heeft geleid. Daar was hij te dronken voor. Ik zie hoogstens een stomdronken zoen voor mij die hij zich dus waarschijnlijk niet eens meer herinnert.


Ik zou ook broer en eventuele andere familie rustig op de rooster leggen waarom er zoveel gezopen is dat er black holes ontstaan.
Van een vader met 2 kinderen verwacht ik toch écht iets volwassener gedrag en van familie verwacht ik toch echt dat ze elkaar een beetje in de gaten houden.
Oh nee niet doen to. Het is een volwassen man, hij heeft een keer teveel gedronken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
19-05-2024 20:20
Ik zou me vooral afvragen waarom hij zoveel naar binnen heeft gekiept.
Terwijl hij dat normaal dus nooit doet.

Ik gok dat als hij al iets zou geprobeerd hebben bij een ander het niet echt ergens toe heeft geleid. Daar was hij te dronken voor. Ik zie hoogstens een stomdronken zoen voor mij die hij zich dus waarschijnlijk niet eens meer herinnert.


Ik zou ook broer en eventuele andere familie rustig op de rooster leggen waarom er zoveel gezopen is dat er black holes ontstaan.
Van een vader met 2 kinderen verwacht ik toch écht iets volwassener gedrag en van familie verwacht ik toch echt dat ze elkaar een beetje in de gaten houden.
Oh nee niet doen to. Het is een volwassen man, hij heeft een keer teveel gedronken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er niet teveel achter zoeken als dit een eenmalige uit de hand gelopen actie was. Kan een keer gebeuren, ging harder dan hij dacht, was gezellig, even los. En oeps, het ging toch echt te hard en de tijd ging veel sneller dan hij nog in de gaten had.

Als hij zich verder vandaag niet als een lul heeft gedragen, gewoon weer door.

Als dit vaker gebeurt en het past niet bij de relatie die jullie hebben, kun je er over in gesprek.

Zou er nu proberen niet te zwaar aan te tillen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou er ook niet zo zwaar aan tillen. Anderhalf uur na sluitingstijd, is helemaal niet raar. Febootje, kletsen. Ben je zo anderhalf uur verder. Ik vind het niet heel verontrustend.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lorrelies schreef:
19-05-2024 18:52
Je kunt door te veel alcohol black outs krijgen.
Je hersenen slaan dan niet op wat er gebeurd.
Google er maar op.
Dus als hij vreemd geweest is weet hij er zelf ook niets meer van!
Zonder gekheid; ik zou me ook afvragen wat hij uitspookte maar tegelijkertijd denken dat het wel meevalt want aks he zo zat bent krijgt een man weinig voor elkaar.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven