Afgrijselijke kindernamen The Sequel!

30-08-2016 22:13 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weer 3000 posts achter de rug met de meest afschuwelijke kindernamen ter wereld.



We vinden er vast nóg 3000 toch?

Hier gaan we gezellig verder!
668, the neighbour of the Beast
quote:-Belle- schreef op 30 augustus 2016 @ 22:38:

Ik hoorde laatst Mauk, een jongen. Vind het niet echt een naam...Hier ook een Mauk. Broertje van kindje op kinderdagverblijf. Kreeg een heel verhaal over dat hij op de grond geplast had. Verhaal vergeten. Naam blijven hangen. Vind hem niet zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie mijn vermelding van 'Danger' uit het vorige topic nog? En dat ik er nog niet helemaal uit was of met die naam een hond of een kind geroepen werd?



Zojuist werd mijn vraagstuk opgelost:



"Danger, hierrrrr komen....... K*thond!"



En bedankt voor het antwoord buuf!
The birds are the keepers of our secret, as they saw us where we lay
Alle reacties Link kopieren
Vandaag hoorde ik in een winkel een moeder haar dochtertje roepen; Kiezel! Kiezel!



Ik hoop maar dat ze Giselle heet en de moeder een spraakgebrek heeft.
Ab imo pectore
Mijn man opperde Jamylinn.



Tvp
quote:Mugske schreef op 30 augustus 2016 @ 23:34:

Bij Zaza denk ik aan de zebra uit de fabeltjeskrantIk aan die betweter van een vogel uit de leeuwenkoning.
quote:Sophiever schreef op 31 augustus 2016 @ 00:24:

Mijn man opperde Jamylinn.



Haha wat erg!
quote:ZonnigKleintje schreef op 31 augustus 2016 @ 07:01:

[...]





Ik aan die betweter van een vogel uit de leeuwenkoning.Die heet Zazu . Niet veel beter idd .
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Zonne. Het is een hartstikke positieve naam, maar ik vind het gewoon niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Een meisje bij mijn dochter op school heet Key . Ze spreken het uit als Kee.

Ik vraag me echt af of ze zelf doorhebben dat ze hun dochter "sleutel" als naam hebben meegegeven..
Alle reacties Link kopieren
Ayasha, zat bij mijn zoon in de klas. Dacht eerst dat het kind Natasha heette en dat hij het verkeerd verstaan had. Haar zussen heten Aiyana en Chenoa. Het zijn 3 hoogblonde dames
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het lelijk als kinderen zijn genoemd naar een beroemdheid: een meisje van vroeger (jaren 80) uit de buurt heette Madonna.

Britney vind ik ook niet mooi, net als Shakira.



In mijn dochters klas zitten drie Jaydens! Ook niet mijn smaak.



Maar een naam gaat wel bij iemand passen, het went vanzelf.



Eigenlijk is dit een tvp, maar ik vind hem geslaagd
verdwaald op het nieuwe forum
quote:geestig schreef op 30 augustus 2016 @ 22:33:

Hoorde op 1 dag 2x de naam Vos, beiden pasgeboren. Is dat de nieuwste in de reeks Beer, Wolf etc..!??



Ik ken een Vosse en een Voske. Allemaal afschuwelijk maar die laatste vind ik dan nog wel het ergst.



Wat dacht je van Ridder??? Las ik in de Tina van mijn dochter. Is een Nederlandse jongen die in de nieuwe Violetta film speelt.
Hier is een Mauk geboren. Had het net nog nooit gehoord maar zie hem hier ook al een x langskomen
quote:EHR schreef op 30 augustus 2016 @ 23:39:

[...]





Hier ook een Mauk. Broertje van kindje op kinderdagverblijf. Kreeg een heel verhaal over dat hij op de grond geplast had. Verhaal vergeten. Naam blijven hangen. Vind hem niet zo leuk.



Zo heet ook de zoon van een Columnist. Ik geloof dat hij in ouders van nu schrijft.

Ik vind die AU zo'n rare klank in de naam Mauk.
Alle reacties Link kopieren
Tvp.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hertjehertje schreef op 30 augustus 2016 @ 22:19:

Bij Hollands Next Top Model: Een model met de naam Arantxa.



Hoe spreek je dat nou uit? Ik heb maar een heel klein stukje gezien, dus ik heb niemand het horen uitspreken.



Was dat vroegah geen tennisster?

Arantxa Sanchez nogwat.



Ik zie dat ik mosterd ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik was zondag op een verjaardag waar kinderen rondliepen met de naam delight, destiny en chayenne (3x) heetten.
Alle reacties Link kopieren
Loena.



Ik vind Luna nog best ok, maar waarom zo oenig geschreven???
Alle reacties Link kopieren
quote:floflo schreef op 31 augustus 2016 @ 07:39:

Ik vind het lelijk als kinderen zijn genoemd naar een beroemdheid: een meisje van vroeger (jaren 80) uit de buurt heette Madonna.

Britney vind ik ook niet mooi, net als Shakira.



In mijn dochters klas zitten drie Jaydens! Ook niet mijn smaak.



Maar een naam gaat wel bij iemand passen, het went vanzelf.



Eigenlijk is dit een tvp, maar ik vind hem geslaagd



Ik reken hem goed haha!



Vers van de perspers, deze week geboren, op Facebook: Jaycen



Nu vind ik Jason al geen leuke naam, is dit weer een creatieve spelling..
The finest pleasure is kindness to others.
Ik ken een Michael Jackson. Knul is een jaar of 20. Geloof dat ik toch een andere voornaam had gekozen als ik zijn vader/moeder was....
Alle reacties Link kopieren
Laatst langs een geboortebord gereden en op de terugweg nog eens gekeken of ik het wel goed gezien had, en idd goed gezien. Naam op het bord: Europa.
Alle reacties Link kopieren
Tvp!
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam laatst de naam Burg tegen voor een jongen. Burg, wat is dat nou voor naam.

Het ging trouwens ook nog om Amerikanen en als je Burg op zijn Amerikaans uitspreekt dan klinkt het voor mij vooral als het geluid wat je maakt als je een boer moet laten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven