*** Een Dozijn Kinderen ***

25-09-2006 22:44 332 berichten
.
oeps sorry Anna, ik zie mijn fout in het laatste stukje tekst

moet ik het laten verwijderen?
Alle reacties Link kopieren


Aaa nee joh, laat maar zitten hoor, dat verwijderen. Zo erg is het nu ook weer niet.

Maar... over het bakje thee. Ik heb het komende week (dus de week van de optocht) erg druk 's morgens. Dus als je het niet erg vindt spreek ik liever na de carnavalsvakantie weer wat af.

Heb hier ook nog een boel achterstallig opruim-, poest-, en strijkwerk te doen en ben een beetje TE druk de laatste weken.

Kom bijna nergens aan toe joh. Baal ik wel van.

Maar na de carnavalsvakantie graag hoor. Dan is de kalender tot nu toe blanco, dus roept u maar!

Gr. Anna:)


Alle reacties Link kopieren


O en ja wij zijn er ook hoor met de optocht. Ik, Kim, oma en opa!

.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Darsj 2 zieke mannetjes!

Lijkt mij intensief zo'n hanencursus maar wel leerzaam voor jullie natuurlijk.



Anna jij ook druk dus, ik ken dat soort weken:R



Vandaag naar mijn werk gereden en net mijn dochter opgehaald van een etentje, donker en glad maar het ging prima.

Ben wel trots op mij zelf.
Alle reacties Link kopieren


Darsjhan, spannend die training. Ken het ook niet.

De 27e rond 10:00 uur is prima. Ik werk de hele zaterdag en de maandag, maar ik heb de komende weken al veel afspraken e.d. gepland. Misschien zie ik je met de optocht ook nog wel?!?

Lisanne kwam vandaag hangerig uit school en had net 39,2 koorts. Morgen dus maar een dag thuisblijven. ze is eigenlijk nooit ziek. zielig hoopje is het nu.



Janneke, ja af en toe is het niet leuk zo druk. Maar dat is meestal een paar weken en daarna trek ik bij mezelf de rem erop. Althans dat probeer ik.



Gr. Anna:)


.
.
Alle reacties Link kopieren


Djeeezzz darsj, wat een verhaal. Maar goed dat ik nu dus al het trappehek dichtdoe als Kim boven is. Die klimt tot op heden niet uit haar bed, maar je verhaal gaat me wel alert houden.

Enne... je bent geen slechte moeder, Marijn is gewoon onverwacht wat groter dan je dacht;).

Het is gelukkig allemaal goed afgelopen!



Lisanne is echt flink ziek. Koorts en ze wil niets eten of drinken. Dat laatste is natuurlijk niet best, maar gelukkig had ze bij wakkerworden vanmorgen nog plas in haar luier. Kan denk ik toch wel een dagje leiden of niet?!?

Net had ze wat Yoghurt op en die kwam er meteen weer boven uit. Zielig hoopje is het nu. Ik hoop dat ze snel opknapt.



Ga Kim uit bed halen (als ze er niet ineens al uit is:o) En vanavond met collega's naar Jan Smit in de Brabanthallen. Ben er geen fan van, maar lijkt me toch leuk.

Prettig week-end Anna


.
.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Darsj je zult je wel rot geschrokken zijn!!!

Tijn heeft dat laatst ook een keer gedaan en wij schrokken ons ook rot!

Kun je de deurkruk niet omhoog doen dan kan hij in lek geval niet zijn kamer uit!



Och Anna weer een meisje ziek, beterschap!O+



Leuk een kamp maar ook wel spannend, ben je niet bang dat R heimwee krijgt?



Ja goed hé dat ik overal al heen rijd, het verbaasd mij zelf ook maar ik geniet er echt van en ben nu een stuk fitter nu ik elke dag met de auto ga, het scheelt mij 2 uur reizen per dag!



Zo op viste bij vrienden en morgen naar mijn broer om mijn pasgeboren nichtje te zien, we zijn nog niet geweest omdat mijn schoonzus nog niet fit was na de keizersnede.



Ben al 7 kilo afgevallen!!!:)
.
Alle reacties Link kopieren


Janneke: Wat goed dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Komt dat door al het gedoe rond afrijden en je verse rijbewijs of gewoon gelijnd?!?

Lisanne is nog steeds ziek en ik erbij. Ik ben ook lekker aan het kwakkelen sinds oud en nieuw al. Vandaag had ik het op mijn werk helemaal gehad. Ontzettende keelpijn en al 2 x 600 mg ibuprofen achter de kiezen. Mijn baas kwam langs en ik zei nog dat ik wel naar de huisartsenpost wilde gaan, maar ik kreeg zo een kuurtje mee naar huis. Nu maar hopen dat het werkt en dat ik er eindelijk eens vanaf kom.



Gisteren wel met mijn keelpijn en kriebelhoestje naar Jan Smit geweest. Hoewel ik geen fan ben was het erg leuk. Goede show en het moet gezegd worden: JAn zingt erg goed live!

Het was echt een feestconcert. Gezellig!



Darsjhan: dan is Marijn toch echt wel lang hoor. Kim kan nog steeds niet bij de deurklink. Houden zo.... voorlopig.

Spannend dat kamp. Misschien nog wel meer voor jullie dan voor Robin zelf. Je moet hem toch 3 dagen loslaten.



Nou ik ga bankhangen en bijtijds naar bed. Gr. Anna


Alle reacties Link kopieren
Dat is wel knap dat M bij de deur kan en hem ook nog openkrijgt, lukt Tijn nog niet gelukkig ook al doet hij verwoede pogingen;)



Even goed uitzieken dus Anna*;, beterschap voor jou en L!!!



Ja leuk een kleine baby, bij de buren hebben ze een jongetje die net zo oud is en dat is zo'n schatje!



Ik ben nu 5 weken met Sonja bezig en het loopt dus goed, behalve in het weekend volg ik precies het menu.

En ik heb ook geen honger neer dus heerlijk!



Wie weet heeft de stress ook meegeholpen, was het toch nog ergens goed voor:P
Alle reacties Link kopieren


Hoi,

Het aantal zieken breidt zich hier uit. We zijn nu allevier ziek:(. Nou ja... Kim heeft ook het ergste weer achter de rug en is alleen nog heel neusverkouden. mijn man is sinds vandaag ziek thuis en lisanne is echt nog steeds flink ziek. Daar gaan we morgenochtend mee naar de huisarts.  Ze eet en drinkt namelijk nog steeds erg weinig en knapt ook nog niet op. Is nu al 6 dagen zo. Gaat wel lang duren. Nu wordt ze alleen slapper.

Zelf zit ik ook nog wel wat te zweten en mijn neus zit nog flink dicht, maar ik heb het ergste wel gehad denk ik.

Ik zie Lisanne ook nog niet binnen 2 dagen zo opknappen dat ze de carnavalsoptocht mee kan lopen. Is wel jammer, maar goed beter worden is belangrijker!!!

Tot zover het "nieuws" van het front! Gr. Anna


Alle reacties Link kopieren
Lieve Anna beterschap voor jullie alle4!*;:R



En nog een Valentijnshart ook voor Darsj!
Alle reacties Link kopieren


Een valentijns- terug voor jullie allebei!!! (En zonder bacillen;))

Doen jullie er verder iets aan??? Wij niet. Jaaaaa.... collectief ziek zijn:o.



Darsjhan, waar gaat R heen op kamp. Lisanne's juf belde vanmiddag om te informeren naar Lisanne en om wat door te geven. De P-klassen gaan ook op kamp. Ze gaan in de week na pinkstermaandag. Ze gaan van dinsdag tot vrijdag naar park De Beekse Bergen. Of Lisanne ook mee mag?!? Slik.... ikke heel stoer tegen jou over loslaten e.d.....

Maar ik denk dat ze wel gewoon meegaat hoor. We gaan het gewoon proberen en de juf zei ook dat als het echt niet zou gaan ze ons echt wel zouden bellen. Maar..... de gedachte alleen al aan dat kamp, dan krijg ik al lichtelijk buikpijn. Ik zie waarschijnlijk te veel beren op de weg. Moeite met loslaten heet dat geloof ik.



Gr. AnnA


Alle reacties Link kopieren
LOslaten is ook moeilijk Anna!

Zijn jullie al weer beter?



Darsj hoe is het?



Voor Valentijn heb ik een bos bloemen van M en heel veel kleine cadeaus van jongste dochter gehad.

Zij vindt het elke jaar een groot feest en had zelfs een kaart van har vriendje ( 10 jaar...)



Hebben de kinderen bij jullie nu vakantie?

Hier volgende week, dus nog een week werken en dan een week vrij, heerlijk!
.
.
.
Alle reacties Link kopieren


Hoi Darsjhan,

Je hier vliegen de bacillen je nog rond de oren, vandaar weinig puf om te computeren.

Mijn man was afgelopen maandag weer gaan werken (met carnaval) en kwam na een halve dag weer ziek thuis. Is nu nog niet helemaal opgeknapt.

Ik heb met carnaval wel weer gewerkt en voelde me beter, maar nog niet helemaal 100% goed. maar goed we kunnen niet allemaal ziek blijven. En toch....

Afgelopen donderdag kakte ik weer ontzettend in. Ik had ineens weer 39,5 en ben vrijdag naar de huisarts gegaan.

Hij zei dat het een virus was, maar doordat het zolang duurt komen er bacteriën bij. Nu een flinke kuur gehad en nu maar hopen dat ik eindelijk opknap.

Ben normaal wel vaak verkouden, maar echt ziek... hooguit 1 dag.

En nu kom ik er niet vanaf. Maar goed, bij mijn man op zijn werk is van de 70 personen bijna de halft ziek!!!

En onze afspraak van as dinsdag: Kunnen we die een week verzetten??? Ik ga het nu maar even goed uitzieken. Gewoon  de dinsdag erop, zelfde tijd???

Gr, Anna

P.S. jij wel weer helemaal opgeknapt???

En Janneke: Jij ook ziek???!!??


.
Alle reacties Link kopieren


Darsj, we hadden as dinsdag afgesproken bij mij rond 10:00 u. Ik wil het graag verzetten naar dinsdag 6 maart zelfde tijd en bij mij.

Is dat oke?!?



Succes met je laarzenjacht! Ik heb ook vaak dat laarzen lubberen rond mijn kuiten. Heb geen Holandse polderkuiten.

Maar goed, er lubbert momenteel wel meer, want ik ben aardig afgevallen nu ik ziek ben. Wat mij betreft iets te, dus dat wordt zeker 1 a 1,5 kilo erbij eten als ik me weer beter voel. De weegschaal geeft nu maar 63 kg aan:o. Ik voel me nu sowieso slapjes, maar ook wat dunnig.



Pr. week-end ng, Anna


Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven