** April 2007 **

10-09-2010 17:47 2230 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchkeXander13/03/07neeneeSpitsmuisjePim

Beertje16/03/07

16/03/07Muis

28/11/08neeDropneusjeFleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilienKaj26/03/07Dex

07/06/10neeEsanVincent30/03/07../00neeLievelustDaan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissieFinn04/04/07neeneePunkiepopKleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloyRobbie15/04/07neeneeMichashaM 15/04/07L

22/12/05

N

15/09/08

F

05/10/10neeIckeRuben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos81Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachatOle21/4/07Kaj

15/12/02neeChanceLuna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoahNoah22/4/07Thomas

16/02/09neeLaylaZahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisjeK27/04/07G

8/11/08

nee Lara1978Puk09/05/07Popje

15/01/10nee
Hier ben ik!
Alle reacties Link kopieren
Het is hier zoooooo gezellig!

(en toch ga ik zo eten met een vriendinnetje - hoewel ik liever op de bank zou liggen, maar dat is wat anders)
Alle reacties Link kopieren
check, gevonden....
Alle reacties Link kopieren
Oh, wat is het hier leuk! Lekker makkelijk bijlezen op deze manier, ik ga eerst eens op zoek naar ons oude topic.



Later!
Alle reacties Link kopieren
Gevonden!



Ik hoop dat DN straks goed nieuws heeft!
Alle reacties Link kopieren
In principe goed nieuws! Geen uitzaaiingen gevonden. Oma wacht nu op oproep van chirurg uit leiden om verhaal door te spreken, schijnt een hele zware operatie te zijn en oma wil dat alleen bij enigzins redelijk levenverwachting erna. Even afwachten nog dus. Maar dit is veruit het beste scenario tot nu toe.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Alle reacties Link kopieren
DN : toch al een opluchting dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden. Hou ons verder op de hoogte!
DN, wat een mooi nieuws! Fijn dat jullie zo het weekend in kunnen gaan!



Man, ik verveel me dood! A. is naar Ibiza (jaarlijkse bedrijfsuitje), de jongens slapen, niemand neemt zijn telefoon op en ik zit maar een beetje naar de buis te staren. Ik heb mijn nagels al gelakt, mijn haar gewassen, de keuken gedaan en nu verveel ik me!



*Ik klink als een dreinende peuter*
Alle reacties Link kopieren
he fijn dat het eerste nieuws goed nieuws is draakje!!!



Hier ook weinig te doen vanavond. Ben op zoek naar nieuwe spijkerbroeken voor Fleur aangezien de andere nu echt te kort worden (ineens) ze had nog maat 92 aan... Moeilijk om iets leuks te vinden zonder dat ik 30 euro per broek of meer kwijt ben.... (ivm ongelukjes heb ik er best nog wel een aantal nodig denk ik) In principe is ze zindelijk, maar als ze overstuur raakt of we kietelen haar gaat het wel eens mis.....



M. is even een nieuwe sticker voor klant aan het maken boven aangezien we de verkeerde hadden gemaakt en opgestuurd (beetje druk en dus niet opgelet, heeeeeeel dom...) najaaaaa, we lossen het wel weer netjes op zo,.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is die oproep te verwachten DN? In elk geval fijn dat de eerste stress weg is.

Hoe voel je je nu? Ben je goed uitgerust na de vakantie en kun je alles weer aan?



Weet je wat ik toch raar vind? Ik had een afspraak, vriend vervolgens ook. We regelen een oppas en die wil op tijd thuis zijn. Drie keer raden wie haar aflost. Tsja. Morgen eens even rustig over praten tijdens het etentje.
Laar, jij moest dus de oppas aflossen? Ik zou daar ook flink narrig van worden! Waar gaan jullie eten vanavond?



A.zit lekker met zijn bevallige bips op een eiland en de jongens besloten vanochtend allemaal om om half zeven wakker te worden! Steijn moest naar de wc, Hugo had een stinkie en Mees wilde zijn Po-tandpasta hebben. Gaap.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte dit weekend Muis. Geen neusperikelen bij jou? Robbie was gelukkig pas om 7.15 wakker en wilde daarna nog bij ons in bed boekje lezen. Dat is heel wat vriendelijker als stinkies en WC bezoekjes :-)



De zon schijnt alweer, nog een prachtige dag. September op zijn mooist hier! Het is alleen helaas klusjesdag, een vriendin gaat verhuizen en C moet helpen. Ik niet want ik verga weer es van de reumapijntjes en kwaaltjes. Ik heb gewoon 2 (!) heuse tennisarmen! Behoorlijk pijnlijk en lastig, kan ineens weer een stuk minder.



DN fijn, van je oma. Nu hopen dat de levensverwachtig nog minstens 20 jaar is
Xaloy, wat moet je met twee heuse tennisarmen? Het lijkt mij knap vervelend!



De jongens en ik zijn vanochtend even naar de dierentuin gegaan en het was gezellig. Huug dartelde vrolijk overl naar toe, Steijn hobbelde met mij mee en Meesje wilde voornamelijk rennen. Het weer is heerlijk, de jongens waren gezellig en ik was in een opperbeste stemming, dus het was leuk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, dierentuin!



Nou, met 2 tennisarmen kan je nog soep maken van voorgesneden pompoenen en een ^staafmixer :-)



Nee, ik ben aardig onthand. Gelukkig is Robbie ziekerig en die gaat zo slapen.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met je tennisarmen Ksaloy! (k*t-toetsenbord van mij)

Fijn dat er een nieuw topic is geopend.

Laar kun jij mijn leeftijd aanpassen in het schema? Ik ben gisteren 41 (slik!) geworden!

DN, fijn dat jullie goed nieuws hebben gekregen over je oma. Hopelijk is de behandeling niet te risicovol voor haar.

Gisteren was ik dus jarig, maar heb er niks aan gedaan. Ben met een vriendin naar een cosmetica workshop bij haar nicht geweest. Was op zich wel gezellig, ware het niet dat de vrouw die de workshop gaf een vrij agressieve manier van verkopen had. Je voelde je bijna verplicht om je op te geven voor een workshop bij jou thuis (heb ik niet gedaan) of iets te kopen (heb ik ook niet gedaan). Ik vond de producten best prijzig en kon niet echt iets vinden wat me aansprak voor een redelijke prijs dus heb ik niets besteld. Die nicht van mijn vriendin gaat dus zelf dit soort avonden organiseren en ze vroeg aan mij of het niks voor mij was aangezien ik straks geen werk heb, maar ik heb ervoor bedankt. Ik heb ooit (een jaar of 7 geleden) een jaar als adviseuse voor Oriflame gewerkt en ben er voorgoed van genezen. Toen ik die verhalen van haar hoorde over die leuke avonden en trainingen en al die aardige mensen van het cosmeticamerk kreeg ik alweer de rillingen. De reden dat ze zo aardig zijn is natuurlijk dat ze veel geld verdienen aan je dus ze doen er alles aan om hun mensen tevreden te houden.
Nog gefeliciteerd Lay! Heb je nog leuke spullen gekregen? Wat goed van je dat je je niet gek hebt laten maken met die make-up! I



Die cosmetica feestjes zijn echt prut. Jaren geleden had een vriendin van mij zoiets bij haar thuis en ik was van de partij. Helaas. De leidster (of hoe je zo iemand ook moet noemen) had echt geen kaas gegeten van make-up en gaf het ene idiote advies na het andere. Zo zouden mijn ogen veel mooier uitkomen als ik blauwe oogschaduw zou dragen en als ik dat niet durfde moest ik pastelkleurige oogschaduw dragen. Ik leek wel ziek toen ze me had toegetakeld met al die kleuren op mijn ogen! Volgens haar stond het me geweldig. Volgens mij zag ik er ziek en onnozel uit.



Voor degenen die mij nog nooit live hebben gezien: (je hebt wat gemist! Ik ben zo leuk!) Ik ben "gezegend' met een lichte huid, heel veel smerige sproeten (een van mijn trauma's), veel wenkbrauw en bruin haar. Mijn ogen zijn, en hier ging die joker echt de mist in met haar make-up advies, blauw/grijs/groen. Ze zijn vrij licht (niet zo licht als de ogen van BM! Zij heeft de lichtste ogen die ik ooit heb gezien!) en veranderen van kleur al naar gelang ik aan kleuren draag. Blauw staat me qua kleding goed, maar niet, en ik zeg met klem "NIET", als oogschaduw! Die taart zag het echt niet, maar A. schrok zich een hoedje toen ik met een zwik aan oogschaduw op mijn snoet thuiskwam. Ik schrok ook trouwens.



Toch heeft die vrouw me zo gek gekregen om een cremetje te kopen. Ik voelde me zo schuldig als ik het niet zou doen, dat ik toch maar (te diep) in de buidel heb getast en overstag ben gegaan. Gevolg: pot creme heeft drie jaar in de kast gelegen en toen heb ik het maar weggegooid.



Sindsdien heb ik mijn tijgervel (buik dus) vol van dat soort party's. Nooit meer voor mij!

Mijn leeftijd mag trouwens ook worden aangepast; ik ben al twee jaar geen 31 meer. Was ik het nog maar! (ik haat ouder worden en zie er met de dag ouder uit! Ik ga een botoxje doen als ik 34 word, maar dat duurt nog vijf jaar.)
Alle reacties Link kopieren
same here.... ik ben net als muis inmiddels 33 (maar ik blijf wel puur natuur, op een kleurtje om mijn grijze haren te verdoezelen na)

GAAAAP, wat ben ik slaperig en moe vandaag, net een tukkie gedaan op de bank en daarna een kop koffie gedronken, maar het heeft verekkes weinig effect.....
Alle reacties Link kopieren
OOh en Layla: nog gefeliciteerd natuurlijk!!!! ben je nog verwend door I en de meiden?
Alle reacties Link kopieren
En vanmiddag heerlijk in het bos gewandeld, dat gaat ook prima (zo lang Robbie niet gedragen wilde worden :-)



Is het bij jullie ook véél mooier weer dan op dat saaie Ibiza?
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een heuse hangdag, iedereen was moe, lamlendig en chagerijnig. Zelf Meisje was niet in haar vrolijke hummetje.

Gevolg was dat het complete huishouden vanmiddag knock-out lag, we hebben allemaal even een tukkie gedaan en zijn nu allemaal weer te pruimen.

Zonde van het heerlijke weer, dus we zijn net maar even met zijn allen een heel eind met de hond gaan lopen.



Mijn schoonzusje is nogal van de cosmetica feestjes aan huis, minstens 3x per jaar is het zo ver.

Witch, misschien ken jij het wel, zij laat altijd mensen van Mylène bij haar thuis komen.

Ik ben er niet weg van, sowieso niet van verkoopfeestjes, maar mijn schoonloeder zweert bij een aantal van hun producten dus mijn schoonzus is blij met haar uitgaven.



DN, fijn dat er toch een enigszins positieve uitslag gekomen is voor je oma. Wanneer hoort ze meer mbt een eventuele operatie?



Xaloy, tennisarmen zijn stom. Veel sterkte!



Lay, gefeliciteerd nog met je verjaardag! Heb je wel een leuke dag gehad?
Alle reacties Link kopieren
Lay ; nog gefeliciteerd met je verjaardag



LL : ja ik heb al van Mylene gehoord, maar ben nog nooit naar een homeparty van eender welk product geweest.



Voor de tabel ik ben er jammer genoeg in juni 32 geworden.
Alle reacties Link kopieren
Het was van het merk Nutrimetics, ik had er nog nooit van gehoord, maar in mijn ogen is het allemaal dezelfde geldklopperij. Een potje abrikozenolie creme voor 60 euro, in geen 60 jaar! Ik haal wel een potje bij de Aldi voor 2 euro, die waren als beste getest.

Ik heb er echt niks aan gedaan gisteren, I. was vroeg werken (ging om half 6 de deur uit) dus ik heb hem niet gezien smorgens, de kinderen hadden er natuurlijk geen benul van dat ik jarig was en gingen gewoon naar het kdv. Ik heb nog geen kado van hen gekregen maar heb met I. afgesproken dat ik in turkije een mooie leren tas ga kopen hehe. Van mijn vriendin kreeg ik een leuke mand met allerlei verwendingetjes voor in bad en chocola enzo. Van mijn ouders kreeg ik geld en that's it. Ik had er helemaal geen zin in dit jaar om er iets aan te doen, dus ik vind het wel prima zo.

Ik ben echt bekaf nu, vandaag was man weer werken en vanmiddag waren we uitgenodigd voor een kinderfeestje bij een indoorspeeltuin. Was wel erg leuk, en het voordeel was dat we er ook gegeten hebben (friet met snacks) maar ik ben echt kapot nu, dus ga lekker bankhangen.
Alle reacties Link kopieren
zwaai zwaai vanuit een zonnig Italie



We hebben het onwijs naar ons zin. Jongens doen gezellig mee met spelen langs het zwembad, fietsen en wandelen naar/door stadjes, ijsjes eten etc.



Na een gezellig verjaardagsfeestje vorige week zondag (voor de tabel 29) zijn we snachts gaan rijden richting Gardameer. Jongens hebben heerlijk geslapen in de auto en wij hebben lekker gereden. Twee leuke dagen gehad aan het meer al is het niet mijn plek. Het is echt teee toeristisch met teveel Nederlanders. Nu zitten we bijna 400 km lager aan de kust voor Elba. Erg leuk plekje. En Toscane is echt meer mijn plek. Een heel ander soort toerisme en gezellig veel Italianen. Leuke mensen om naar te kijken. Ik houd wel van hun karakter.



Heel snel bijgelezen, maar wat hebben jullie veel gekwekt Fijn dat het hier zo gezellig (alhoewel...;-) is. Daar zal ik niet meer op in gaan.



Ik ga weer even gezellig doen met vriendlief. We hebben alleen internet bij de receptie en je raadt het wel daar staat niet onze tent.

Fijne avond allemaal en hopelijk lukt het om later deze week nog een xtje langs te komen.



Knuffel voor jullie allemaal
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je even langskwam BM! Fijne vakantie verder. En Toscane is prachtig idd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven