** April 2007 **

10-09-2010 17:47 2230 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchkeXander13/03/07neeneeSpitsmuisjePim

Beertje16/03/07

16/03/07Muis

28/11/08neeDropneusjeFleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilienKaj26/03/07Dex

07/06/10neeEsanVincent30/03/07../00neeLievelustDaan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissieFinn04/04/07neeneePunkiepopKleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloyRobbie15/04/07neeneeMichashaM 15/04/07L

22/12/05

N

15/09/08

F

05/10/10neeIckeRuben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos81Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachatOle21/4/07Kaj

15/12/02neeChanceLuna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoahNoah22/4/07Thomas

16/02/09neeLaylaZahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisjeK27/04/07G

8/11/08

nee Lara1978Puk09/05/07Popje

15/01/10nee
Ha, BM is even langs gekomen!



Je vakantie klinkt geweldig!



Wat een prutweer vandaag! De jongens en ik gaan vamiddag naar mijn zusje en ik denk dat we er voor nu even een relax-ochtend van gaan maken. Mees is een beetje knorrig, Steijn en Huug missen A. en hebben daardoor te weinig geslapen en ik ben eigenlijk de enige die er echt zin in heeft vandaag.



Gisteravond kwam de moeder van A. even langs en ze had Uggs voorr me gekocht in New York. Ik ben dolgelukkig met mijn nieuwe aanwinst, maar Mees vindt ze erg lelijk. Ik liet ze vanochtend zien aan de jongens en Mees barstte in tranen uit! Hij begon keihard te huilen, krijste dat ze niet mooi zijn en wilde ze vervolgens in de prullenbak gooien! Lief kind, maar hij heeft blijkbaar geen smaak.
Alle reacties Link kopieren
Whahaaa! Echt waar? Wat een vreemde kinderen heb jij Muis! Niet dat Mees uggs lelijk vindt, want dat vind ik ook (en totaal onpraktisch hier vanwege sneeuw in winter), maar dattie er om moest huilen!
Alle reacties Link kopieren
waaaahaaaa, muis, ik moet even heel hard lachen!!!! Ik denk dat je muis voortaan maar mee moet nemen als je schoenen gaat kopen!
Drop, ik denk dat ik Muis helemaal niet mee ga nemen als ik weer eens nieuwe schoenen nodig heb! Het jochie is totaal niet genetisch belast met mijn smaak!



Xaal, Mees heeft sterkte voorkeuren voor kleding en schoeisel op het moment. Zo wil hij nu alleen maar blouses aan en dan het liefst de rood-wit geruite (die is ook enig) of, als de rood-witte in de was ligt, zijn blauw-wit geruite. Iets anders draagt hij liever niet en het is hier regelmatig huilen wat de klok slaat als ik Mees aan ga kleden!



Laatst had ik alvast nieuwe schoenen voor hem gekocht voor het geval zijn oude schoentjes te klein worden. Nu heeft hij hele leuke donkerblauwe laarsjes van Bardossa (eerste schoenen) en hij vindt ze prachtig. Straks, als zijn oude schoenen te klein zijn, krijgt hij ontzettend mooie donkerbruine laarsjes van Click en ik vind ze super. Mees niet. Mees wil ze niet zien. Mees vindt ze niet mooi. Mees vindt een heleboel, maar hij krijgt ze straks wel aan!



Steijn heeft deze sterkte voorkeur voor kleding ook heel erg gehad toen hij net zo oud was als Mees. Het is wel iets overgegaan, maar hij heeft nog steeds kleding die hij absoluut niet aantrekt (en waar ik dus wel geld aan heb gespendeerd!) en gewoon echt niet mooi vindt. Zo had ik laatst enorm toffe brogues (halfhoog) voor hem gekocht en ik heb ze uiteindelijk maar weer terug gebracht. Steijn vond ze niet mooi, ging ze ook nooit mooi vinden en vertikte het om ze aan te trekken. Ondanks mijn paai-pogingen ( "Kijk, pappa heeft ook zulke schoenen!") heb ik uiteindelijk maar toegegeven en hem maar een nieuw paar uit laten zoeken. Tja. Je moet wat.



Verder let Steijn enorm op wat andere mensen aan kleding dragen en voorziet hij het geobserveerde van uitgebreid commentaar. Zo vertelde hij laatst aan zijn juf dat ze die broek nooit had moeten kopen ( ) en ik krijg ook regelmatig een veeg uit de pan om mijn kledingkeuze. Gelukkig kan hij ook heel complimenteus zijn en dat ook heel goed uiten! Hij vertelt mij dan dat ik er heel mooi uit zie (altijd leuk om te horen!) en vertelt dan ook aan andere mensen dat ik er zo mooi uit zie! Kijk, dat is dan wel weer heel erg leuk! (andersom gebeurt ook en dat is echt wat minder. Iedereen lacht zit suf, maar ik vind het niet altijd even leuk als hij aan de bakker vertelt dat ik een stomme broek/schoenen/trui/jurk/wat dan ook aan heb.)
Alle reacties Link kopieren
Ergens herken ik het wel. Robbie gaat gillen zodra hij denkt dat hij een spijkerbroek of een blauwe broek aanmoet. Hij háát spijker- en blauwe broeken. Alle andere broeken zijn wel OK. Nieuwe schoenen is ook nog steeds een drama, maar na één keer dragen is hij het vergeten.



Maar hij heeft het nog nooit geflikt met MIJN kleren of schoenen! :-)



Ik ga straks naar U2 concert!! Stief aantalletje pijnstillers in de mik en gáán met die banaan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Alle reacties Link kopieren
Hele goedemorgen!!



Lekker uitgeslapen tot 7 uur en lieve kinderen hier vandaag, heerlijk!!! Net even naar de eendjes geweest en nu lekker fruit eten (ik koffie)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Zaterdag de heeeeeeele dag in de sauna gehangen en daarna een hotelletje genomen. Heerlijk. Moeten we echt gauw weer eens doen.



Even werken en dan lees ik straks weer even bij.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat is het stil hier.
Alle reacties Link kopieren
WOEOEOEOEHAAAAAAAAAA! (harde brul zodat het hier wat minder stil is)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Het is idd stil, maar ik heb ook weinig te melden eigenlijk. Gisteren even op kraamvisite geweest bij een buurvrouw paar huizen verderop. Een schattig meisje, heb haar nog even de fles gegeven. Wel raar om weer zo'n klein babietje vast te houden. Ze was ook in mijn beleving heel klein, hoewel ze 3100 gram bij de geboorte woog en ze is nu alweer zo'n 4 weken oud. Maar ik heb gisteren de video opnames van toen Zahra net geboren was weer gezien (ik ben alles op DVD aan het overzetten) en toen zag ik weer hoe groot zij was bij de geboorte, dus dan is het niet zo gek dat ik buurmeisje zo klein vond. Ik denk dat buurmeisje als ze een maand of 3 is even groot is als Zahra bij de geboorte was.

Laar, wat heerlijk zo'n weekend. Ik wil ook wel weer eens naar de sauna, is alweer een tijdje geleden.

Muis, ik moest wel lachen om jouw mannetjes met hun voorkeur voor kleding en schoenen, grappig dat al zo'n uitgesproken smaak hebben. Zahra wil ook wel eens iets niet aan, maar dat komt zelden voor, en meestal is het dan zo dat ze het komt omdat ze haar pyama niet uit wil doen. Ze komt 's morgens gewoon heel traag op gang. Wat grappig dat Steijn zo observeert wat mensen aan hebben en ook complimentjes geeft als hij het mooi vindt. Wie weet, een ontwerper in de dop?

Ksaloy, hoe was het U2 concert? Lijkt me geweldig om een keer mee te maken. Ik heb wel een aantal cd's van hen, maar heb ze de laatste jaren niet meer zo gevolgd.

BM, wat leuk dat je even langskwam tijdens je vakantie, fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben en dat de autoreis zo goed is verlopen.

Ik ga weer even verder met het overzetten van de video's naar DVD (is echt een rotkwarwei omdat het zo lang duurt).
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=HMsnl9DBPZI



Bono over Zürich :-)



Op hetzelfde Youtube account staat ook een cool filmpje over Robbie als Rapper :-)
Alle reacties Link kopieren
Lay : het is voor mij ook net zoals gister die kleine Xander. Hij begint serieus in de lengte te gaan en oogt slanker. Hij was wel een heel mollige baby als ik de foto's terug bekijk.



Zondag naar een boekenmarkt geweest en het volgende gescoord:



-2 boeken van Nicci French

-het boek 'echte mannen lusten geen kaas'.



Nu bezig in boek van Cathy Kelly. Lees ik elke avond zo een 40 pagina's in. Volgende boek op de planning is 'schaduw van de wind'. Veel mensen zijn er lyrisch over, hopelijk ik ook.



Zo nu beetje verder cursus word doen. Het ligt me niet zo, kan veel beter Excel.
Alle reacties Link kopieren
3100 gram is toch ook best een beetje klein? Gaat het goed?



Stoere rap Xaloy



Zo, wij gaan even koekjes bakken.
Alle reacties Link kopieren
3100 gram is volgens mij gemiddeld, zij is zelf ook niet echt groot, dus dat scheelt natuurlijk.
Dat is helemaal niet klein! Mees was 3100 gram en ik vond hem een prima groot kereltje! Ik dacht dat 3100 gram gewoon gemiddeld was.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik dacht dat 3500/ 3600 gemiddeld was.
Alle reacties Link kopieren
Nina was 3500 gram en dat vond ik mini! Terwijl dat inderdaad het gemiddelde is Laar. Ben benieuwd wat er nu weer in me zit. Hoogstwaarschijnlijk en gelukkig geen formaatje Morris (4500 gram).
Alle reacties Link kopieren
Xander was 3590 gr en vond hem redelijk groot met zijn 52 cm.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het een saaie dag! Het enige wat er vandaag nog gaat gebeuren is dat ik voor de zoveelste keer nat regen als ik Lars van school ga halen straks.
Alle reacties Link kopieren
Popje was 3600 en die vond ik ook mini, maar in het zh zeiden ze dat het gemiddeld was.



Hebben ze een schatting gemaakt van het gewicht Micha?



Ik vind zandkoekjes niet zo lekker.
Alle reacties Link kopieren
Jammer Micha...

Puk is naar de psz geweest en we hebben koekjes gebakken. Straks koken voor vanavond en morgen. Ik heb een begrafenis en een vriendin haalt Puk en Popje op, dus dan is het handig als er wat te eten staat.



Ik ga dus niet meer de deur uit, maar Puk denkt er anders over.
He bah Laar, wie is er overleden?



Ik ben ook zeiknat geregend vandaag! Vanochtend gingen Steijn en Huug naar de peuterspeelzaal en Mees ging met mij daarna mee naar mijn zusje. Dit deed ik met de auto. Wat ik niet met de auto heb gedaan, is Steijn en Hugo ophalen! Jasses! Ik zat echt als een verzopen kat op de bakfiets, terwijl Steijn en Huug lekker droog bleven onder het huifje. Ik had ook wel onder het huifje willen zitten!



Wij doen ook niets meer vandaag. Aan de ene kant lekker, aan de andere kant niet!
Alle reacties Link kopieren
De vrouw van een vriend van me, 41 jaar. Echt heel naar.



Waarom heb je Steijn en Hugo niet met de auto opgehaald dan? Hebben jullie je nog vermaakt?



Ik heb je tip opgevolgd en ben met Puk gaan koken; hij heeft de paprika en de courgette gesneden en vond het fantastisch; hij wil elke dag wel helpen zei hij. Leuk, want ik vond het ook heel gezellig.

We hebben een hele verantwoorde maaltijd met enorm veel groenten en vis (en voor de kinderen zoete aardappel). Ik hoop eigenlijk wat af te vallen met behulp van een vrije invulling van Dr. Frank. Mijn brood kan ik met de lunch namelijk echt niet laten staan...



Verder heb ik een nieuwe tandarts en die is enorm modern. Je kunt zelf online je afspraak inplannen. Ideaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat naar dat de vrouw van die vriend van je overleden is. 41 jaar is veel te jong om te sterven!



Handig zo een tandarts waar je online een afspraak in kan plannen. Wil ik ook wel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven