afzwemmen À diploma

21-09-2016 21:03 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jippie, de oudste mag zaterdag afzwemmen voor zijn A diploma. We zijn natuurlijk super trots op hem vooral omdat hij een lastige start had en nu binnen 10 maanden mag afzwemmen. Hebben jullie iets speciaals gedaan met het afzwemmen van jullie kind? Zoals cadeutje, taart etc? Iemand misschien nog een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een dagje centerparks cadeau gedaan en een nieuw zwempak (kind ging door voor B en C)
Alle reacties Link kopieren
Taartje thuis met opa's en oma's , cadeautje erbij klein feestje
Ik kreeg gaatjes in mijn oren toen ik mijn A-diploma had gehaald.



Mijn dochter moet nog voor A. Ze wil geen gaatjes, dus ik denk dat het een dagje naar een leuk zwembad wordt.
Kadootje, taart en avondeten kiezen.
Het afzwemmen is het feestje en daarna hebben we bij MacD gegeten. Kwamen we de halve zwemgroep tegen
Alle reacties Link kopieren
En van mijn nichtjes heeft een paar maanden geleden haar A-diploma gehaald en de zwemjuf zei, toen het gebeuren ongeveer klaar was, dat alle kinderen natuurlijk mochten zeggen wat er 's avonds gegeten zou worden. Dat werden pannenkoeken in een restaurant. En ik had een kadootje voor haar meegenomen. Van d'r ouders kreeg ze niks, maar dat kwam meer omdat ze net om een andere niet-verjaardag reden een kado gehad had.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Bij A zijn we naar de film gegaan, bij B hebben we ook een dagje weg gedaan en bij C weet ik nog niet. Dat is binnenkort zover. Van de opa's en oma's krijgt hij ook een cadeautje. We hebben bij A na het afzwemmen nog even koffie gedronken in het zwembad met elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik een zwemtaartje bestel. Maar vind het wel lastig met cadeautjes. Hij krijgt bij het afzwemmen een medaille en een cadeautje van het zwembad(laco).
quote:HaLi schreef op 21 september 2016 @ 21:11:

Ik denk dat ik een zwemtaartje bestel. Maar vind het wel lastig met cadeautjes. Hij krijgt bij het afzwemmen een medaille en een cadeautje van het zwembad(laco).Mijn oudste wilde graag een vishengel, dus die heeft ze gekregen. Vond het wel een leuk idee, je hebt je A, dus nu kan je zwemmen dus mag je vissen.
Wij hebben niks gedaan. Ik ken het ook niet als feestmoment. Ze kregen bij ons bij het a diploma een medaille van de zwemclub.
Alle reacties Link kopieren
En hoe lang duurt het gemiddeld dat ze b hebben? Anders misschien cadeutje combineren? Of zit daar heel lang tussen?
quote:HaLi schreef op 21 september 2016 @ 21:12:

En hoe lang duurt het gemiddeld dat ze b hebben? Anders misschien cadeutje combineren? Of zit daar heel lang tussen?12 klokuren gemiddeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 september 2016 @ 21:12:

[...]





Mijn oudste wilde graag een vishengel, dus die heeft ze gekregen. Vond het wel een leuk idee, je hebt je A, dus nu kan je zwemmen dus mag je vissen.Dit is idd een leuk idee!
Alle reacties Link kopieren
Cadeautje en pannenkoeken gegeten.
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
quote:HaLi schreef op 21 september 2016 @ 21:12:

En hoe lang duurt het gemiddeld dat ze b hebben? Anders misschien cadeutje combineren? Of zit daar heel lang tussen?Bij ons kind ging het heel snel, de maand erna mocht het afzwemmen
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
En nou heb ik meerdere nichtjes, in Amsterdam en Wageningen. Het viel me heel erg op dat de aanhang in Amsterdam met spandoeken, bloemen, ballonnen kwam aanzetten, terwijl daar in Wageningen totaal geen sprake van was. Terecht vind ik dan. Het is maar A hoor, geen afstuderen van de universiteit.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:hallekie schreef op 21 september 2016 @ 21:17:

[...]



Bij ons kind ging het heel snel, de maand erna mocht het afzwemmen Is dus lastig in te schatten, ik denk dat hij de afstanden makkelijk haalt, maar of hij ook 6 meter onder water kan halen vraag ik me af
quote:HaLi schreef op 21 september 2016 @ 21:12:

En hoe lang duurt het gemiddeld dat ze b hebben? Anders misschien cadeutje combineren? Of zit daar heel lang tussen?



Bij ons duurde B maar 2 maanden. Dochter had binnen nog geen 11 maanden haar A en B.



Voor A had ik zelf een hele toffe zwemtaart gemaakt (al zeg ik het zelf) en hadden we echt een klein feestje waarbij ze van bijna de hele familie wel een kleinigheidje kreeg (bijv. een donald duck boekje of een klein playmobiel pakje)

Bij B was het een snel gebakje van de plaatselijke bakker en alleen van ons en opa en oma een cadeautje.



Gaatjes in de oren zou ik niet doen als je ook nog voor B wilt gaan trouwens. Zwemmen wordt de eerste weken na het piercen (of schieten... hoe je het wilt noemen of uitvoeren) afgeraden.
Alle reacties Link kopieren
quote:HaLi schreef op 21 september 2016 @ 21:12:

En hoe lang duurt het gemiddeld dat ze b hebben? Anders misschien cadeutje combineren? Of zit daar heel lang tussen?Bij ons half maart afgezwommen voor A en half juli voor B. Als het goed is begin oktober voor C. In de B periode 2 weken geen zwemles gehad (meivakantie) en in de C periode ook 2 weken niet (zomervakantie). Helaas lukte het net niet voor C einde buitenseizoen. Daarom ook van zwemschool gewisseld (in overleg met de oude) omdat er dan weer 3 weken geen lessen zouden zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:tonkje schreef op 21 september 2016 @ 21:18:

En nou heb ik meerdere nichtjes, in Amsterdam en Wageningen. Het viel me heel erg op dat de aanhang in Amsterdam met spandoeken, bloemen, ballonnen kwam aanzetten, terwijl daar in Wageningen totaal geen sprake van was. Terecht vind ik dan. Het is maar A hoor, geen afstuderen van de universiteit.Hier ook geen spandoek, en ik geloof ook niet dat dat hier gebeurd in de Achterhoek haha
Alle reacties Link kopieren
Bij ons zwembad oefenden de kinderen voor A en B met elkaar in de les. Dus daarom had kind het ook zo snel, het had die afstand al vaak gedaan.
Ozo.
Onze kinderen kregen een klein kado'tje. Een boek, of klein doosje lego en een lekker ijsje .
Alle reacties Link kopieren
quote:HaLi schreef op 21 september 2016 @ 21:21:

[...]





Hier ook geen spandoek, en ik geloof ook niet dat dat hier gebeurd in de Achterhoek hahaNee bij ons ook niet. Er was wel een vader die een troffee voor zijn dochter had laten maken. Vond ik erg overdreven. Wat doe je dan bij B en C en bij je andere kind (het ging om een tweeling, het tweelingbroertje mocht nog niet afzwemmen)
Alle reacties Link kopieren
quote:south schreef op 21 september 2016 @ 21:20:

[...]





Gaatjes in de oren zou ik niet doen als je ook nog voor B wilt gaan trouwens. Zwemmen wordt de eerste weken na het piercen (of schieten... hoe je het wilt noemen of uitvoeren) afgeraden.Ik geloof niet dat gaatjes in de oren een wens is van onze zoon hihi, dus daar hebben we gelukkig geen last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven