*** Een Dozijn Kinderen ***

25-09-2006 22:44 332 berichten
.
.
Alle reacties Link kopieren


Hoi,

Wat een leuke topictitel! Ik moest gisteren werken en had zodoende geen tijd om eerder te reageren.

Nee, helaas heeft L niet meer ophet toilet geplast. Zal nog wel een lage weg zijn naar zindelijkheid. Wel supergoed zeg van kleine D dat het en met zindelijkheid en met de logopedie zo goed gaat. Fijn!



Poeh Janneke, lijkt me toch best heftig als je zoveel werkt. Ik werk 16 u, maar de maandag is een dag van 9 uur en die vind ik best wel zwaar. Want als je thuiskomt ben je ook nog niet klaar he. Bevalt het je wel goed op je nieuwe werk?



O en Darsj, wat fijn dat het goed is met de wang van J. Kan me wel voorstellen dat zij zelf nu even niets meer wil. 'T is toch een puber he:o.



Zo, ga even naar stichting MEE bellen, want die zijn samen met ons bezig met ons PGB en de activerende begeleiding.

Gr. Anna:)


Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat Lisanne toch snel zindelijk is, bij sommige kinderen duurt het wat langer.

Ooit komt het goed, kijk maar naar mijn middelste zoon.



Leuk zeg dat kleine D zo enthousiast is bij de therapie!



Het sporten komt er nog steeds niet van, ik zou niet weten wanneer.

Als ik aan alles gewend ben hier begin ik weer:P

Het dieet ben ik mee gestopt, wel veel afgevallen en nu eet ik gewoon zonder tussendoortjes.

Alleen een liga op mijn werk en ach ik verbrand nu zoveel energie dat het goed gaat!



Meer werken went Anna, in het begin was ik erg moe en nu niet meer.

Alleen staken de bussen morgen en hebben we een opvangprobleem hier daardoor en heb ik geen vervoer.

Maar komt tijd komt raad;)
.
Alle reacties Link kopieren
Ja je moet dus erg veel geduld hebben, gelukkig dat je na veel oefenen vooruitgang ziet!



IK kon dit topic gisteren niet vinden hoewel ik hem had opgeslagen bij mijn favorieten:(



Vanmorgen voor het eerst de werkster gehad, heerlijk thuiskomen zo voor het weekend!!



Ik heb nog geen exacte datum maar ergens in oktober moet ik afrijden en ja dat zal erg fijn zijn, vanmiddag weer 40 minuten op de bus gewacht en met de staking cq werkonderbreking;) was ik 2 uur te laat:@



Morgen bijzettafels en een kast voor de voorraad voor in de bijkeuken kopen en o ja 2 hamsters....





Fijn weekend!!
Alle reacties Link kopieren


Hoi !!!

Lekker week-end aan het vieren?  Heb gisteren gewoon gewerkt, was niet druk dus saai.

Daarna lekker uit eten geweest bij de Burger King;). We waren vanuit mijn werk op weg naar een verjaardag en tja dan moet je toch eten. ik vind het wel eens een keer lekker.



Ben trouwens 1,5 kg afgevallen sinds de Mirena! Zou je dan met de pil toch zoveel vocht / vet vasthouden??? Nou ja, het komt mij goed uit. En ik heb nog wel superveel gesnoept de afgelopen 2 wkn?!? maar ook gesport natuurlijk en dan ga ik er ook een dik uur vol tegenaan.



Janneke, een werkster.... heerlijk. Heb je denk ik ook wel nodig als je net als jij veel uren werkt. heb je als je thuis bent tenminste tijd voor leuke dingen!



Heb vanmiddag een personeelsuitje van de apotheek. We gaan naar Z-limburg. We gaan daar grotbrunchen!?! Wat 't precies inhoud weet ik ook niet, maar het is in elk geval 5-gangen!



Groejtes anna


Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vanmiddag Anna!!

Ben jij apothekersassistente of heb ik nu weer niet goed opgelet:$



Hier wel druk, in de tuin en in huis met kasten verven enz...



Nog fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren


Hoi,

Ja Janneke, ik ben apothekersassistente. We gingen gisteren grotbrunchen in Berg en Terblijt, Z-limburg.

Was niet echt een brunch, maar meer een diner. Erg lekker, maar om 13:00 u al aan de rode wijn hakt er bij mij flink in hoor. Ben dat toch niet zo gewend. Het was leuk, maar doordat het best donker was in die grot en je ook best wel sloom wordt van veel eten, waren we om 17:00 u toen het klaar was ook erg moe. Had 't idee dat 't wel 23:00 u was..... gaaaaap.



Ben nu effe moe, kom morgen wel weer langs en Darsj... als ik je morgen hier niet "spreek": tot woensdagochtend!

Groetjes Anna:D


Alle reacties Link kopieren
:) haha ja ik herken dat, 1 wijntje en ik lig ook om!

Maar het klonkt wel gezellig gat diner van je werk.



En moe ben ik ook;(, was net al op de bank in slaap gevallen maar wilde nog even mijn mail checken en dit topic!



Darsj hoe ie ie?
Alle reacties Link kopieren
gat=dat:$
.
Heej Janneke dáár ben je, ik zoek me rot naar je mens. Hoe gaat het met je?? Al een beetje gewend aan je nieuwe baan, en je nieuwe huisje? En hoe vindt K het op haar nieuwe school?

Hier alles ok. Doe je msn eens aan, of kom eens langs zou ik zo zeggen.



Kus Zoy
Alle reacties Link kopieren
Haha Darsj hij gaat praten!!! Wie weet praat hij binnenkort net als zijn leeftijdsgenootjes!



Zoy zijn jullie al verhuisd of nog druk bezig?



Zet vanavond msn aan, nu Tijn op schoot:@....
Alle reacties Link kopieren
Was niet boos op Tijn hoor maar kon niet meer typen!
Alle reacties Link kopieren


Ja Darsjhan, ik kon echt heeeeel duidelijk verschil merken met de vorige keer dat ik D zag. Hij was nu echt gezellig aan het kwebbelen. Je kunt er misschien nog niet heel veel van verstaan (jij als moeder vast wel meer dan ik), maar hij produceerd toch taal om het z te zeggen. Goed van hem. de wil om te praten is duidelijk aanwezig. Gaat vast, al dan niet met veel of weinig hulp, goed komen met dat manneke!!!



Kim had vandaag dus haar dag niet. Was ook lekker jengelig, blehhhh. Ze is ook duidelijk niet helemaal lekker. Neusje dicht en ze heeft net ook gespuugd in bed. Bah! Nu is ze net pas stil.



Vandaag hadden we nog een sollicitante voor de begeleiding voor Lisanne. Was de vrouw van de bezorger van onze apotheek. een leuke meid joh! Ik denk ook dat ze L haar type wel is. R vond haar ook leuk. en ze heeft ook de juiste achtergrond en ervaring. ze is ontwikkelngspsycholoog en werkt al ruim 3 jaar met autistische kinderen. Ze is nog jong, halfweg twintig denk ik.  Nu komt ze volgende week woe 's middags terug om ook Lisanne te zien. Wij zijn dan ook allebei thuis en dan kunnen we L haar eerste reactie ook gelijk goed zien. Als het klikt, dan gaan we er voor.



R mag voor zijn werk in nov 2 wkn naar Amerika! Had ik dat van de week al verteld? Toen wist hij het nog niet zeker, maar vandaag hoorde hij dat het doorgaat. Superleuk voor hem, mar voor mij best heftig lijkt me ruim 2 wkn alleen met de kinderen.

Je zult me wel een wat vinden, want jij bent natuurlijk wel langer dan 2 wkn alleen met 3 kinderen geweest na je scheiding.



Zooo ga effe puin ruimen en dan lekker plat vermaak optv: Sterren dansen op het ijs:$

Groetjes en prettig week-end Anna


.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ook niks hoor Anna als M een paar dagen weg is, hoewel ik ook jaren alleen met de kinderen geweest ben went dat nooit:(



Heb je die film woensdag gezien Darsj?

Ging over een autistische tweeling die niet konden praten en door middel van training dat toch leerden en zich redelijk ontwikkelden.

Waarrgebeurd, ik moest direct aan  jou denken!



Fijn Anna dat die vrouw die L gaat helpen een leuk mens is, moet ook wle want als het niet klikt heeft het geen zin.



Gisteren geborreld bij de buren, nu wat lamlendig;)

M is met Tijn naar de kapper en ik heb zo rijles.

Ze komen zo graszoden brengen, ik hoop dat ze op tijd zijn want om 10.00 uur moet ik weg:P
Alle reacties Link kopieren


Hai,

Zo, vandaag weer hard gewerkt. Was op zich niet heel druk, maar zo aan het eind van de middag ging de tent ineens weer lopen en dan ben je ook weer blij dat het 17:00 u is.



Ja het is wel lang he, ruim 2 weken. R is nog niet eerder voor zijn werk weg geweest. En eigenlijk zijn we sinds we getrouwd zijn (bijna 8 jr) nog maar 2 x 2 nachten niet samen geweest. Ik ben natuurlijk wel gewend aan de ploegen, maar dit is toch anders. Neemt niet weg dat het een geweldige kans is en dat ik zeker wil dat hij gaat. Maarre Darsj... ik hou je eraan hoor. Kom dan maar gezellig langs, vind ik leuk. En nee ik ken je "verhaal" niet, maar als je wilt hoor ik het nog wel een keer. Waar ik wel benieuwd naar ben, maar ik durfde het je niet eerder te vragen, is hoe je je huidige man hebt leren kennen? Want hoe kom je anders toch vanuit het hoge noorden in DB?



Ik heb R leren kennen in het wegrestaurant waar ik tijdens mijn opleiding werkte. Hij kwam daar met zijn motor en ging er dus met de serveerster vandoor.:D Eerst vond ik het maar niks, want hij zat me steeds te stangen en ik hapte natuurlijk altijd, maar na een date ging het snel.



Janneke, ik heb de film ook gezien. Was waargebeurd he?!? Wel echt zo'n Amerikaans succesverhaal, met een goed einde. Maar ik herken ook wel veel van L erin. Die gaat nu trouwens heel goed vooruit.



Ow en nog even over het Amerika verhaal: R moet in het week-end van 4 & 5 nov weg en 5 nov. is L jarig.... dat vind ik dus wel jammer, maar dan gaat hij op 3 nov maar op school mee trakteren anders mist hij alles.



Groejtes anna:D


Alle reacties Link kopieren


Janneke, valt niet mee he ene kater

Ik had het vorige zondag met die brunch. Om 13:00 u al aan de wijn zit toch ook niet echt in mijn systeem. Koppijn 's avonds.



En is het goed gekomen met je gras???


.
Alle reacties Link kopieren


Ja moet je doen joh, een schattig rose jurkje. En dan nog een grote rose strik in haar haar....

Kijk maar uit dat ze zelf niet al op het idee komt dat een baby heel schattig is...:o!



Grappig van R dat hij weer muisjes wilde eten. Hij vroeg dus om nog een baby, omdat hij dan weer eens muisjes kon eten?!? Hilarisch. Wat dacht jij? Vlug een pak kopen.



Ja was trouwens wel een beetje te verwachten dat je jouw man via i-net hebt leren kennen. Jij zit volgends mij ook vaak achter de PC he. Ik ook hoor, maar nog niet toen ik R leerde kennen. mijn ouders hadden toen geen pc en al helemaal geen internet. maar dat was ook in '96. toch alweer 10 jaar geleden.



R zegt nu: Kun je als ik in Amerika zit mooi kijken hoe hard je me mist! Ik zei heel droog: Ja of niet, dat ik denk... lekker rustig zo:o.

Zou niet goed zijn, maar idd kun je dan wel weer effe merken wat missen is.



Kim zegt nu als ze naar bed gaat: Ettutteu (=welterusten). Superschattig!



As dinsdag komt de schoolfotograaf bij L op school. Wel heel leuk. dat mistte ik toch wel op de HBS. Op de psz had je dat wel. Heb je toch een echte klassefoto en pasfoto's.

Wanneer komt hij bij R?



Gr. Anna:)



.
Alle reacties Link kopieren


He Darsj, alweer een beetje bijgekomen van je slechte nacht??? Of is er nog een slechte nacht op gevolgd?

Ik kan er heel slecht tegen als ik een gebroken nacht heb. Gelukkig slaapt Kim goed door, maar als ze zo af en toe haar nukken heeft dan is ze ook echt 3 uur wakker midden in de nacht:o. nou dan kun je me opvegen de volgende dagen....:(



Bij L komt de fotograaf vandaag en ze gaan vandaag om die reden ook niet zwemmen. was nl rond hetzelfde tijdstip en ze moeten bovendien al die kinderen weer fatsoeneren. ben er wel blij om. Hoop dat ze nu ook nog een beetje gezellig kijkt op de foto. Deed ze voorheen wel altijd, maar als ze bv bang is van de fotograaf dan wil ze echt niet. Ligt dus ook wel aan de fotograaf en hoe de juf het opvangt.

Ik heb ze vanmorgen in elk geval fleurig aangekleed en ingevlochten, dus daar kan het niet aan liggen;).  



Goed van Marijn dat hij ook al wat gaat babbelen. Kim versta je verder nog niet goed hoor, maar ze snapt wel heel veel.

Heb vandaag trouwens zo'n pakjeshouder van Difrax gekocht. kim wilsteeds uit een pakje met rietje drinken, maar ze knijpt heel het pakje leeg. Dit is een harde houder waar je het pakje inklikt. Ze zat net heerlijk een pakje dubbel friss leeg te drinken. En zonder knoeien!!! ook fijn.



Ga nog effe wat poetsen. is hard nodig na het week-end en ik heb gisteren gewerkt en dus niets gedaan. Mijn mams had gisteren tijdens het oppassen wel mijn was gestreken dus dat scheelt weer.

Gr. Anna:)


Alle reacties Link kopieren


UP !!!

We staan inmiddels op pagina 4:o! Kan toch echt niet?!?

Zou het aan de nieuwe topictitel liggen?!?



Darsjhan, had R ook zo'n onderwijsverslag met doelstellingen bij zich? Het gaat dit jaar dus anders met de oudergesprekken e.d.

Heb je al gehoord wanneer de L-klassen verhuizen???



Wij hebben trouwens iemand aangenomen voor de begeleiding thuis van L. Wat ik al eerder zei hadde we vorige wk vrijdag een heel leuk gesprek met een leuke jonge meid. Ze is woe-middag langsgekomen om met l kennis te maken en zo  op het eerste gezicht ging dit goed. Is natuurlijk toch altijd nog afwachten hoe het echt zal gaan, maar we hebben er een positief gevoel bij:D.



Janneke, hoe is het met jou??? Heb je het erg druk???

Het is erg stil hier:(.

Groetjes en een prettig week-end,

anna:)


Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven