** April 2007 **

10-09-2010 17:47 2230 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchkeXander13/03/07neeneeSpitsmuisjePim

Beertje16/03/07

16/03/07Muis

28/11/08neeDropneusjeFleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilienKaj26/03/07Dex

07/06/10neeEsanVincent30/03/07../00neeLievelustDaan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissieFinn04/04/07neeneePunkiepopKleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloyRobbie15/04/07neeneeMichashaM 15/04/07L

22/12/05

N

15/09/08

F

05/10/10neeIckeRuben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos81Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachatOle21/4/07Kaj

15/12/02neeChanceLuna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoahNoah22/4/07Thomas

16/02/09neeLaylaZahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisjeK27/04/07G

8/11/08

nee Lara1978Puk09/05/07Popje

15/01/10nee
Alle reacties Link kopieren
Muis, ik hoop dat ik Kate snel kan leren kennen! Klinkt als een leuk meisje!



Wat een lief verhaal, over Yasemin. Lief alleen spelen in de woonkamer en maar 1 koekje pakken



TOetenbord van de aptop is aar de kloten. Ik blijf aan het rammen maar krijg geen zin normaal erop!



Over of het moeilijk is om met Robbie om te gaan: ja, soms wel. Hij kan enom zuigen door 10 keer hetzlfde te doen en te zeggen, hij MOET altijd een antwoord hebben en moet altijd laten weten wat hij gaat doen, hij is wat dat betreft weinig origineel en heel voorspelbaar. Dat is saai, en dat klinkt heel lullig. Maar ik kan het niet veranderen. Robbie houdt van dingen duizend keer herhalen. En daar word ik soms gillend gek van. Vandaar dat ik ook wilde werken. Afwisseling!



Hij is heel snel driftig en ongeduldig en erg egocentrisch. Bo, onze hond is dood, en Robbie werd kwaad omdat wij zijn speeltje hadden weggenomen. Hij MIST Bo niet! Hij vond het leuk (en het was vaste prik in zijn 'schema') dat Bo een restje van zijn bord mocht hebben. Nu kan dat niet meer en dan word hij boos. Niet omdat Bo er niet meer is, maar omdat hij het dan niet meer aan Bo kan geven. Subtiel verschil, maar wèl een verschil!



Verder wil hij nog steeds heel veel dingen niet zelf doen, en krijgt een driftbui als het anders gaat dan hij gewend is. We lopen vaak op eieren hier thuis. Praten gaat gelukkig iets beter maar moeite met vragen heeft hij nog steeds.



Hij kan vreselijk lief en gezellig zijn als alles zo loopt zoals het hoort in zijn ogen. Hij knuffelt lekker en kan erg enthousiast woden over bepaalde dingen en dat is leuk. Maar goed, na 3 jaar thuiszitten ben ik blij met de afleiding, hoe hard het ook klinkt. Onze oppas is een lieverd en zij vindt het helemaal geweldig met Robbie, en Robbie met haar, dus zo is alles weer even goed. Op school zijn ze, gezien vanuit zijn kader, tevreden met zijn voouitgang. Dat gaat op dit moment dus ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Klonk ik zo gefrustreerd dat jullie nou ineens weer wegblijven ? Niet doen hoor :-)
Alle reacties Link kopieren
Lieve Xaloy, ik heb bewondering voor je!

Hele dikke knuffel!
Alle reacties Link kopieren
Getver, ik ben ziek! Ik ben echt giga verkouden met knallende koppijn erbij. En dat terwijl ik morgen eindelijk weer eens naar een van mijn favo steden ga, London!

Ik heb wel een druk programma, maar hopelijk heb ik nog een paar uurtjes over. Ik heb morgen wat afspraken, dinsdag de hele dag een conferentie.

Joepie, ik ben blij met mijn nieuwe functie!!!



Xaal, hoe was Robbie de rest van de week? Vind hij het nog steeds jammer dat hij vakantie heeft?
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je morgen weer fit bent!



Robbie is alweer helemaal uit het schoolritme. Dat wordt weer aanpoten volgende week maandag! Opa en oma zijn nu hier.
Beterschap Swis! Hopelijk ben je morgen weer fit(ter)!



Chancie! Hier ben je! Wat is Rosa groot! Meesje is een jaar ouder en hij is nu 98 centimeter... Toegegeven, hij is klein. Klein van stuk, groots van mond! Is Luna ook zo groot? Dat kan ik me niet herinneren!



Xaal, je klinkt sterk.



Later meer. Site is traag en ik kan niet zien wat ik typ. Heel erg frustrerend!
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Xaloy, ik had een congres en dat duurde het hele weekend. :-)



Wow, wat een grote voeten heeft Rosa zeg! Puk heeft maat 31... Is jouw vriend erg lang? Heb je veel zorgen over Luna, op school? Krijgt ze buiten de logopedie extra hulp?

Hoe vindt Luna de zwemlessen?



Layla, zit Zahra in een grote drukke klas, of valt dat mee? En wat doet een gezinscoach precies?



Xaloy, weet je - ook met een kind zonder autisme zou ik het moeilijk vinden om 3 jaar thuis te zijn. In de eerste plaats is het veeeel drukker dan werken en in de tweede plaats heb ik werken nodig. Dus alleen op dat vlak snap ik het al, want het thuis zijn hier is natuurlijk nog anders dan bij jou.

Krijgt Robbie alle hulp eigenlijk op school, met dat rugzakje? Of gaat dat buiten school om?



Beterschap Swiss!



Wij hebben trouwens hier een kleuter met een behoorlijke competitiedrang en dat was nooit een probleem, maar nu begint Popje toch een serieuze partij te worden.

Op de een of andere manier moet Puk dus altijd als eerste aangekleed zijn (en als eerste boven zijn en als eerst... vul maar in). Maar Popje wordt steeds sneller en was dus vorige week als eerste klaar met aankleden. Dat was niet de bedoeling natuurlijk. Gevolg: Puk was boos, want Popje had ongetwijfeld vals gespeeld (??) en Popje zat zachtjes te lachen (waardoor Puk nog bozer werd). Het kan Popje namelijk geen bal schelen, maar ze schiet toch in de lach van zulk gek gedrag van Puk. Ik denk dat het testosteron is ofzo.



En nu moet ik hard gaan werken want ik heb al twee uur gemist doordat ik langs de huisarts kon. Ik had vorige week een brandwond opgelopen aan de oven (levensgevaarlijk, koken) en die is enorm gaan ontsteken. Mijn hele vinger is ook dik. Ik had er blijkbaar veel eerder mee moeten komen, want de brandwond was te erg om er mee door te lopen dus nu heb ik antibiotica gekregen.
Oh jesses Laar, dat klinkt niet best!



De competitiedrang is herkenbaar! Hier hebben de jongens er allemaal last van (en ik heb er maar drie). Vooral Hugo kan er wat van! Hij voelt zich altijd te kort gedaan en op de een of andere manier krijgt hij het meest. (regelt ie zelf. Niet mijn schuld) Hij is met alles erg competitief; hij puzzelt nu met klok op school en verlegt op die manier zijn recordtijd (de moeilijkste puzzel was geen uitdaging meer...), hij wil het meeste eten, het eerste aangekleed zijn, het eerste opstaan, het eerste Katie een kusje geven en ga zo maar door. Gekmakend!



Ik moest trouwens wel grinniken om het "vals spelen" van Popje! Huug blèrt altijd precies hetzelfde als Steijn en/of Mees sneller is!



Vind je het trouwens echt zo erg om thuis te zijn? Ik vind het eerlijk gezegd heerlijk! Alle tijd voor de kindjes, alle tijd voor klusjes (die ik altijd uitstel), alle tijd voor een sociaal leven en alle tijd om opdrachten in te delen zoals het mij uitkomt. Sinds de geboorte van Kate neem ik niet zo heel veel meer aan, maar dat komt wel weer. Nu fiets ik nog heen en weer tussen school, peuterspeelzaal, clubjes en vriendjes...



*Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik vorige maand bijna een baan had aangenomen, maar toen overleed mijn vader. Sindsdien vind ik het echt heel fijn om amper werkverplichtingen te hebben.*



Zo, Kleine Kate is vanochtend weer goedgekeurd op het consultatiebureau! Ze is een hummeltje (altijd geweest), haar gewicht en bolletje zijn gemiddeld voor haar lengte en ze doet alles wat ze moet doen!



Ha, ze kruipt nu echt bijna! Haar bolle babybuikje is al los van de grond als ze beweegt, ze trekt haar pootjes onder zich en ze gaat als een dolle. Nog even en ze kan echt kruipen!
Oh Swis, hoe is het nu? Al wat beter?
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat het bekend is Muis. Huug en Puk lijken toch op punten veel op elkaar (maar Puk en Steijn ook, want Puk is ook een enorme bouwer). Hoe ga jij ermee om? Weet je, meestal vind ik het prima, maar soms gaat het echt "koste wat het kost" en dan wordt Popje bijvoorbeeld ineens lomp opzij geduwd bij de deur zodat ze niet als eerste boven is en dat vind ik zo irritant. Temeer omdat hij inderdaad ook altijd tekort gedaan voelt en toch het meest krijgt (omdat hij het meest regelt). Het is een fase. Toch???



Nou, ik vind thuis zijn leuk, zo lang het binnen zwangerschapsverlof, vakantie of buiten mijn werkdagen is. Misschien scheelt het dat ik weinig thuisblijfmoeders ken en dus overdag een niet enorm sociaal leven zou hebben als ik elke dag thuis zou zijn. Maargoed, ik mis eigenlijk ook het werken zelf heel erg als ik het niet doe (maar blijkbaar niet zoveel dat ik niet zou forummen op dit tijdstip haha).



Kleintjes die gaan kruipen zijn vreselijk zoet!
Alle reacties Link kopieren
Muis, mijn petekind van 3,5 is ook zon onderdeurtje, net als mees. En hij zei, laatst op de speelgroep: 'ich bin körperlich klein, aber im Geiste bin ich ganz gross!' Had hij helemaal zelf verzonnen
Laar, hoe ik er mee om ga? Nou, niet. Soms laat ik het gaan, maar ik mopper wat af als ik vind dat het de spuigaten uit loopt. (als er duw- en trekwerk aan te pas komt, of als Huug zijn broertjes uit gaat lachen)



Xaal, slim gozertje! Mees zegt ook altijd dat hij dan misschien wel klein is, maar hij is ook heel groot (al bijna vier!) en hij is ook heel slim!



Kate is trouwens ook een onderdeurtje: 67 centimeter bij bijna negen maanden. Goed zusje van haar broers! (al is de Olijke Tweeling een heel stuk bijgetrokken sinds ze kleuters zijn. Er is hoop voor Mees! Hij is kleiner dan bijna elke 3-jarige... Gut, dat moet over anderhalve maand naar de kleuters!)
Alle reacties Link kopieren
Ben gelukkig weer stukje beter, en dus ook in London!

Zit wel te hoesten, proesten, snotteren en snuiven, maar ok.



Ik heb ook zo'n strebertje. En idd erg boos als hij niet de eerste is. Wij spelen vaak vals! De laatste dagen wint degene met de minste kaartjes bij memorie!
Alle reacties Link kopieren
Oh, bijna vergeten, is er toevallig iemand thuis volgende week?

Het lijkt erop dat we niet op vakantie gaan, dus ik dacht misschien een paar dagen naar NL te gaan? Als we gaan, rijden we echt wel een keer naar het Westen, dus misschien kunnen we afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Rosa is inderdaad groot, mijn vriend en ik zijn beiden niet klein maar ook niet heel groot.(1.78 en 185). Over Luna maak ik me soms zorgen. Zo zien haar werkjes er vaak stukken minder uit dan van haar klasgenootjes. Ze krijgt geen extra hulp. Ze boekt vooruitgang en zolang ze dat doet is er vooralsnog geen extra hulp nodig volgens de juffen. Wat ik vooral lastig in te schatten vind bij haar is de grens tussen wat wil ze niet en wat Jan ze niet. Ze is simpelweg erg gemakzuchtig van aard...... Cognitief mankeert ze niets. Ze onthoudt werkelijk alles tot in kleine details. Zo waren we vandaag in de Efteling en op zoek naar dat carnaval gebeuren. Zij wist te vertellen dat die naast de "enge" vogel stond. Fit terwijl ze 1 keer eerder in de Efteling is geweest en dat alweer een dik jaar geleden us!
Alle reacties Link kopieren
Swissie hoop dat je het naar je zin hebt in londen ondanks het gesnotter!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op woensdag en vrijdag thuis! Al is woensdagmiddag zwemles-middag en hebben we dus weinig tijd.



Muis, ik zag je topic en ik lees een beetje mee. Moeilijk zeg. Ik herken een deel van het gedrag wel; het moeilijk en brutaal doen en achteraf niet weten waarom "ik was het gewoon vergeten" is een aloud excuus hier.

Ik wil Puk niet met Hugo vergelijken, want Puk doet het gewoon heel goed op school en niet uitzonderlijk goed zoals Huug, en bovendien is hij denk ik wat minder heftig in zijn gedrag. Ik wilde weg zeggen dat ik een enorm verschil bij hem zie als hij vroeg gaat slapen (en daar heeft hij wel melatonine voor nodig) en voldoende buiten uitraast. Maargoed, ik zeg niet dat dat de oplossing is en ik wil absoluut niet bagitaliseren! Hopelijk krijg je goede tips.

(en dan nu een stomme vraag: wat is autiform gedrag? Ik krijg het niet gegoogeld en iedereen weet schijnbaar wat het is...?)



Puk heeft volgende week een thema "wereldreizigers" en het verzoek was om hem zulke kleding aan te trekken. Wat moet ik me daar nu weer bij voorstellen??? Help. :-)
Alle reacties Link kopieren
Chance: is Luna gevoelig voor beloningen? Misschien kun je dat eens proberen. "Als je ... dan krijg je een sticker en na x-aantal stickers mag je... " Misschien kun je zo een vinger erop krijgen wat ze kan en wat ze niet wil?

Ik heb dat bijvoorbeeld bij de zwemles van Puk gedaan, toen hij het net iets te leuk ging vinden om met een ander jochie te spelen in plaats van te oefenen. Ik heb er trouwens wel bij benadrukt dat ik het echt niet erg vindt als hij iets niet kan, maar wel als hij het niet probeert.
Alle reacties Link kopieren
Muis, nu ik het teruglees klinkt het misschien een beetje stom. Ik bedoel meer dat het uitrazen en vroeg naar bed kan helpen naast (onderstreept) overige hulp.



Succes morgen bij de huisarts en met gesprekken op school! Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga gewoon het hele topic alleen volkletsen haha. Puk ligt al een uurtje de Donald Duck te lezen op de bank (wat een rust geeft dat blad!) en Popje leest/ dommelt. Vanmiddag zwemmen.



Ik had vanmorgen eerlijkgezegd niet het idee dat het zo'n relaxte middag zou worden. Eerst had Popje gewonnen met aankleden (Stom en oneerlijk!!), maar het kleine ding is gewoon extreem snel met aankleden, en vervolgens was het oneerlijk dat Puk naar school moest (saai! stom!) en Popje thuis bleef. Er was dus niets goed.

Beetje lastig, want Puk begon met goede moed aan het nieuwe schooljaar. Nu was hij tenslotte "een oudste kleuter" en dat was reuzecool. Maarja, nu is de nieuwigheid eraf en is school saaaaaaai en stom. Nog een paar weken en dan is het weer herfstvakantie.



In de herfstvakantie willen vriend en ik met z'n tweeen een dag of 4/5 weg omdat we 10 jaar bijelkaar zijn. Het plan was NY, maar nu we korter gaan vind ik het de moeite niet meer waard. Wie heeft leuke tips? Graag een beetje warm en ook genoeg te zien (en vriend heeft Rome afgekeurd...)
Alle reacties Link kopieren
Woensdag en vrijdag, ik ga kijken...



Pff, ik ben weer in het land. Moest langer in Londen blijven dan gepland, we waren gisteren aan het wachten op onze vlucht (collega van B en ik), toen er ineens werd omgeroepen dat de vlucht was gecancelled. B heeft dat al vaak gehad, maar ik dus niet. Nou, niet echt leuk!

We moesten in een enorme rij (ook al konden we in de business aangezien zij een hoge status heeft), maar dat schoot niet op. Zij bellen met de service, en toen werden we op een vlucht van vanmorgen gezet. Alleen waren alle hotels in de buurt van London city vol, dus moesten we naar Heathrow. Dus meer dan een uur in de taxi van city naar Heathrow, beetje geslapen en om 6 uur op, zodat we uiteindelijk om 11.30 weer in CH waren. Joepie!!!



Ben 99% zeker dat we volgende week niet op vakantie gaan (sh..), dus ik denk echt dat Finn en ik naar NL gaan. Ook wel leuk voor een paar dagen. De kids van mijn zus zijn bij mijn ouders, dus dat is wel gezellig om die samen te zien.



Nog even wat doen en dan lekker naar huis. Ik reageer vanavond (hoop ik) verder.
Laar, autiform gedrag is gedrag dat autistische kenmerken vertoont, maar het kind zelf is niet autistisch. (ik geef mijn rechterarm als Huug autistisch blijkt te zijn!)



Gut Swis, dat klinkt als een hoop gedoe! Ik moet nog reageren op je mail, maar ik heb volgende week tijd! Maandag, dinsdag en donderdag kunnen we vanaf kwart over drie (blijf eten! Gezellig!), maar woensdag en vrijdag zitten vol met zwemmen en, jawel, hockey!



Steijn en Huug zitten op hockey! Woehoe! En ik heb ze niet eens gepusht! (wat ben ik toch een goede moeder) Het zit zo: Steijn en Huug zaten op muziekles, maar Hugo is van de muziekles gestuurd wegens aanhoudend wangedrag. (vond ik echt heel erg) Ik heb een tijd met hem gepraat en hij vertelde uiteindelijk dat hij zo stout deed op muziek, omdat het zo ontzettend makkelijk was. Oke! Hij had het al een paar weken over hockey, omdat wat vriendjes daar net mee begonnen waren. Ik heb een moeder van school die die kleintjes traint gebeld en er was nog plek voor alleen jongens! Dinsdagavond gebeld en gister stonden ze dan op het veld! Ze vonden het geweldig en vroegen vanochtend of ze weer naar de hockey mochten, dus ik ga ze inschrijven.



Huug krijgt volgende week donderdag en de week daarna testen op het gebied van intelligentie en emotie. (IQ test dus) Ik vermoed, maar wie ben ik, dat het een slim gassie is met een kloof tussen verbaal en performaal. Het zou me niets verbazen als hij performaal hoog scoort en verbaal gemiddeld ofzo.



Laar, ik heb het net met de huisarts over melatonine gehad en ik ga het voorlopig niet geven. Mijn huisarts is er niet heel positief over, in de zin dat het verslavend kan zijn. Als Huug een beetje op mij lijkt, en dat lijkt me erg waarschijnlijk, dan is hij verslavingsgevoelig. Net als, jawel!, zijn moeder!



Aah, kleine Mees gaat maandag wennen bij de kleuters! Hij mocht tijdens het gesprek dat ik met zijn juf had alvast oefenen met naar de wc gaan en hij kwam twee keer zo breed van trots terug. Hij had de groene ketting om (dan ben je groot) en hij was op de grote kleuterwc gegaan (dan ben je echt heel groot), dus het mannetje ziet het helemaal zitten. Vrijdagavond ga ik met hem maar eens een leuke rugzak kopen, want zijn Dora-tasje zal geen succesnummer zijn bij de kleuters. Ik klets hem wel naar een Sammie toe, of anders een Kipling. Eigenlijk kan het me geen snars schelen wat hij koopt, als het maar geen K3-tas is!
Alle reacties Link kopieren
Mannen....

Had vanmorgen B aan de telefoon (jawel, dat is tegenwoordig onze enige manier van communicatie) en vertelde dat ik zondag naar NL wil rijden met Finn. Toen begon meneer ineens te mekkeren dat hij misschien toch ook nog wel vakantie wil nemen. Tja, dat vind ik natuurlijk prima, wat heet, ik hou het geweldig vinden om lekker samen op vakantie te gaan.

Maar ja, waarheen, wanneer, wat moet mee, wie moet alles regelen...

Ik probeer flexibel te zijn, maar ik wil ook gewoon graag weten waar ik aan toe ben!

Had me al helemaal neergelegd bij een weekje NL, neem gewoon wat werk mee, dan hoef ik zelfs niet de hele week vakantie te nemen.

Conclusie, nog geen spat verder, Pffffff



Muis, ik ben benieuwd! Finn heeft ook soms zulke neigingen. Hij is af en toe een tijdje enorm vervelend, maar op dit moment (afkloppen), gaat hij even heel goed. De au pair heeft ook echt lol met hem (en hij met haar). Ik ben toch zo vreselijk blij met haar! Echt helemaal te gek! Ze is rustig, speelt met hem, kookt lekker eten en heeft zijn buien ook redelijk in grip. Haha, ze heeft een jonger broertje die ook niet gemakkelijk was met eten, dus ze heeft wel wat leuke ervaringen die ze nu kan gebruiken. EN Finn hoeft natuurlijk niet te weten dat een oplossing die zogenaamd bij haar broertje werkte zogenaamd is...
Alle reacties Link kopieren
Wat irritant Swiss. Vriend kan ook zulke dingen doen. Gek kan ik daarvan worden...

Waar zouden jullie heen gaan als je alsnog weggaat?



Wat fijn dat het zo goed gaat met de au pair!!

Eet Finn nog steeds zo slecht? Alleen met warm eten? Of ook met brood? Wel gek dat het toch een beer van een kerel(tje) is en hij nauwelijks ziek is. Toch?



Muis, ik had al een idee dat het zoiets zou zijn, maar ik wist het niet zeker, dank! Ben benieuwd wat er uit de testen komt. Duurt die uitslag lang?



Leuk joh, hockey!! Is Mees dan eigenlijk niet jaloers dat hij niet kan? Of vindt hij dat wel logisch? Puk gaat september volgend jaar, na zijn zwemles, op hockey. Voor jongens is er altijd plek en stiekem hoop ik op een voorrangregel voor zusjes :-)



Kan me wbt die melatonine voorstellen dat je voorzichtig bent als je zulke verhalen hoort. Ik moet eerlijk zeggen dat het me behoorlijk verbaasd. Ik heb het bij Puk uitgebreid uitgezocht, omdat ik het nogal heftig vond en las steeds het niet verslavend is. Ook de huisarts en een neuroloog bevestigden dat. Maargoed, bij Puk is het een noodzaak. Hij krijgt 1 pilletje van 0,1 mg en anders ligt hij tot 22:00 wakker. Placebo's bleken dat effect niet te hebben, dus we doen het maar zo omdat hij de dag anders simpelweg niet doorkomt.

Kijk, als Hugo er niet elke nacht last van dan zou het niet nodig moeten zijn -hoewel ik ook geen moeite zou hebben met incidenteel gebruik.Het is namelijk niet zo dat je het moet "opbouwen". Het werkt meteen de eerste avond.



Jeetje, Mees ook al naar school. Wat gaat dat snel!



Haha, Popje is een natuurtalent in aankleden, tot Puks grote frustratie. Hij gooit er nu maar afleidingsmanoevres in, om toch sneller te zijn; "Popje, moet je niet even plassen? En waar is je zaklampje". En Popje? Die trapt er met open ogen in. Hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
Ben nog steeds verkouden! Vreselijk irritant!

We gaan niet op vakantie. Het is overal (lees niet al te lange rij-vliegafstand), vrij rotweer.

Dus Finn en ik springen morgen in de auto en rijden naar NL. Eerst naar mijn schoonouders en dan dinsdag avond naar mijn ouders. Ik neem mijn fiets mee en hoop daarnaast ook nog wat werk te kunnen werken.



Ik weet nog niet of ik nog jullie kant op ga. Misschien hou ik het een beetje rustig.



Laar, Finn is bijna altijd moeilijk met eten. Maar niet uit wat. Hij eet tot zijn buikje vol is en dan wil hij niet meer. Geen idee of dat ooit zal veranderen.



Leuk hockey, hier is het voornamelijk ijshockey en dat wil ik zeker niet voor Finn. Mijn mooie mannetje mag best mooi blijven zeg maar!



Zo, nu eens bedenken wat ik allemaal moet meenemen. Fijn weekend allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven