1e ronde, 2e ronde en zwanger; pilstoppers zijn er in alle soorten! # 37

23-07-2007 16:06 2316 berichten
Alle reacties Link kopieren
~~[fgcolor=#00ff00]Naam ~~[/fgcolor]   Leef-tijdsexma

rathon
~~[fgcolor=#00ff00]Nod~~[/fgcolor]Overige          extra info
Stardust :R25 BevallenCiara Lynn

(26-1-06)


Frans18  

Bevallen
Milena

(18-03-06)
Schuift op billen. Is fan van Dikkie dik
Hera2729 Bevallen

16 juli
Nick

(18-04-06)
Nick wil graag een broertje of zusje
DDDJ26  BevallenDaphne

(08-06-06)
ook pssssst
Vlinder2525  BevallenDochter

(20-06-06)


Dimitri28  BevallenZoon

(06-06-06)


Quintie24   Bevallen "Jano"

(24-06-06)
Heeft 5 echte tanden! Krullen eraf en tweede-kind-kriebels nemen toe!
Yasmijn1977:R28

Bevallenere-lid :D

Tristan

(08-06-06)
staat op hippe slofjes!
12 september29 24 juliBevallen



7 augustus

Ties

(29-06-06)
Gaat zelf staan en loopt langs de tafel. Mama is druk met de tweede uk.

Joehoe

27

BevallenZoon

(01-07-06)
kuifje geknipt?
Kayleigh29 12 juliBevallen

26 juli
Kayleigh

(18-08-06)
2 ondertandjes 4 tandjes boven, 

probeert zich voort te bewegen :D
Stiertje197136 BevallenYannick

(24-08-06)
3e ondertand, kruipt en loopt box naar tafel etc, 1-8 overdracht huis in Luzy
Amy2729 BevallenSara

(06-09-06)
Zit zelfstandig, heeft 7 tanden, zegt mamam en oooopa
Noa1977             28 BevallenLotte

(06-11-06)
Kan omrollen
Universe





BevallenZoon

(06-01-07)


Brabbel26      ~~[fgcolor=#808080]ZWANGER~~[/fgcolor]

24-7 VK &

17-8 pretecho
 
Nala242515 juli29 juli



Dominica302 juli18 julikrijgt een neefje!
Alle reacties Link kopieren
Nala, mijn duimen draaien heel hard voor je. Ik hoop het zo voor je. En alvast veel plezier met het feestje.

Mooi dat je schoonzus de babyshower leuk vond.

Nu ga ik echt aan het werk
Alle reacties Link kopieren


Lieve Nala, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat dit jaar alles brengt wat je wenst! Fijne dag!

Alle reacties Link kopieren


En Dimitri, jij ook gefeliciteerd!! Hartstikke leuk, volgens mij de eerste echte pilstopper die zwanger is van de tweede! Ik vind het ook erg jammer dat je niet meer wilt komen schrijven. Ik hoop dat je je goed voelt en een fijne zwangerschap hebt. Leuk dat je het even kwam vertellen.

Alle reacties Link kopieren


Hera fijn dat je je weer wat beter voelt. Op naar de volgende ronde!!









En ik ben vroeg op voor mijn vrije dag, maar Jano besloot dat het tijd was om op te staan. Geeft niet, ik wilde toch al bijtijds op om naar m'n vriendin te gaan op kraambezoek. Haar zoontje is vandaag precies 3 weken oud! Moet wel 2 keer overstappen met de tram, dus hoop dat het een beetje droog blijft vandaag.



Fijne dag ladies!


Alle reacties Link kopieren
Nala, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Alle reacties Link kopieren
Morning all!



Lang zal ze leven

lang zal ze leven

lang zal ze leven in de gloria!

In de gloria

In de gloria

Hieperdepiep! Hoera!



:gwab::R



Nala, gefeliciteerd (ik typte tot 3x toe fegeliciteerd... :?) met je verjaardag! Maak er een mooie dag van!

En ik duim voor je !



Dimitri, van harte meid! Wat leuk om te zien, er gaan er toch al een aantal alweer voor de 2e ronde. Goed om te horen dat S. het goed doet!



Hera... Bummer . Ik kan me je teleurstelling wel goed voorstellen hoor. Bah. Zeker omdat je 2x een vage streep hebt gehad. *; Op naar de volgende ronde!



Oh, en ook nog proost op het nieuwe deel he?! Jeeminee, wat hebben jullie lekker zitten ouwehoeren gisteren! :)



Ik had vanmorgen een K.M.P. ochtend. (Voor wie 'm uitgeschreven wil hebben; kut met peren). Pleuriskatten. Pleurisbeesten. Ik flikker ze alledrie op marktplaats. :@ Ze moeten van mij 's nachts naar buiten. Maar Vent heeft soms de neiging om dat zielig te vinden met dit weer. Snap ik. Maar ik vind het zielig voor mezelf en voor Daphne als wij 's ochtends op de bank gaan zitten en we zitten in de kattenpis :@. Dat vind ik zielig voor ons zelf :@. Die pleurisbeesten moeten gewoon niet binnen zeiken :@. Als ze dat niet zouden doen, dan mochten ze van mij best 's nachts binnen blijven als het van dat kutweer is. Maar ja, ze pissen de boel onder :@.

Dus ik heb Daphne vanmorgen afgeleverd bij de gastouder zonder schoentjes, want die waren onder gezeken.

En een fijn briefje achtergelaten voor Vent (vent heeft bouwvak en zou nuttige dingen doen vandaag, dus Daphne naar de gastouder zodat hij z'n handen vrij had) wat hij kon gaan doen. De bank poetsen. Dus. :@

Oeoeoeoeh. Ik ben zo geirriteerd. Zit hier op werk echt even bij te komen...
Alle reacties Link kopieren
Nala en Dimitri, van harte gefeliciteerd!





Jullie vroegen om een verslagje van het vrijgezellenfeest:





De ceremoniemeesters hadden bedacht dfat het erg lollig

was om ons een tas in te laten pakken met van alles en nog wat

(zonnebril, zonnebrand, lege broodtrommel (?), winterjas, zomerjas,

dikke trui, hemdje, trainingsbroek, spijkerbroek etc etc).





Dus ik heb vrijdag nog een paar wassen staan draaien, zodat ik alles

maar mee had, ondanks dat ik toch sterk het idee had dat het een grap

was. En dat was het dus ook. En maar wachten tot ze kwamen,

terwijl we om 9.30 uur al klaar stonden.





Ze kwamen toeterend hiernaartoe. Vriend werd meegenomen en ik ook.





Ik hoefde niet geblinddoekt, maar ik moest natuurlijk wel hoorntjes op

(sigaar uit eigen doos: de hoorntjes had ik 3 jaar geleden geregeld

voor Annemarie dr vrijgezellenfeest, toen was ik ceremoniemeester )





Toen krans gemaakt in een boerenschuur, erg leuk om te doen, en allemaal heel mooi geworden!





Toen naar het huis van Annemarie, daar in de tuin gezeten en ik kreeg

allemaal cadeautjes waar ik totaal niet op had gerekend! Met lieve

gedichtjes enzo .





's Avonds daar bbq-en. De deurbel ging, ik moest open doen, ze zeiden, ooo de stripper is er . Maar het was de slager . Met allemaal vleesschalen en salades en een bbq.





Het weer was gelukkig prima! Nog later, kwamen de heren dus ook weer

daar en hebben we met zijn allen gegeten en gedronken. Er werden er een

paar ziek (ten little niggers), waaronder ik een beetje. Dat was wel

erg jammer. Maar toen de vuurkorf aanging was ik weer oke! Heb weer een

paar biertjes genomen en toen werd ik een beetje luidruchtig , steeds heel hard lachen enzo ... hmz. *schaamt* En op het eind zei ik nog: 'nou jongens, we pissen het vuur uit!' (woeha)





Kortom, ik hoefde niet in een kippenpak en ik ben ook niet geplaagd haha, maar het was erg gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Sjips DDDJ, nou ist bij jullie weer raak met de kitties? *;





Hier gaat het net even weer beter. Blijkbaar had poes een

blaasontsteking dat ie steeds zo plaste in huis. (het sproeien was

tijdens de kuur ook inenen afgelopen)
Alle reacties Link kopieren


Sjips DDDJ, nou ist bij jullie weer raak met de kitties? *;



Hier gaat het net even weer beter. Blijkbaar had poes een blaasontsteking dat ie steeds zo plaste in huis. (het sproeien was tijdens de kuur ook inenen afgelopen)







Hebbuh? Ik heb er nog 3 in de aanbieding voor je!

GRRRR.



Wel fijn dat het bij jullie weer opgelost is met dat 'gezeik', letterlijk en figuurlijk! Ach, ze zijn ook wel lief soms he?! Maar ja... dat gepis. Zo vervelend. Je zou toch zeggen, onze kinders zijn er nu al ruim 13 maanden, dusseh, get used to it. Ofzo. Denk niet dat ze er ooit aan gewend raken.

Denk jij?
Alle reacties Link kopieren
Nou .. ik verwacht verbetering als Tristan zo ver is dat hij

voorzichtig kan aaien. Dan krijgen de katten weer meer aandacht :) (en haar)
Alle reacties Link kopieren
blabla in de wacht bij ikea
Alle reacties Link kopieren
Nou, Daphne is verbazingwekkend zachtjes met de poesjes. Ze aait echt heel lief. Niks meppen, of haren trekken. Een enkele keer vergeet ze hoe het moet en dan aait ze tegen de richting in, of ze denkt dat ze op ze kan gaan staan ofzo. Da's dan gewoon eventjes een foutje. Maar niks echt slaan of trekken of knijpen of duwen of... Ze is echt heel zachtjes over het algemeen.



Het zijn gewoon echt pleurisbeesten. Moedeloos word ik ervan. En heul soms is mp wel echt een reeel voornemen. Maar goed... Toch doe ik het iedere keer niet. Maar het zou zoveel schelen...  Niet alleen voor mij, maar kennelijk hebben die katten van mij veel stress en spanningen van Daphne. Eigenlijk is dat heel zielig. Maja...

Nou ja, we kijken het nog wel even aan...
Alle reacties Link kopieren
blabla in de wacht bij ikea
:D
Alle reacties Link kopieren
Hmm. Ik moest maar eens wat gaan doen hier. Zit alleen vandaag en da's nie gezellig



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik snap Fransje niet?





Ja ik begrijp precies hoe jij je voelt. Ik sta zelf ook vaak in die

positie, van, grrrrr, en NOU ist gebeurd! En dan google ik op

dierenasiel en dan denk ik, :o, wat erg dat ik dát deed! En dan neem ik ze weer op schoot met het idee van: huisdieren neem je voor het leven.





Maar eigenlijk is dat egoistisch, want ze kunnen ergens meer aandacht

krijgen ... maar  als je ze naar het asiel brengt weet je niet of

ze daar toevallig met een overschot kampen .. .brrr. Of waar ze

terechtkomen als ze 'gekozen' worden.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ik kreeg zo maar meteen iemand aan de lijn. En ze zeiden nog wel wegens grote drukte... blablabla. Nou das dus een standaard riedeltje:D.



Ik had vroeger ook een kat die overal op piste. Was een enorm gestresst beest. Heeft zelfs een paar keer op mijn bed gepist. Oeh, laaiend was ik. Beest moest toen een paar nachten op vakantie:@. Maar dat was toen ik nog in een studentenhuis woonde. We (= vrienden uit studentenhuis en ik) hadden beest meegesmokkeld van zo'n zielige markt in Spanje. En het was dus een beetje te druk in studentenhuis. Nooit duidelijkheid over wie wanneer thuis was. Veel verschillenden mensen over de vloer, dan weer heel druk, dan weer heel rustig. Kon Noer niet tegen. Nu woont ze bij een vriendin van mij. Lekker rustig, ze kan leker naar buiten (kon ze daar ook hoor trouwens). En het gaat supergoed! (gelukkig).



Nala, ga je nog iets leuks doen met je verjaardag?



Yas, oeh dat klinkt zowaar als een leuk feestje! Beter dan als een kip door de stad lopen. Hoorntjes gaan nog wel;). Enne het vuur uitpissen??:? HAHAHAHAHAHA dat vind ik nou echt een heul mannelijke opmerking! Moest je je plastuit ook inpakken?:P



Hera, mooi dat die 3 stukken taart geholpen hebben! Eh leuke kleutersites:

www.kleutergroep.nl

http://kleuters.eigenstart.nl/

www.jufsanne.nl

http://kleuters.mysites.nl/

www.jufjanneke.nl

http://www.start4u.info/kleuter_pagina.htm

http://digischool.kennisnet.nl/community_po12



Maar meestal google ik op thema en kleuters en dan komen er een hele berg websites uit.



Gisteren al een berg ingepakt en weggegooid en weer op mp gezet. Denk niet dat ik er nog vanaf kom. maar ut ias echt een soort uitverkoop hier:P. Overal staan nu dozen. Milena vindt het reteinteressant. Die zag ik net al weer een paar dozen uitpakken:o.

Gisteren hoorde ik een stel hele gelukkige cavias scharrelen. Verdacht, zeker omdat leentje bij ze in de buurt was en meestal zijn ze dan niet zo blij. Blijkt dat ze alle caviasnoepjes op kleur gesorteerd heeft en 1 voor 1 aan de cavias aan het voeren was;). Gekkerd
Alle reacties Link kopieren
Dank u dames. Maar voel me nog niet echt 26 hoor. Gek als, als klein kind voelde je je helemaal jarig en nu zit je dan alleen thuis achter de pc. :(

Maar dat geeft niet hoor. Ga straks ff winkelen met een vriendin en vanaaf met mijn mannetje eten bij de Mac (jippie!!! :D) en naar de nieuwe Harry Potter film.

Heb van mijn mannetje een nieuwe telemevee gehad voor op de slaapkamer. (zo'n kleintje met een dvd ingebouwd) Had er nog wel eentje, maar die was zo oud als de weg naar Kralingen. Dus ben er erg blij mee!

Verder vier ik het pas de 4e met een vriend.



Zou daar ook echt pissed van worden DDDJ, als je katten alles onder zeiken.

Hoop voor je dat je mannetje de bank nu lekker aan het schrobben is. :P



Klinkt gezwellie Yasmijn, je vrijgezellendag. Viel nog mee zo. Ik liep meer voor l*l in mijn Sneeuwwitje pak.



Leuk he, die Ikea, Frans. Ik had er een kast gekocht; verkeerde meegegeven. Weer trug gebracht, hadden ze degene die ik wilde hebben niet op voorraad. Duurde zo'n 3 weken. Krijg ik 3 dagen daarna alweer een brief, uw kast staat klaar! :@ Al zeg je dat nou 3 dagen geleden. Dus nu moet mijn mannetje weer naar de k*t Ikea!
Alle reacties Link kopieren
Hai Nala,



gek he dat je je vroeger zo enorm kon veheugen op je verjaardag en nu niet meer. Dit jaar vergat ik zelfs steeds wanneer ik jarig was. Ik ga zo maar eens naar de Ikea om scharnieren op te halen. (haha was het jullie al duidelijk dat ik naar Ikea ging??:P). We missen een scharnier in de keuken en NEE die sturen ze niet op. Zucht, gelukkig is het maar 3 kwartier rijden. Zucht, nou ja gelukkig is het nog steeds pisweer:D.



Dimitri, heb je helemaal niet gefeliciteerd met je zwangerschap!! Bij deze dan.
Alle reacties Link kopieren
[fgcolor=#00ff00]Naam [/fgcolor]   Leef-tijdsexma

rathon
[fgcolor=#00ff00]Nod[/fgcolor]Overige          extra info
Stardust :R25 BevallenCiara Lynn

(26-1-06)


Frans18  

Bevallen
Milena

(18-03-06)
Schuift op billen. Is fan van Dikkie dik
Hera2729 Bevallen

16 juli
Nick

(18-04-06)
Nick wil graag een broertje of zusje
DDDJ26  BevallenDaphne

(08-06-06)
ook pssssst
Vlinder2525  BevallenDochter

(20-06-06)


Dimitri28  BevallenZoon

(06-06-06)


Quintie24   Bevallen "Jano"

(24-06-06)
Heeft 5 echte tanden! Krullen eraf en tweede-kind-kriebels nemen toe!
Yasmijn1977:R28

Bevallenere-lid :D

Tristan

(08-06-06)
staat op hippe slofjes!
12 september29 24 juliBevallen



7 augustus

Ties

(29-06-06)
Gaat zelf staan en loopt langs de tafel. Mama is druk met de tweede uk.

Joehoe

27

BevallenZoon

(01-07-06)
kuifje geknipt?
Kayleigh29 12 juliBevallen

26 juli
Kayleigh

(18-08-06)
2 ondertandjes 4 tandjes boven, 

probeert zich voort te bewegen :D
Stiertje197136 BevallenYannick

(24-08-06)
3e ondertand, kruipt en loopt box naar tafel etc, 1-8 overdracht huis in Luzy
Amy2729 BevallenSara

(06-09-06)
Zit zelfstandig, heeft 7 tanden, zegt mamam en oooopa
Noa1977             28 BevallenLotte

(06-11-06)
Kan omrollen
Universe





BevallenZoon

(06-01-07)


Brabbel26      [fgcolor=#808080]ZWANGER[/fgcolor]

24-7 VK &

17-8 pretecho
 
Nala242615 juli29 juli

Wordt bijna tante!!!

Dominica302 juli18 julikrijgt een neefje!
Alle reacties Link kopieren


Zucht, nou ja gelukkig is het nog steeds pisweer:D.





Nou inderdaad... smerig kloteweer. Maar ga toch maar naar vriendin toe, we hebben het al 2 keer moeten uitstellen. Hebben jullie dat nou ook, als je je kind een nieuwe outfit aandoet, en je dan weer helemaal opnieuw verliefd word? Ik vind Jano er vandaag zoooooo cute en stoer uitzien O+

Heb al foto's gemaakt, zal ze strax plaatsen maar ga nu kind en mezelf inpakken en richting tram. Frans succes bij Ikea, DDDJ werk ze, Nala winkel ze en Yas.. fijne dag hoor :D Doeiiii
Alle reacties Link kopieren


Nala van harte gefeliciteerd meis.. Dat dit maar jouw jaar mag worden !!



Wauw we hebben net het hartje gehoord, jeetje wat bijzonder zeg !!

Hij/zij groeit lekker zegt ze...

Moet vandaag naar `t z`huis bellen voor een uitgebreide screeningecho.



Jeetje DDDJ wat vervelend zeg met je katten, mijn broer heeft er 2 en sinds de verhuizing ( nu2jr ) pist eentje alles steeds onder, broer heeft alles geprobeerd, hormonen behandeling, castreren noem het maar op, blaas na laten kijke maar komt niks uit. Dus hij gaat hem nu weg doen :(



Yas klinkt erg gezellie jouw dagie


Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties! Mmm, als ik dit zo allemaal lees zetten jullie me toch aan het denken. Het is wel erg gezellig. Ik heb eigenlijk toch wel zin om weer mee te lezen en schrijven. Dat zal dan niet dagelijks zijn zoals destijds, ik ga toch proberen weer regelmatig te komen. Ik ga straks eerst eens even wat bijlezen, zodat ik weer een beetje op de hoogte ben.
Alle reacties Link kopieren
Hey goedemorgen!



Nala, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier met je man vanaaf!



Dimitri alweer zwanger! Gefeliciteerd! Lekker snel op elkaar zeg. Enne ik sluit me bij de rest aan dat we het leuk vinden om nog wat van je te horen!



Ooooh, wat een gedoe met die katten... hou mijn hart vast met de naderende verhuizing... Ik heb 2 katten, waarvan 1 gevoelige. Is altijd direct van slag, als bijvoorbeeld de deurbel gaat, vliegt hij achter het gordijn en blijft daar zo een paar uur zitten. Heel veel mensen denken ook altijd dat we 1 kat hebben, die andere zien ze nooit.En deze kat heeft nog wel eens de neiging om te pissen als hij van slag is. (1 x in mijn schoonvaders gereedschapskist, toen die hier eens wat kwam klussen, en de beste man haat katten :@) Nou ja we zullen het wel zien!



Hé Brabbel, hartje gehoord, bijzonder is dat hè. Dus jij bent ook weer door de APK heen, mooi!



Nou verder weet ik niet veel te schrijven, de lasagne heeft Kayleigh gisteren een ministukje geprobeert en verder vooral fijngeknepen en rondgestrooid. Hoe geven jullie ze eten, zelf laten prutsen en kliederen of opvoeren... Het zelf laten prutsen schijnt het beste te zijn, maar pffff geeft zo'n troep.



Ik ga douchen, heb een late start vandaag!



Liefs Kay
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de felicitaties! Mmm, als ik dit zo allemaal lees zetten jullie me toch aan het denken. Het is wel erg gezellig. Ik heb eigenlijk toch wel zin om weer mee te lezen en schrijven. Dat zal dan niet dagelijks zijn zoals destijds, ik ga toch proberen weer regelmatig te komen. Ik ga straks eerst eens even wat bijlezen, zodat ik weer een beetje op de hoogte ben.
Hé leuk leuk leuk! Welkom terug dan! Pas je je gegevens dan nog wel weer even aan, haha je weet hoe het moet!
Alle reacties Link kopieren
Nala, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!





:gwab:  *;    :R

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven