Baby- en Kinderkleding deel 9

03-10-2016 15:05 2670 berichten
En dan zijn we al bij deel 9 van het topic 'Baby en kinderkleding'!



Schrijf hier mee over je leukste aankopen of vraag om advies. Vaste meeschrijvers op het topic zijn:



Appelflap007dochter

maat 98-104dochter

maat 80Aurora_Australiszoon aug. 2016

maat 80boefje2012zoon aug. 2012

maat 104/110Chica-1983dochter jan. 2016

maat 74_Doortje_dochter

maat 116/122dochter maat 62Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86fashionvictimzoon maat 152dochter maat 68/74Fleetdochter juni 2014

98/104

dochter maart 2016

maat 86Kerenzazoon aug. 2014

maat 86/92zoon maat 56Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 110/116Miss.Speeseendzoon mei 2016

maat 68nicole123zoon maat 116dochter maat 86nienke_gzoon maat 74/80NYCzoon

maat 104/110zoon

maat 80oureazoon jan. 2016

maat 86pimpelmeesje123zoon maat 104dochter maat 74queenfan25dochter feb. 2010

maat 122/128dochter mrt. 2013

maat 98-104ruivadochter feb. 2015

maat 80siska74zoon sept. 2014

maat 92sofietje83zoon

maat 80TinkerBell34dochter dec. 2014

maat 92



Nicole, mooie kleding! Met een fel kleurtje er onder evengoed lekker vrolijk hoor!



Ourea, oh ja, die zijn lekker retro inderdaad! Leuk!



FV, wat een dotjes voor je Dotje!
FV : ik vind ze echt heel lelijk veel te tuttig naar mijn smaak



Ik ben net even naar Zoetermeer geweest om te shoppen. Daar zit een primark

Trui van action voor €3,95 :







Rest is primark, was €11,- kwijt ofzo. Gele capri legging is voor onder een bepaalde jurk die ze heeft en het gele shirt voor op een vrij drukke broek met veel kleurtjes :







Alle reacties Link kopieren
Leuk jurkje en shirtje. Heerlijk die vrolijke kleurtjes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk Whomi! Dochter kan elke zomerse dag iets anders aan.
quote:nicole123 schreef op 20 april 2017 @ 13:31:

Leuk Whomi! Dochter kan elke zomerse dag iets anders aan. Nou, inderdaad scheelt weer een keer wassen op de camping komende zomer haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ff open schoenen voor dochter wezen kijken.... Ik snap je probleem Frizz... ik heb maatje 21 of 22 nodig en alle zolen waren hard en amper te buigen.... Nu loopt ze prima maar ik wil gewoon nog soepele zolen. Dus dan maar online zag dat bunnies wel halfopen schoenen had maar ik wilde graag gewoon even passen....
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje123 schreef op 20 april 2017 @ 17:34:

Ik ben ff open schoenen voor dochter wezen kijken.... Ik snap je probleem Frizz... ik heb maatje 21 of 22 nodig en alle zolen waren hard en amper te buigen.... Nu loopt ze prima maar ik wil gewoon nog soepele zolen. Dus dan maar online zag dat bunnies wel halfopen schoenen had maar ik wilde graag gewoon even passen....



Gedeelde smart is halve smart.

Ik heb intussen de Spaanse schoentjes. Vind die ook nog te hard... Ga op vakantie weer shoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frizz schreef op 20 april 2017 @ 19:01:

[...]





Gedeelde smart is halve smart.

Ik heb intussen de Spaanse schoentjes. Vind die ook nog te hard... Ga op vakantie weer shoppen.Tot nog toe denk ik dat ik deze online ga bestellen en kijken of die goed zitten

Voordeel is dat ik nog een kleiner maatje nodig heb
Alle reacties Link kopieren
Ja die zien er fijn uit!
quote:fashionvictim schreef op 19 april 2017 @ 23:43:

Hier ook weer een schoenenberichtje; ik heb net deze schattige Geox schoentjes voor mijn Dotje gekocht:



[afbeelding]



Ik vind vooral de zolen heel cute! Oh wat leuk, voor zoiets ga ik misschien ook nog kijken voor de jongste. Moet ze wel eerst gaan lopen
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek iets als dit vest voor de komende baby in maat 62 of 68, maar kan het nergens vinden... Een van jullie een idee?



Het liefst in licht blauw of licht grijs, maar andere kleuren zijn misschien ook leuk.
Alle reacties Link kopieren
Petit Bateau heeft ook zo'n lichtblauw vestje:

Lichtblauw vestje Petit Bateau
Alle reacties Link kopieren
Heb je Zara al gehad? Die ze dacht ik altijd in de collectie. Ik had zoooooo een fijne voor kind.
Ik zou iets zonder capuchon zoeken. Vond een capuchon bij die kleintjes niet heel fijn. Ligt niet lekker met zo'n ding in je nek/op je rug.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die capuchon juist wel fijn, sloot perfect aan en nooit een koud nekje. Stond ook echt heel schattig.
Capuchon vond ik handig voor buiten, en dan vooral als het wat frisser was; hoefde ik geen mutsje op te doen (bleef nooit goed zitten en vonden ze niet prettig. Voor binnen vind ik een capuchon dan weer helemaal niet handig bij die kleintjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij de oudste juist veel gebruikt met capuchon, dan lag hij lekker met zijn hoofdje daar in en bleef zijn nek beter warm. Ik vond ze juist heel fijn vandaar dat ik dat nu ook zou willen.



Zara heb ik inderdaad ook gekeken, maar die hebben steeds alleen knoopjes boven aan en dat vind ik dan weer net wat meer voor een meisje ik wil wel graag knoopjes want dat staat zo leuk, maar dan wel tot onder aan.



Die van noppies gaat op de lijst, die komt tot nu toe het dichtste bij wat ik zoek. Bedankt voor het mee denken iedereen! (Ik was al heel hormonaal aan het huilen dat ik echt niet kon vinden wat ik wilde hebben en dit helpt wel)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie dat Zara ze inderdaad niet meer heeft. Stom.
Alle reacties Link kopieren
Zonder capuchon (sorry):,HenM]HenM



Ik zocht eigenlijk een andere van de H&M, die ik voor dochter had gekocht. Maar die hebben ze niet meer.



Nog over de schoentjes: ik heb onlangs voor dochter Nikes gekocht. Die vallen erg klein, wat fijn is omdat dochter kleine voeten heeft (maat 20) terwijl ze al 26 maanden oud is en ze de babyschoenen die je normaal gesproken tegenkomt in maat 20 echt al wel ontgroeid is. En we vonden deze beide leuk, ook niet geheel onbelangrijk



Gisteren ook nog een hoop broeken-zonder-knoop-of-rits gekocht want we gaan een poging tot zindelijkheidstraining doen...Dus veel broeken ingeslagen die dochter zelf makkelijk naar beneden kan trekken. Veel van de Next, die hebben dan best veel keus zonder dat het dan meteen een joggingbroek lijkt. Jammer genoeg voor vriend (die vind 't maar niks) is er ook een my little pony legging in de winkelwagen gegaan
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze echt wel voor een jongetje



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ja die kan zeker voor een jongetje Nouschi!
het is wat het is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nav van de tip van Fleet de skinny broekjes besteld bij de Mango, maar helaas, ook deze zijn te breed qua model. Dus als er nog tips zijn voor hele smalle skinny's...



Deze ook mee besteld en die zijn gelukkig wel goed, dus mogen blijven:





Alle reacties Link kopieren
Wat een schatjes Chica. Vind het vestje dat Nous post ook leuk.
quote:Chica-1983 schreef op 24 april 2017 @ 20:23:

Ik heb nav van de tip van Fleet de skinny broekjes besteld bij de Mango, maar helaas, ook deze zijn te breed qua model. Dus als er nog tips zijn voor hele smalle skinny's...



Deze ook mee besteld en die zijn gelukkig wel goed, dus mogen blijven:



[afbeelding]

[afbeelding]cute! Ik was laatst in de HEMA en vond de skinnys daar erg skinny :-) dus dat misschien?

Mijn zoontje loopt nu, dus de mango skinny kan hier aan! Hij is erg leuk! En nog erg aangesnoerd + pijpen omgeslagen maar geeft niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven