1e ronde, 2e ronde en zwanger; pilstoppers zijn er in alle soorten! # 37

23-07-2007 16:06 2316 berichten
Alle reacties Link kopieren
~~[fgcolor=#00ff00]Naam ~~[/fgcolor]   Leef-tijdsexma

rathon
~~[fgcolor=#00ff00]Nod~~[/fgcolor]Overige          extra info
Stardust :R25 BevallenCiara Lynn

(26-1-06)


Frans18  

Bevallen
Milena

(18-03-06)
Schuift op billen. Is fan van Dikkie dik
Hera2729 Bevallen

16 juli
Nick

(18-04-06)
Nick wil graag een broertje of zusje
DDDJ26  BevallenDaphne

(08-06-06)
ook pssssst
Vlinder2525  BevallenDochter

(20-06-06)


Dimitri28  BevallenZoon

(06-06-06)


Quintie24   Bevallen "Jano"

(24-06-06)
Heeft 5 echte tanden! Krullen eraf en tweede-kind-kriebels nemen toe!
Yasmijn1977:R28

Bevallenere-lid :D

Tristan

(08-06-06)
staat op hippe slofjes!
12 september29 24 juliBevallen



7 augustus

Ties

(29-06-06)
Gaat zelf staan en loopt langs de tafel. Mama is druk met de tweede uk.

Joehoe

27

BevallenZoon

(01-07-06)
kuifje geknipt?
Kayleigh29 12 juliBevallen

26 juli
Kayleigh

(18-08-06)
2 ondertandjes 4 tandjes boven, 

probeert zich voort te bewegen :D
Stiertje197136 BevallenYannick

(24-08-06)
3e ondertand, kruipt en loopt box naar tafel etc, 1-8 overdracht huis in Luzy
Amy2729 BevallenSara

(06-09-06)
Zit zelfstandig, heeft 7 tanden, zegt mamam en oooopa
Noa1977             28 BevallenLotte

(06-11-06)
Kan omrollen
Universe





BevallenZoon

(06-01-07)


Brabbel26      ~~[fgcolor=#808080]ZWANGER~~[/fgcolor]

24-7 VK &

17-8 pretecho
 
Nala242515 juli29 juli



Dominica302 juli18 julikrijgt een neefje!
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden,



Echo was goed, had nu (dag 9) links een follikel van 17mm, plus een paar kleintjes (die stonden vast klaar voor de volgende ronde zei de ferti-arts) en rechts ook een paar kleintjes. Baarmoederslijmvlies was al mooi dik, 9mm geloof ik.



Ter vergelijking: vorige maand had ik een echo op dag 10 (was ook op een vrijdag, heb nu een cyclus gehad van 29 dagen ipv 28 normaal) en had ik rechts een follikel van 17mm, verder niets te zien.



Zoals het er nu dus naar uitziet heb ik de inseminatie waarschijnlijk weer maandag. Ik moet in ieder geval zondag weer terug voor nog een echo.

En ik mocht meteen vandaag beginnen met ovulatietesten. Vanmorgen kon natuurlijk niet meer dus vanmiddag test gedaan. Die was meteen licht positief. Dus morgenochtend weer testen, kijken wat 'ie dan aangeeft, en in ieder geval morgenochtend toch maar even bellen met het ziekenhuis dat de test alweer positief is (wil natuurlijk niet dat ik zondag kom en dat ze zeggen, jammer joh, te laat, kom volgende maand maar weer eens terug)
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn mooie berichten Do. Ik hoop voor je dat je snel langs mag komen voor de inseminatie.

:cheer2: Go eitjes Go eitjes :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Nala, klinkt goed weer even soort van vast werk, iig voor 5 maanden. Niet te vast, maar wel zekerheid voor die periode, en leuk werk.

Hebben jullie nou de uitslag van je man al binnen of kwam dat pas begin volgende week? Hoop dat alles goed is en dat jullie deze periode (je zit rond je eisprong toch) goed weten te benutten!



Noa, fijn dat je man weer thuis is, fijn weekend!



Frans, trotse mama, sterkte met de snotterboeg!



Brabbel, kleine is er klaar voor, mama is er klaar voor, papa is er klaar voor, tribune is er klaar voor, laat maar komen zou ik zeggen, haha...



Yasmijn, balen dat je de baan niet hebt gekregen. Je hebt in ieder geval weer wat ervaring met solliciteren opgedaan, maar ja, je had liever gewoon die baan gehad natuurlijk. Ik hoop dat er snel wat moois voor je aankomt.



12-9, beterschap, en ik hoop dat je ondanks dat je je niet lekker voelt toch een leuke avond hebt. En succes met het nemen van de werkbeslissing, is altijd lastig hoor.



Hera, lekker hoor, morgen romantisch uit eten met de man. Veel plezier! Kun je meteen vieren dat je mag blijven van de baas.



DDDJ, hoe is het met jullie? Jouw ruggetje en Mop's buik? En algehele snotterbrigade?



Kay, het kan best dat je een vroege miskraam hebt (gehad) maar dat hoeft niet zo te zijn. Je lijf kan ook gewoon een keer in de war zijn en alles even anders dan anders doen. Komt ook best vaak voor, ook bij vrouwen die normaal gesproken echt regelmatig zijn. Hoe dan ook, kan me best voorstellen dat je er onzeker van wordt, hoop dan ook voor je dat je snel zwanger bent van nummer 2!
Alle reacties Link kopieren
Mooie berichten Dootje.

Oh meid, het is je zo gegund. Ik ga weer heel heel heel hard duimen voor je!



En nu naar bed. Met kruik.



doei
Alle reacties Link kopieren
DDDJ nog steeds last van je rug?

Net een hele poos zitten kwekken op hyves met een oud volleybalvriendinnetje, leuk!



Nu ga ik even lekker tv kijken. Fijne avond allemaal.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Do dat zijn goede berichten meis !! Super hoor.. Nou ik ga weer positieve energie uitstralen naar je meis, gun het jullie zo erg !!!!!!!



DDDJ nog steeds zo`n last ? Ben je langs de HA geweest ? Neem anders een ibuprofen in !! Ontspant je spieren, kan je ff lekker slapen



Nee Frans hahaha weet welke naam je bedoeld.. We hebben een hele andere naam, heb hem hier op het forum nog nooit genoemd en nee NALA ook niet de namen die jij noemt.. Komt mij te vaak voor namelijk hihihi

geduld is een schone zaak :-P



Hier wel weer lichte krampjes, maar mijn nichtje ( waar we net op visitie waren ) is zondag jarig en die zegt dat het zondag komt en dan gaat ze al haar visite afzeggen om naar haar neefje te gaan ( 14 jr ) zo lief..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Brabs, en???????



Hera, fijn dat je mag blijven ;-) Ik begrijp dat je functiomeringsgesprek goed ging. Lekker uit eten geweest?



Leentje is ziek. Zielig hoor. Gisteren stortte ze helemaal in smiddags. Hangen hangen, niet meer willen lopen en heel warm. Ze lag om half 6 al op bed, is heeeeeeeel vaak wakker geweest vannacht en nu zitten we al weer een tijdje beneden. Ze is heel verkouden, maar volgens mij heeft ze geen koorts meer. Ook geen honger helaas, dus we kunnen weer ribben tellen.
Alle reacties Link kopieren
En en en Brab? Zijn de lichte krampjes al heftige weeën?



Ik ben gewoon eerder wakker dan m'n dochter :-O Da's echt nog nooit voorgekomen. Ik zit hier al een bakkie te doen en zij ligt nog lekker te ronken. Bijzonder. 8-O



Goedemorgen allemaal. Leuke plannen voor vandaag?

Wij gaan boodschapjes doen en naar de eendjes. Verder een beetje rommelen in huis.



Fijne dag vandaag 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
Aaaah, arme Milena. Rottig is dat he Frans? Ze hebben dan al geen reserves op hun lijffie en als ze dan ziek zijn, is het pietebeetje spek wat ze op hun lijf hadden ook weer weg.

Ik hoop dat ze gauw weer de oude is!
Alle reacties Link kopieren
Ja nou ik ook. Ze is nu niet zo heel ziek meer hoor, alleen snotverkouden en beetje warm (heb geen thermometer). En geen honger. Ik probeer er maar zoveel mogelijk vocht in te krijgen en zelf gemaakte yoki ( ga ik door voor de moeder van de maand trofee? Omdat lena niet tegen melk kan en ik yoki uit een pak niet zo ged voor haar vind, mik ik iedere ochtend (en als ze thuis is smiddags ook) vers fruit met yoghurt in de blender).

Nu is ze aan het balen omdat ze van mij zelf op haar loopautootje wil klimmen.



Maarreh DJ beetje gek toch dat jij al lekker beneden zit terwijl Daphne nog ligt te slapen? Gauw terug in bed jij! Oh ik weet het al, je was tuuk nieuwsgierig naar de Brabbeeb ;-)
Alle reacties Link kopieren
Milena heeft alleen spekkies op haar bovenbeentjes. Dat is echt een familiekwaaltje, dikke bovenbenen. Verder had ze al niet echt een speklaagje. Als ze dan even slecht eet (of eigenlijk heel slecht eet, want ze eet denk ik altijd wel slecht) dan krijgt ze meteen zo'n kuil als buikje. Ziet er echt naar uit. Denk dat ik vandaag haa "niet voederen" tshirt maar even in de kast laat ;-)
Alle reacties Link kopieren
http://www.museumgroep.nl/nwsbrf-19/bokaal.jpg



Ik vind op zeker dat jij doorgaat voor moeder van de maand. Deze bokaal is voor jou Frans. Jeeminee, iedere ochtend zelf Yoki maken....

Ben ik even blij dat Daphne wel tegen melk kan.



Arme Mileen. Ja, Daphne heeft ook geen spekkies en krijgt dan ook zo'n ingevallen buik. En een smal bekkie. Ze krijgt nu, valt me op sinds een paar dagen, weer een beetje een volle toet. Gisteravond weer. Macaroni. Ze kijkt er naar en schuift zo haar bord weg. Niet proberen, niet één hapje. Gewoon wegschuiven. En ze heeft er dus niks van, want ze slaapt de hele nacht door. Ze wordt nu wel wakker. Gelukkig. Ik dacht nog even te moeten gaan kijken of ze nog tikte. Maar wel dus.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, hij is wel huge....
Alle reacties Link kopieren
Haha dank die is wel heel groot :-) Las net dat ik eerst heel ontaard schrijf dat ik gene thermometer heb en dan zo'n moeder van de maand bokaal wil. Hmm



Milena eet precies als Daphne hoor., Ze schuift het gewoon weg en zegt nee Lena wil niet etuh. Nou dan niet hoor. Ze heeft er idd ook niks van, geen honger snachts ofzo en sochtends ook niet extreem. NOu ja tisvasteenfasetisvasteenfase



Fijne dag vandaag! Wij gaan strax naar schoonvader, die is jarig vandaag!



Doeidoei
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,



Frans, gefeliciteerd met je bokaal en met je schoonvader. Hoe is het nu met hem?

En beterschap voor Milena. Vind het nog steeds zielig van die zieke kindjes.

en WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAt, geen thermometer. Geef die bokaal dan maar weer terug. \\:-)//



DDDJ, jeetje eerder wakker dan Daphne. En dan ook nog zo gek om op te staan. Leuk he naar de eendjes, Ties vind het ook prachtig. Ging laatst in het bos ook brood voor de paardjes strooien (stonden zo'n 200 meter verderop ;-) )

Hoe ist met je vent?



Brabbel, krampen nog doorgezet? En wel lief van je nichtje.

Dus niet zo'n veel voorkomende naam, oeh dan nog maar eens even denken. Blijf wel bij een korte, ole, thijn O_o



Nala, dat klinkt wel leuk zwangerschapsverlofinval. Inderdaad gewoon lekker werken en verder geen gedoe.



Hera, oh goed plan lekker met zijn tweetjes uiteten.

En hoe is het met vertellen, iedereen inmiddels op de hoogte?



GA er snel vandoor, zo even naar stad en boodschapjes doen.

Kom vanmiddag nog wel even kijken voor Brabbel nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Kwam even snel kijken hoe het met Brab is, maar nog even wachten dus....

En DE naam.

Vroeguh was het Mauro he en later 3-lettergrepen, begint met K ????



Dominica goed nieuws meid!



Kom vanaaf kijken/posten.



Doeg!
Alle reacties Link kopieren
*stuurt voor de komende dagen twee :angel: :angel: richting Dominica, eentje voor op je linker en rechter schouder*
Alle reacties Link kopieren
Hoooi!



Gaat weer bar slecht met het slapen van Tristan ... zo sneu voor hem, maar tegelijkertijd wordt het ook irritant :-( Hij bonkt zo loeihard omdat hij gefrustreerd is doordat hij niet in slaap kan komen. Wij konden gisteren niet normaal relaxed een filmpje kijken. Paar keer naar hem toe geweest, in slaap geprobeerd te wiegen maar bij het wegleggen begon het riedeltje weer van voren af aan.



Dus, de condooms maar weer uit de kast gepakt :rolling: No way dat wij het aankunnen dat er straks nog eentje bij is waar we voor moeten zorgen. Ik ben wel van mening dat dat ook wel weer op zijn pootjes terecht zou komen hoor, maar toch, liever nu nog even niet, zeg ... druk genoeg zo!



Gek he, we hadden die cirkel doorbroken, maar sinds een paar dagen ist weer helemaal mis. We zijn zo bang dat ie zijn neus nog breekt.. heeft helemaal wondjes in gezicht, en blauwe plek olp voorhoofd...



Hij slaapt nu even, nadat we naar de eendjes zijn geweest (net als DDDJ!), dus kan ik even relaxen.



Straks zaterdagkrant kopen voor solli!!



Tjuus!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, met beeb in buik en zonder krampjes :-( het heeft dus weer niet doorgezet. Vandaag precies 39 weken.



HAah Uni ja eerst was het Mauro of Kenji maar dat is het niet meer..

Nog korter hahaha



Oh Frans geen thermometer tttttttt... Heb er hier 2 stuks zelfs :-P



Vind het wel leuk elke keer als ik het topic open dat jullie echt mega nieuwsgierig zijn.. leuk hoor !!

Volgens een vrouwtje net in de kaaswinkel, duurt het geen week meer dat zag ze aan mijn gezicht hihi
Alle reacties Link kopieren
Sorry, Brabbel stel je nichtje maar teleur ik denk maandag X-D

En ik denk juist geen hollandse naam. Wel een korte/krachtige naam



Do, hoe was de uitslag van de ovutest vanmorgen?



Frans, wat sneu dat Milena zo ziek is. Hopelijk knapt ze snel weer op. Gefeliciteerd met je schoonvader.

DDDJ, lekker hoor even rustig wakker worden. Veel plezier bij de eendjes

Wat sneu voor Tristan en voor jullie! dat het slapen nu weer zo slecht gaat.....hopelijk gaat het snel weer beter.

12-9 weet je al wat je gaat doen met je baan?



Net even met Nick naar Ballorig geweest heeft zich weer prima vermaakt en ligt nu lekker te slapen.



Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen weer een licht positieve ovulatietest, dus het ziekenhuis gebeld. Mocht weer (net als vorige maand) meteen langskomen voor een extra echo, ze wilde niet wachten tot morgen. Score: Niets veranderd ten opzichte van gisteren, nog steeds 17mm. Spuit pregnyl gehad en inseminatie gepland voor morgen. Ze wilde niet wachten tot maandag, was bang dat het dan te laat zou zijn. Dat gevoel had ik zelf ook al dus ik ben er blij mee. Jullie horen morgenmiddag/avond meer... Oh ja, en geen ovulatietesten meer voor mij, leveren volgens de ferti-arts alleen maar onzekerheid en frustratie op.
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:



Gooooooooooooooooooooooo Do!
Alle reacties Link kopieren
Oeh morgen dus al, geweldig! Mooi dat ze er hetzelfde gevoel over hebben als jijzelf en er op tijd bij zijn! Succes hoor, ik denk aan je!
Alle reacties Link kopieren
Zo, snelle reacties hier! Iedereen is natuurlijk in de ban van de bevalling, haha. Ik ga de pool niet meer winnen, ik had ingezet op de 8e. Mag ik nog een nieuwe gok wagen?? De 15e!



Yasmijn, zag net je nieuwe topic, wat rot dat het weer erger wordt met het bonken van Tris. Lijkt me zo frustrerend, je kan er zo weinig tegen doen. Heel veel sterkte en ik hoop dat de tip van lekker moe maken en regelmaat hem (en jullie) goed zal doen!



DDDJ, is de ziekenboeg in huize DDDJ weer opgedoekt of ligt 'ie nog vol?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven