Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Toch niet echt geschikt voor dagelijks gebruik dus... dacht ik al. Lastig om een leuke jas te vinden! Ga zo maar eens bij de tweedehandswinkel kijken, soms hangt daar opeens iets geweldigs :-)
Ik heb zoiets ook, Bretonse regenjas, maar dat is geen rubber. Is een beetje een aparte soort stof. Even opgezocht, is PU. Soort plastic. Klinkt raar, maar hij vind ik wel heel fijn! Zit ook lekker, dochter draagt hem graag ga er deze zomer in Bretagne weer 1 aanschaffen. Maar als het echt rubber is, lijkt het me niet zo prettig. Klinkt alsof het erg zweet.
quote:syvon schreef op 12 april 2017 @ 10:57:

http://www.nextdirect.com/nl/nl/g752488s12#940291

Ik ben op zoek naar een voorjaarsjasje voor mijn zoon (1 jaar). Zou deze geschikt zijn of is dit toch meer alleen een regenjas?Leuk is die he! Ik wil hem voor mijn zoon (1) in het najaar hebben, als soort van herfstjasje
Grrr, site van next geeft aan dat de schoenen in maat 29 er gewoon zijn. Gooi ik ze in het mandje, krijg ik de melding uitverkocht. En op de Engelse site staat een levertijd van 5-6 weken. Nu maar besteld bij wehkamp. En hopen dat de maat goed is...
Ik heb de schoenen van next binnen. Maat 20,5... Blijkt dus nog groter te zijn dan de schoenen die ik in maat 21 bij de HEMA had gekocht. Grrrr!



Jij ook balen whomi :-/



Ik dacht trouwens dat ik had gelezen dat next een winkel in NL zou krijgen maar denk ik gedroomd... Kan het nergens meer vinden.
Heb ik ook aan de hand gehad Ourea! Omdat de Shoesme van maat 21, het oude paar van mijn oudste, nog niet helemaal goed paste, heb ik ook 20.5 genomen bij Next. Dacht: ah, handig schoentje voor erbij. Valt steeds uit.



Hebben die Engelsen zo'n enorme voeten?
quote:Fleet schreef op 12 april 2017 @ 22:10:

Heb ik ook aan de hand gehad Ourea! Omdat de Shoesme van maat 21, het oude paar van mijn oudste, nog niet helemaal goed paste, heb ik ook 20.5 genomen bij Next. Dacht: ah, handig schoentje voor erbij. Valt steeds uit.



Hebben die Engelsen zo'n enorme voeten?

ja gek he, en die fransen hebben weer mini voeten haha



offtopic: mn zoontje loopt! echt als in, hij loopt los! zo goed.
Toch fijn, 2 tweedehands kinderwinkels om de hoek. Spijkerjack van Benneton, blauw Bretons truitje, oshkosh tuinbroek en een soort sokschoentjes (?) met een rubberen zooltje. Score!



Een Next winkel zou wel heel fijn zijn, ik ben 'live' winkelen bijna verleerd.. Op zoek naar winterlaarsjes heb ik geloof ik 3 zalando-pakketten teruggestuurd
anoniem_63d4de36d8a94 wijzigde dit bericht op 13-04-2017 22:11
Reden: Typo
% gewijzigd
We hebben het er hier wel eens eerder over gehad. Bobux. Gisteren in de winkel heeft zoon de i walk lijn geprobeerd (dus de opvolger van de super flexibele step up) Geen succes. Ik vond ze ook vrij stug en hij liep er als een robot op. (En hij is 4 en rent en springt als een kleuter) Dus voor hem maar weer voor naturino gegaan.
Iemand hier ervaring met de schoenen van see kai run of pediped?
Alle reacties Link kopieren
quote:italiagirl schreef op 14 april 2017 @ 13:21:

We hebben het er hier wel eens eerder over gehad. Bobux. Gisteren in de winkel heeft zoon de i walk lijn geprobeerd (dus de opvolger van de super flexibele step up) Geen succes. Ik vond ze ook vrij stug en hij liep er als een robot op. (En hij is 4 en rent en springt als een kleuter) Dus voor hem maar weer voor naturino gegaan.



Grappig want ze hebben mij gemaild dat die lijn ook flexibel is.



Voor ons komen er voor 20 euro super flexibele (niet erg hippe) leren sandaaltjes vanuit Portugal.
Alle reacties Link kopieren
Deze zijn het ongeveer denk ik. Alleen dan is de onderkant van de zool zwart.



Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 10 april 2017 @ 20:35:

Over ca 500 posts is het weer tijd dat er een nieuw deel wordt geopend. Ik was mij een beetje aan het afvragen of iemand anders het dit keer leuk zou vinden de nieuwe TO te worden. Al dan niet met tabel? Eventueel in twee delen (Babykleding en Kinderkleding) waar we het een poosje terug over hadden? We hebben nog eventjes natuurlijk, maar zouden jullie met mij mee willen denken?



Goed plan!

Misschien ook een apart topic voor schoenen
Oops taxi ben je het zat?

ik vind deze heel schattig, van Kipling.



Apart topic voor schoenen zou ik niet doen.

Hier passen de adidasjes vandaag even die u-lace veters gehaald in wit en zwart en een leuk motiefje ermee gemaakt! Vind ze echt zo stoer staan bij dochter!
Alle reacties Link kopieren
quote:ourea schreef op 14 april 2017 @ 19:41:

Oops taxi ben je het zat?

ik vind deze heel schattig, van Kipling.



[afbeelding]Ja zoiets wil ik ook voor volgend jaar, als hij goed loopt. Nu nog even zo'n super flexibele zool.
Up! weer een schoenenberichtje.



deze vind ik leuk van het merk Bardossa (wel lekker retro)



quote:Frizz schreef op 14 april 2017 @ 14:56:

Deze zijn het ongeveer denk ik. Alleen dan is de onderkant van de zool zwart.



[afbeelding]deze zijn trouwens ook cute! welk merk is dit?
Alle reacties Link kopieren
Lief schoentje Ourea.



Ik ben geslaagd voor een zomerjas en 2 vesten voor zoon. Was nog wel even lastig omdat ik geen capuchonvesten wil en vrolijke kleuren erg leuk vindt en hij liefst zwart wil, maar met deze kunnen we allebei goed leven:







Alle reacties Link kopieren
Leuk Nicole! Niet heel erg zomers, maar in ieder geval beter dan helemaal zwart



Die schoentjes zijn ook erg cute Ourea!
Alle reacties Link kopieren
quote:ourea schreef op 19 april 2017 @ 14:27:

[...]

deze zijn trouwens ook cute! welk merk is dit?Huran Shoes. Spaans en volgens mij niet te koop hier. Als je het merk googlet kom je op Spaanse sites die voor een prikkie prachtige leren sandalen verkopen.
quote:ourea schreef op 19 april 2017 @ 14:26:

Up! weer een schoenenberichtje.



deze vind ik leuk van het merk Bardossa (wel lekker retro)



[afbeelding]Goh!
quote:NYC schreef op 19 april 2017 @ 20:57:

[...]





Goh! oh die heb jij ook voor zoontje gekocht hè. Ja erg cute vind ik ze!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer een schoenenberichtje; ik heb net deze schattige Geox schoentjes voor mijn Dotje gekocht:







Ik vind vooral de zolen heel cute!
Am Yisrael Chai!
quote:ourea schreef op 19 april 2017 @ 22:19:

[...]

oh die heb jij ook voor zoontje gekocht hè. Ja erg cute vind ik ze!Ja precies deze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven