als vriendje je te vaak schattig noemt?

30-03-2017 18:34 48 berichten
Perongeluk onderwerp op kinderen gezet, het hoort bij relatie, Mijn vriend noemt mij te vaak schattig bijv als ik hem een foto stuur of gewoon uit het niets. In het begin noemde hij mij zovaak mooi, maar dit hoor ik bijna nooit meer. Hij zegt vind je mooi en schattig maar heb het gevoel dat hij me eigenlijk niet mooi vind maar meer sexy schattig en lekker omdat hij dit ook vaak zegt.. Wat zouden jullie ervan vinden om steeds schattig genoemd te worden door vriendje? Hij geeft aan dat mooi vinden anders is dan schattig maar dat hij me wel allebei vind, of ben ik te onzeker?
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde pijler schatje
Jullie zijn kinderen?
Word je niet moe van jezelf? Het lezen van dit stukje alleen heeft me al uitgeput.
Ja. Je bent te onzeker. Maar als je schattig niet prettig vindt, dan geef je dat toch gewoon aan? En vraag hem iets anders te zeggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucylucille schreef op 30 maart 2017 @ 18:35:

Word je niet moe van jezelf? Het lezen van dit stukje alleen heeft me al uitgeput.Dit.
Ja, je bent extreem onzeker. En dat is niet schattig.
"Mijn vriendin noemt me constant 'vriendje' en nu voel ik me niet sexy. Lief viva forum, is dit normaal?"
Schattig betekent in mijn ogen gewoon zoiets als lief dus dat is anders als mooi.

Allebei leuk om te horen dus stop die onzekerheid.
quote:nadine_j schreef op 30 maart 2017 @ 18:36:

Ja. Je bent te onzeker. Maar als je schattig niet prettig vindt, dan geef je dat toch gewoon aan? En vraag hem iets anders te zeggen?Ja maar wss vind hij dit van mij dat kan ik toch niet veranderen
Je bent te jong voor een vriendje.
Ik dacht echt iets totáál anders te gaan lezen.

Wat een schattig foutje TO.
Als jij je partner je vriendje noemt dan is dat wel schattig ja, hoe oud ben je?
Schattig topic
quote:Katalina schreef op 30 maart 2017 @ 18:40:

Ik dacht echt iets totáál anders te gaan lezen.

Wat een schattig foutje TO. Als je vriendje je schattig neemt?
quote:Sunny1994 schreef op 30 maart 2017 @ 18:39:

[...]



Ja maar wss vind hij dit van mij dat kan ik toch niet veranderenMijn vriend kan mij ook een geile slet vinden en dat kan ik ook niet veranderen. Maar ik kan hem wel vragen mij niet de hele tijd "geile slet" te noemen maar "lekker ding" oid. Nah je snapt wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog, hoor.
En dat hij jouw flamoes een haring noemt vind ik ook schattig
Alle reacties Link kopieren
Schattig is een term voor kleine kindjes en jonge poesjes. Ik zou e ook niet blij van worden als mijn vriend mij schattig zou vinden.
quote:Star schreef op 30 maart 2017 @ 18:41:

[...]





Als je vriendje je schattig neemt?







Ik dacht dat ze er problemen mee had dat het vriendje van haar kind haar steeds schattig noemde ofzo...gezien de pijler
Is dat uiterlijk/innerlijk gedoe inmiddels opgelost TO? Die arme jongen kan niet veel goed doen geloof ik he?
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij je naar ik aanneem volwassen vriend je vriendje noemt, mag hij jou ook schattig vinden
Oh jij bent het , het is ook niet snel goed bij jou he wat hij ook zegt het is verkeerd.
Tijd om dat vriendje te dumpen en te gaan voor een echte vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven