** April 2007 **

10-09-2010 17:47 2230 berichten
Alle reacties Link kopieren
***April 2007***

April 2007 - het vervolg

***April 2007***

naamnaam kindjegeb.

datumandere kidszwangerWitchkeXander13/03/07neeneeSpitsmuisjePim

Beertje16/03/07

16/03/07Muis

28/11/08neeDropneusjeFleur24/03/07Luuk

29/03/09neeLilienKaj26/03/07Dex

07/06/10neeEsanVincent30/03/07../00neeLievelustDaan03/04/07Meisje

27/09/08neeSwissieFinn04/04/07neeneePunkiepopKleine Pop12/04/07Gr. Pop

11/12/04neeXaloyRobbie15/04/07neeneeMichashaM 15/04/07L

22/12/05

N

15/09/08

F

05/10/10neeIckeRuben15/04/07Liselot

04/01/09neeFramboos81Tommy16/4/07Livia

24/5/08neeFachatOle21/4/07Kaj

15/12/02neeChanceLuna21/4/07Rosa

20/10/09neeDraakjenoahNoah22/4/07Thomas

16/02/09neeLaylaZahra26/04/07Yasemin

23/11/08neeBuitenmeisjeK27/04/07G

8/11/08

nee Lara1978Puk09/05/07Popje

15/01/10nee
Gekopieerd uit mijn andere topic!



Even snel, want ik ben gaar!



Vanmiddag hadden we het gesprek op school over eventueel versnellen van Zoon. School liet zich positief noch negatief uit over een versnelling. Eigenlijk zijn we vandaag nog niets opgeschoten, maar binnenkort hebben we een afspraak met het zorgteam en gaat er een beslissing vallen. Zoon is dus overgedragen aan het zorgteam en ze gaan kijken wat ze met hem gaan doen.



In ieder geval maakte de ib'er geen sterke indruk op me. Het verslag had ze niet goed doorgelezen (bleek) en ze hamerde erg op een eventuele autistische stoornis van Zoon. Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat Zoon niet autistisch is! Zij dacht er volgens mij iets anders over en zij kent hem niet. (bah)



Zijn juf opperde dat de huidige school misschien niet het onderwijs kan bieden wat goed bij Zoon past en dat hij wellicht beter af zou zijn op een Leonardo of Montessori.



Maar goed: wat te doen? Er moet snel iets veranderen en ik weet het niet meer. Zou Montessori wat zijn?
Alle reacties Link kopieren
Muis, zijn jullie al wat verder gekomen? Wanneer is er een vervolggesprek? zit er een Leonardoschool in D.? En hoe staat het met wachtlijsten voor andere basisscholen?

Ik vraag me trouwens af of een Montessori wat is voor Huug. Het gaat daar ook niet om extra stof, maar meer om zelfstandig leren dus ik weet niet of dat is wat je zoekt...



Swiss, hoe is het nu met je been?



Beetje gek, ik had vorige week wat gepost, maar dat is weg.



Hier gaat het dus prima. Vorige week een oudergesprek op school gehad en de juf denkt dat Puk behoorlijk intelligent is en hij snel gaat lezen (en dan is hij nog laat, want ik was 4 toen ik het mezelf had geleerd haha!). Ze proberen hem wat meer uitdaging te bieden, omdat hij daar beter op gedijt. Ze kon eigenlijk niets bedenken dat minder ging, dus wij liepen hartstikke trost de deur uit. Fijn!

Zaterdag zat hij aan tafel te kleuren en schreef hij alle namen van de gezinsleden, gewoon helemaal zelf. Goed, van vriend had hij de twee letters omgedraaid, maar die klanken zijn ook best lastig. Ik had helemaal niet verwacht dat hij dat al kon!



Met Popje gaat het ook prima. Ze lijkt helemaal in de Sintsfeer te zijn, maar toch is het kwartje niet helemaal gevallen geloof ik (of juist wel). Ze had een klein tasje in haar schoen gekregen en die nam ze mee naar de creche:

-leidster: Wat een mooi tasje Popje, van wie heb je die gekregen?

- Popje: van mama.

- ik: nee toch, waar zat hij in?

- Popje: in mijn schoen. Had mama gedaan.

- Ik: maar ik stop toch niets in schoenen? Wie doet dat wel?

- Popje: eh...Sinterklaas?

- Dus van wie heb je het gekregen?

- Popje: Eh...van Sinterklaas?



tsja.



Hoe vaak mogen jullie kinderen trouwens een schoen zetten?
Laar, wij zetten hier twee keer in de week de schoen: op zaterdag en woensdag.



Wat schattig van Popje!



In D. zit geen Leonardo, maar na goed overleg met mezelf (en A.) zou ik daar toch niet voor kiezen.



Vanmiddag hadden we weer een gesprek op school nadat we gister een dringende oproep tot snel handelen hadden gekregen. Tot mijn stomme verbazing gaat Huug dus doorstromen! School zag ook in dat het zo niet langer kon en we gaan hem nu met z'n allen voorbereiden op de versnelling. We hebben een stamp aan groep 3 spul mee naar huis gekregen en vanavond zijn we daar even mee aan de slag gegaan. Huug vond het geweldig! Hij wilde maar door blijven gaan, ook al zei ik dat het nu toch echt bedtijd was!



Maar goed, we hebben vanavond verteld dat Huug door gaat stromen naar groep 3. Zijn eerste reactie: "Maar dan zit ik niet meer bij Steijn..." Zijn tweede reactie (drie seconden later): "Oh, ik kom dus bij die en die in de klas! Vet cool!"



Steijn reageerde tot mijn grote verbazing heel relaxt. Hij zei dat hij ook slim is (is ook zo), maar dat hij het hartstikke leuk heeft in de klas en graag wil dat dit zo blijft. Hugo kan hem straks mooi vertellen wat hij moet doen in de klas! (Steijns eigen inzicht. Zo had ik het nog niet bekeken als braverik.)



Huug gaat niet in een keer overstappen. De versnelling wordt langzaam opgebouwd tot we allemaal (juffen, ouders en ib'er) denken dat hij het kan. De komende periode staat dus in het teken van bijspijkeren met schrijven en voorbereiden op de overstap. Hij gaat deze week nog beginnen met buiten spelen met groep 3, daarna gaat hij mee gymmen en knutselen, vervolgens komt hij er bij in de rekenles en de laatste stap wordt de taalles. Hierna gaat hij overstappen, maar we weten (nog) niet hoe lang dit duurt. Tussendoor gaat de ib'er twee keer per week aan de slag met werkjes en testen en na haar groene licht gaat hij toch echt naar groep 3. Jemig. Ik was dus altijd zo'n figuur dat tegen versnellen was en nu gaat mijn eigen kruimel versnellen.



Eenmaal in groep 4 gaat hij starten met plusklassen, maar dat doen we nu nog niet. Laat hem eerst maar wennen en zijn plek gaan vinden in groep 3, dan zien we later wel wanneer hij plusklassen gaat volgen. School staat daar gelukkig wel positief tegenover!



Vanmiddag hebben we ook maar gelijk Steijn besproken, aangezien we anders donderdag naar de ouderavond hadden gemoeten. Steijn gaat dus hartstikke lekker en zijn juf praatte net zo over hem als de juf van Puk! Ik zei altijd al dat ze op elkaar leken!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed Muis, ook dat het zo geleidelijk wordt aangepakt. Je zult wel opgelucht zijn.



Fijn dat Steijn zo'n makkelijk mannetje is die het prima accepteert dat Hugo doorstroomt. Je moet er niet aan denken dat hij onzeker en verdrietig zou zijn. Goed te horen!



Ah, twee keer, dat had ik ook in mijn hoofd. Dankje!
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een goede berichten!

Laar, wat een lieve reactie van Popje.

En wat super dat het zo goed gaat met Puk. Wat leuk zeg dat hij alle namen zomaar op kan schrijven.

Bij Finn gaat het in vlagen. Dan wil hij lezen en schrijven, dan weer een tijdje niet.

We spelen af en toe letter kwarter. Goede combi tussen leerzaam en leuk!



Muis, wat stoer zeg dat Hugo gaat doorstromen. Super dat dat kan. En wat een leuke reactie van beide kids. Spannend allemaal, wil je ons op de hoogte houden?



Finn gaat vandaag trouwens ook voor het eerst hockey-en. Niet zoals in NL, maar met de ijshockey-sticks zeg maar. Ik ben erg benieuwd.



Vandaag gaat het K..

Ik heb gisteren een vergrote lymfklier gevoeld in mijn rechter lies. Nu ben ik er zelf heilig van overtuigt dat de kanker terugkomt, maar ik had eigenlijk niet aan mijn lies gedacht. Ben ik net lekker aan het sporten (ik fiets tegenwoordig naar kantoor, 40 min heen, 50 min terug) krijgen we dat...

Heb mijn arts geschreven en mag gelukkig morgen meteen even langskomen. Ik heb over 2 weken een scan, dus ik was even bang dat ze zou zeggen dat ik daarop moet wachten.

Maar als ze iets vermoeden zou het kunnen dat ze een andere scan aanvragen, dus is het wel fijn dat ze nu controleren.

Dus pffff, ik moet nog 22.5 uur door zien te komen.

IK HAAT ONZEKERHEID!
Alle reacties Link kopieren
Oh Swiss toch... ik leef met je mee..! Kan het niet met die val van laatst te maken? Dat je lympfklier daarvan is opgezet? Hoe lang duurt het voor je uitslagen krijgt?



Gaat Finn dan op een gewoon veld hockeyen? Of op ijs? Kennen ze in Zwitserland geen "gewoon" hockey?
Och Swis! Wat ruk om zo ontzettend in onzekerheid te zitten! Ik denk aan je! Hou je ons op de hoogte?
Alle reacties Link kopieren
Hmm, hockey?!? Finn heeft een half uur staan schreeuwen dat hij niet mee wou doen. Pas toen de au pair hem meenam wou hij blijven kijken (maar toen had zij er geen zin meer in).

Het is binnen in een gymzaal. Gelukkig (nog) niet op ijs!



Nee, die val was op mijn linkerbeen. Maar waarschijnlijk vertelt ze morgen gewoon dat het lijkt op een gewone klier met lymfevloeistof. Misschien heb ik ergens een ontsteking (die ik over het hoofd heb gezien ofzo).

Mocht ze niet zeker zijn weet ik niet of ik op korte termijn een biopsie kan doen ofzo. Ik moet het maar even afwachten. Ik denk dat ik de arts moet vertrouwen op haar gevoel. Zij heeft er meer verstand van dan ik... Waarschijnlijk zijn er ook wel van die "regels" dat als een klier beweegt (of juist niet) of bepaald aanvoelt dat hij goed / slecht is.

Ik kan gewoon slecht omgaan met onzekerheid. Ik hoop morgen meer te weten. Ik zal het hier posten.
Alle reacties Link kopieren
Slecht tegen onzekerheid?? Ik zou het vreemd vinden als je hiervan iet gestresst raakte Swiss. Ik denk aan je!!



Haha, waarom vond Finn het niet leuk?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Finn gewoon bang was. Hij is altijd een beetje onzeker als hij mensen nog niet kent.

We zitten nu heel gezellig samen op kantoor. Ik had even een meeting en hij is heel rustig in mijn kantoor gebleven. Filmpje op de iPad doet wonderen zeg maar. Nu zitten we heel lief samen aan mijn buro. Finn heeft net een mooie tekening voor me gemaakt en doet nu een spelletje op de iPad. Ik zit een beetje te internetten. Zo richting ziekenhuis.

pffff

Ook al ben ik de laatste tijd goed bezig, voel ik me niet zo goed. Ben heel vaak duizelig, heb weer vaak hoofdpijn etc etc. Laten we hopen dat het gewoon allemaal stress is..



Mijn zus begon al over mindfulness. Alleen geloof ik helemaal niet in dat soort dingen. Daar heb ik echt geen rust voor.

Bovendien weet ik gewoon zeker dat de kanker terugkomt. De enige vragen zijn wanneer en waar. Maar het komt terug.

Deze zekerheid betekent niet dat ik negatief ben, want ik ben er ook van overtuigt dat ik nog wel een tijdje meega. Maar ik ben realistisch in dat het terugkomt.

Dat zwaard hangt daar maar.



Gek is dat, ik heb een tijdje veel makkelijker kunnen omgaan met de onzekerheid. De afgelopen 3 maanden is het echt veel moeilijker. Misschien omdat ik weet dat het medicijn geheel uit mijn lichaam is (althans dat denk ik op basis van mijn bloed).

Nog een uurtje, dan heb ik hopelijk weer een klein beetje meer zekerheid (of in ieder geval de wetenschap dat mijn artsen bij de volgende scan nog beter kijken).

Denk dat ik vanmiddag maar weer eens een cake ga bakken ofzo. Lekker lekkere afleiding zeg maar!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of mindfulness iets voor jou is Swiss. Daar lijk je me te nuchter voor. Ik zou eerder denken aan duursporten waardoor je hoofd leeg raakt, maar dat doe je al.



Sterkte!!!
Alle reacties Link kopieren
Haha Laar, exact mijn idee! Ik dacht ook aan activiteit. Maar idd ik fiets al 2 keer per dag. Veel meer kan ik niet doen.



Terug van het ziekenhuis. Ze hebben een biopsie gemaakt. Dat is de enige manier om zekerheid te krijgen. Dus mag ik weer 3 (werkdagen) wachten. Gaan we weer....
Alle reacties Link kopieren
Shit, dat wordt dus maandag pas...? Maakten zij zich ook zorgen, of is het echt voor de zekerheid?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk eerder dinsdag, of woensdag, geen idee of ze vandaag al als dag tellen. Het was zeker een lymfeklier, hij was niet overmatig groot, was niet enorm hard, maar vanwege mijn voorgeschiedenis goed om te controleren. Mijn arts zij dat ze het zelf ook zou laten controleren. Dat is altijd wel fijn om te horen.



Degene die de lymfeklier bekeek met een echo en er een biopsie van maakte zei helemaal niks. Ik vroeg nog of hij iets kon zeggen, maar hij zei dus van niet.

Een paar jaar geleden had ik ook een biopsie, maar toen wist de arts echt direct zeker dat het allemaal goed was.

Maar ja, dit is een andere arts, geen idee of hij nooit wat zegt, of dat hij niet zeker is. Pffff
Alle reacties Link kopieren
He bah. Heb je de komende dagen wat afleiding? Hoe gaat B. eigenlijk met dit soort dingen om? Is hij gestresst? Sterkte lieve Swiss!
Alle reacties Link kopieren
B is er enorm rustig onder. Hoewel hij mijn stress wel goed begrijpt hoor. Hij probeert me altijd zo goed mogelijk te helpen.

Gisteren avond had hij wat leuke series opgezet (zelfs toen ik al wou slapen), omdat ik toch nog niet kon slapen.



Vanmorgen was het sneu, ik had uit mijn zenuwen de wekker (voor hem) een uur te vroeg gezet. Het gevolg was dat hij een uur te vroeg op het vliegveld stond!



Geen idee of we iets gaan doen het weekend. Weet ook nog niet of B vanavond thuis is. Misschien moet hij nog een nachtje in Copenhagen blijven. Morgen in ieder geval werken. Gelukkig heb ik een aantal afspraken, goede afleiding!
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig. Fijn dat hij het serieus neemt, maar niet in de stress schiet. Daar ben je het meest bij gebaat lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het is wel erg fijn dat we elkaar door en door kennen! We zijn meer jaren samen dan alleen. Hij kent me beter dan ik mezelf.



Haha, ik vertelde hem toen ik de klier voelde dat ik niet eens zeker ben dat ik het weg laat snijden als het kwaadaardig is. Hij begreep er niks van. Totdat ik vertelde dat ik dan de fiets-races wel kan vergeten.

Wat fijn is, is dat hij op dat soort momenten geen adviezen of zelfs zijn mening vertelt. Hij weet dat ik alles op een rijtje moet / wil zetten.
Alle reacties Link kopieren
Swiss, wat een schrik weer, goed dat je zelf zo alert bent en het gelijk hebt laten onderzoeken. Sterkte met het afwachten.



Muis, wat fijn dat Huug nu versneld naar groep 3 gaat, ik had je topic gelezen, goed dat de school het zo goed oppakt en dat Steijn er zo relaxed mee omgaat.

Laar, wat schattig van Popje!

Yasemin is niet zo met Sinterklaas bezig, maar dat zal wel na haar verjaardag komen, morgen wordt ze alweer 4! Ze is al een paar keer gaan wennen op school en dat vond ze helemaal geweldig. De juffen (ze heeft er 2) vonden ook dat ze het heel goed deed, ze stelde heel veel vragen, wel grappig om te horen.

Maandag begint ze dus echt, lijkt me wel even wennen als er niemand meer thuis is, maar dan heb ik wat meer tijd voor mezelf en solliciteren enzo.
Alle reacties Link kopieren
Nog gefeliciteerd met Yasemin Layla! Wow, nu ben je moeder van 2 schoolgaande kinderen. Wat gaat het toch snel. Leuk dat ze goed meedeed.



Muis, hoe gaat het met Hugo? Vind hij het nog steeds zo leuk om extra te leren? Spannend hoor.



Ik probeer de tijd door te komen. Ik denk dat we vanavond weer eens naar de bios gaan. Daar zou ik wel eens zin in hebben, dom geknal bij James Bond! Dat is zeg maar wel mijn ding.

Ik probeer niet na te denken. Maar dat is best moeilijk. Als het een uitzaaiing is, ben ik stage IV (en er is geen stage V). Dan heb ik non-curable. "Gelukkig" vind ikzelf dat er een groot verschil zit tussen stage IV met uitzaaiingen in deze lymfeklieren of bijvoorbeeld in je hoofd of longen, maar het wordt hetzelfde gezien aangezien de kanker geheel door het lichaam is gegaan.

Pfffff.. een hoofd stilzetten is niet makkelijk. Ik hoop dat ze in in ieder geval snel resultaten hebben. En mocht het goed zijn, heb ik over een weekje nog mijn scan. Dan krijg ik wat "zekerheid" over de rest van mijn lichaam.

Sorry voor dit negatieve bericht op de vroege morgen.

Eigenlijk ben ik echt nog steeds positief. Het vorige medicijn heeft gewoon goed gewerkt en mocht het nu (of later) mis gaan, begin ik gewoon met een ander medicijn.

Ik kom er wel, het komt allemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte Swiss, ik duim voor je. Wat blijft dat toch moeilijk he. Kan me je angst zo goed voorstellen!



Ik ben trouwens wél van plan om 'iets' met mindfulness te gaan doen. Ik stoor me aan mezelf, ik kan geen moment meer stilzitten en ben altijd maar bezig. Logisch, ik werk natuurlijk nu fulltime en ben ook nog mama van Robbie. Dat wilde ik zelf en vind het ook fijn, maar moet ergens rustmomenten gaan inbouwen, anders draaf ik zo weer naar een burn out toe. Ik moet leren om es niets te doen. Het lijkt soms letterlijk wel of ik aan dingen voorbij draaf zonder me ervan bewust te zijn. Dan kijk ik achterom en denk: 'Hè? Waarom heb ik dat niet gemerkt, waarom heb ik daar geen emoties over'? Ik vind mezelf soms zo 'vlak'. Nuchter, kan je ook zeggen. Maar ik krijg ergens het gevoel dat het niet helemaal klopt :-)



Hier gaat verder alles goed. Robbie gaat nog steeds met plezier naar school, we zijn bezig hem naar de eerste klas te laten overgaan, hoewel er forse twijfels zijn. Hij is niet zelfstandig genoeg, taalbegrip is minimaal. Dat is lastig. Rekenen en schrijven kan hij echter als de beste, maar ja, school zegt dat dat best een jaartje kan wachten. Er komt nu een test (vanuit school) om te kijken of hij het niet toch kan. Ben benieuwd. Verder gaat hij binnenkort naar ergotherapie, en gaan wij naar angstherapie voor hem, dwz we gaan tips en tricks halen bij een kinderpsychiater. Robbie heeft nog zoveel angsten, maar tegelijkertijd is hij erg snel moe, dus 2 therapieen per week naast school kan hij niet aan. Dus gaan we 'in de leer' en hopen we dat wij wat aan zijn angsten kunnen doen. Slimme tip van onze kinderarts (ik vroeg hem wat belangrijker was voor Robbie, ergotherapie of psychotherapie en hij kon ook niet kiezen, dus hebben we dit alternatief bedacht :-)



Alleen wonen is nu ook een feit, het bevalt goed. Ben niet verdrietig (zie bovenstaande verhaal: waarom ben ik niet verdrietig?!) en redt het met behulp van D. en de nanny prima. De laatste is echt goud waard, behalve dat Robbie gek is op haar neemt ze me ook veel werk uit handen in het huishouden. Echt fijn.



Swiss, ik lees weer even mee na deze berichten. Dikke knuffel. We kunnen komend weekend afspreken als je wilt?
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgem Xaal!

Wow, goed hoor dat je voor jezelf iets van mindfullness gaat zoeken. Als je het idee hebt dat je die rust moet vinden, klinkt het natuurlijk prima. Helemaal met je burn out.

Spannend weer al die ontwikkelingen voor / met Robbie. Angsttherapie lijkt mij wel handig, het lijkt me erg fijn voor hem als hij dat onder controle kan krijgen. Met de eerste klas of niet, bedoel je toch gewoon in Augustus? Dus de vraag is een tussenklas of de eerste klas?



Betreffende volgend weekend heb ik nog geen idee. Eerst weten wat er in die klier rondzwemt. Als die goed is, zou ik het erg gezellig vinden iets af te spreken. Als die niet goed is weet ik het nog niet.



We zijn gisteren niet naar de bis gegaan, maar gaan vanavond. De au pair komt om 17 uur, dan gaan we lekker uit eten en daarna naar de bios.

Nu moet ik eigenlijk eerst even gaan fietsen (maar ik heb geen zin). Daarna lekker een cake bakken ofzo...
Alle reacties Link kopieren
YESSSSS, de biopsie was goed!

Nu volgende week mijn scan en dan kan ik er weer een paar maanden tegen!



Xaal, het kan zijn dat mijn ouders dit weekend langskomen. Ik laat het je weten, ok?
Alle reacties Link kopieren
Wow Swiss!!! Wat ene goed nieuws!! Fijn!



Gaat Robbie dan misschien naar de groep 3 zoals wij dat hier kennen? Hoe moet ik dat zien?

Wat gaat hij leren bij ergotherapie? Dat is voor bewegen toch?



Het klinkt verstandig dat je dingen aanpakt Xaloy. Het is inderdaad wat vreemd dat je niet "voelt". Heb je dat sowieso een beetje in je, of denk je dat het iets van de laatste periode is?

Ik vind het knap hoe jullie het allemaal aanpakken, met werk, de nanny en het apart wonen, echt waar. Merk je trouwens aan Robbie dat hij moeite heeft met de situatie? Of gedijt hij er goed op? Het zijn toch grote veranderingen.



Layla nog gefeliciteerd met Yasemin! Fijn dat het zo goed gaat op school.

Is er al wat meer bekend over Zahra trouwens?



Hier gaat het prima. Puk zit ontzettend goed in zijn vel de afgelopen twee maanden en dat is zo fijn! Hij werkt enorm goed mee, ik hoef eigenlijk niet boos te worden: kortom: reuze gezellig en makkelijk. Sinterklaas vindt hij hartstikke leuk, maar hij wordt er niet druk of moeilijk van en dat is toch wel erg fijn.

En nu moet ik gauw werken. Net met de kinderen op school pepernoten gebakken (leve het werk als ZZP-er! :-) ), maar nu moet ik dus wel echt wat doen.
Alle reacties Link kopieren
Laar, Finn was ook zo heerlijk de laatste maanden. Tot vrijdag...

Vrijdag betrapte ik hem op tekenen op de meubels, toen loog hij toen ik erom vroeg (straf, geen TV).

Gisteren avond wou ik hem instoppen, toen had hij ineens op de muur gelijmd (glitterlijm, don't ask).

Vanmorgen was hij ook even stierlijk vervelend. Vreemd hoe dat in ups en downs gaat.



Het had hier vanmorgen gesneeuwd, schitterend. Dat terwijl de weilanden overal nog wat wit waren. Dus we zijn lekker gaan sleeën, gezellig met z'n 3-tjes. Nu staan mijn mannen in de keuken een pizza te maken.



Morgen hebben we een nieuwe medewerker op kantoor, hopelijk gaat de dag dan lekker snel. En dan eindelijk dinsdag / scandag. Ik ben erg benieuwd wat ze beschrijven over mijn opgezette klier. Die zit er namelijk nog steeds en volgens mij weet degene die mijn scan beoordeeld niet dat die klier is onderzocht.

B is morgen naar London, maar Lora blijft gezellig bij ons slapen. Dan brengt zij Finn naar school.



Morgen weer door de sneeuw op de fiets naar kantoor. Ik ben best een beetje trots op mezelf, ga inmiddels al 4 weken door weer en wind op de fiets. 40 min heen, 50 min terug. Vorige week door de sneeuw en morgen door heel erg veel sneeuw. Hoewel de straten nu schoon zijn. Eens kijken of er morgen nieuwe sneeuw valt, of dat het zo blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven