Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



TessTan : die jurkjes zijn idd leuk! Had niet verwacht dat hij zo leuk zou staan eigenlijk haha! Ben normaal niet zo van dit soort jurken, de wat meer sportieve jurk zeg maar. Normaal koop ik alleen nette jurken maar dit bevalt me uitstekend!



Lemoos : ze had 2 staartjes in op de foto stond zo schattig, idd met die krulletjes achter haar oren haha! Ze zei alleen zelf laatst dat ze de krullen niet leuk vind. Ze knipt er ook in met haar eigen schaartje, maar dat is gelukkig zo'n schaar waarmee je alleen in papier kan knippen en ik snap je verwarring met pantoffels hoor! Zo voelen ze ook wel aan



Ik ga even googlen voor het jasje en de rok voor fleetfox! Vind het jasje echt heel schattig! Rokje ook, maar idd niet praktisch haha! Ik had voor dochter nooit rokjes, tot ze ging lopen. Ondingen. Maar hij is idd wel super leuk!
Nergens te vinden helaas fleet...heeft de makro het niet toevallig? Die verkopen ook dirkje namelijk. Die hier iig wel
Alle reacties Link kopieren
quote:ensimone schreef op 22 oktober 2014 @ 20:27:

Hoi dames,

Hebben jullie nog tips voor mij?



Mijn zoon gaat naar maat 74 en ik zoek soepele broekjes. Ik heb al joggingbroekjes genoeg, maar wil nog graag een mooie zachte (evt gevoerde) jeans, niet te lomp.



En mijn dochter in maat 98 is zo'n smalletje, de kleren van haar grote zus zitten haar allemaal te wijd. H&M en Hema ook. Ze is bezig met zindelijk worden, dus straks zonder luier helemaal geen gezicht meer. Wat valt mooi slank?Wat (ook) smal valt is Friends van v&d, bij broeken heb je daar ook een slim fit van.
Frendz bedoel je denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 24 oktober 2014 @ 10:09:

Frendz bedoel je denk ik Die bedoel ik inderdaad
Jammer van dat vest, Fleetfox, is heel schattig. Zag wel nog deze, misschien leuker dan die zandkleurige?



Lebowski, dat is een leuk vestje! Het zou mijn dochter ook enig staan!



DH, knipt jouw dochter met een schaar in haar haar? Die van mij doet dat (nog) niet, maar het is echt een horror voor me! Zelf heb ik als vierjarige hummel mijn haar geknipt en het resultaat was vreselijk. Mijn moeder heeft het nog geprobeerd te fatsoeneren, maar desalniettemin zag het er niet uit. (sommige plukken tot op de hoofdhuid afgeknipt!) Helaas moest ik een dag later op mijn allereerste schoolfoto met dat lelijke haar!
Ze knipt idd in haar haar. Gelukkig doet die schaar niks, knipt echt alleen in papier alle andere scharen houd ik verborgen.



Zo, middagje primark is geslaagd! Hierbij het deel van dochter















En van C&A voor op de rode short :







En deze voor mezelf om de familie kersttrui af te maken







Ben erg tevreden met de score!



De bedstee voor dochter begint ook vorm te krijgen heb iemand gevonden die hem voor een leuke prijs kan maken! Gaan binnenkort even alles bespreken. Ben zo enthousiast erover haha! Kan niet wachten tot hij hier echt staat
Goede buit DH!



Wat voor schaar heb jij? Uit voorzorg zou ik ook zo'n schaar die alleen in papier knipt willen hebben! (moet er niet aan denken dat dochter volgend jaar ofzo knudde op de foto staat!)
Alle reacties Link kopieren
Leuke dingen bij Primark, DH! Goed geslaagd.



Ik ga morgen shoppen in Utrecht met vriendinnen. Vorige keer ging het niet door, dus nu in de herkansing. Ik heb eigenlijk niks nodig, meestal kom ik dan met van alles thuis.



Hoe valt Name-it ook alweer? Redelijk gewoon op maat, toch? Ik heb een leuk shirtje gezien.



En een vraagje voor de flockers: iemand een leuk idee voor op een petrol kleurig shirtje? Vind het een mooie kleur, maar ik heb even geen inspiratie wat ik leuk vind om erop te maken. Ook niet na een uur Pinterest....
Spitsmuisje : wij hebben dit setje

http://www.toysxl.nl/p/al ... n-plakken/3-kinderscharen

Zitten 3 scharen in, 1 knipt recht, 1 knipt gekarteld en 1 knipt gegolfd. Ze kan er goed mee uit de voeten en zijn fijne schaartjes



Kikkerprinses : name it valt volgens mij redelijk op maat idd. Dochter heeft nu een 98 aan van name it en die zit goed bij d'r. Veel plezier morgen!
Leuke dingen!!!
Kikkerprinses, petrol met wit, geel of oranje vind ik altijd wel mooi!



Name-it valt vaak goed op maat, maar soms valt het echt enorm. Mijn kleintje is 92 cm en ik heb onlangs een vestje voor haar gekocht in maat 86! Maat 80 paste ze ook nog, maar dat was echt precies pas. De mouwen in haar maat 86 vestje moet ik wel nog omslaan en ze heeft relatief lange armen en benen.



DH, thanks!
Leuke legging DH.



Bij Petrol vind ik (bordeaux)rood mooi. Misschien een dino of een vliegtuig? Of zocht je geen, plaatje, alleen een kleur?







Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips! Het wordt een vos van oranje en wit. Moet ik alleen wel weer nieuwe flockfolie bestellen....

Ik vind het vooral een moeilijke kleur om te combineren. Aan bordeauxrood of oranje had ik zelf nooit gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Waarom vinden jullie rokjes bij die kleintjes trouwens zo lastig?

Mijn meisje, nog geen jaar, draagt ze ook, vind het prima! Geen last mee.

Wel deed ik haar pas rokjes vanaf een half jaar aan... daarvoor vond ik het héél truttig staan... jurkjes deed ik al wel eerder, na een maandje of 3.
Rokjes kruipen omhoog als ze door de box schuiven of over de grond kruipen ofzo. Dan steekt er zo'n luierbips met maillot onderuit of ze hebben er 1 knie op met kruipen en gaan dan op hun snufferd als ze verder willen kruipen. Hier bleef het iig niet fatsoenlijk zitten, dus ik had ze nooit.
Alle reacties Link kopieren
Omdat rokjes dan toch helemaal omhoog kruipen en het eerder een riem is dan een rokje. Ik vind het ook gewoon niet praktisch en het lijkt mij ook niet lekker zitten, zo'n opgerold ding waar een bsby op ligt. En jurkjes zijn voor kruipende baby's niet handig omdat ze dan met hun knietjes op de jurk kruipen en dan op hun gezicht liggen. Mijn meiske heeft daar wel iets op gevonden, die kruipt nu als een aapje op handen en voeten als ze een jurkje aan heeft .
Alle reacties Link kopieren
Wat DH ook zegt dus .
Haha! Dat idd TessTan
Alle reacties Link kopieren
Hier eigenlijk helemaal geen last van. Daarom begreep ik ws. niet wat jullie er zo lastig aan vonden

Vindt het juist grappig staan, dat pamperkontje er onderuit in een legginkje. En de rokjes doe ik alleen aan als ze wat korter zijn. Als ze iets langer zijn vind ik het enorm truttig staan.
Alle reacties Link kopieren
o mijn meisje buikschuift alleen, kruipt niet op handen en knieën, dus dat zal ook schelen dan!
Alle reacties Link kopieren
Die aapjeskruipmethode heb ik nog nooit irl gezien, wel op filmpjes. Lijkt mij wel maf .



Vandaag met vriendin naar M'tricht geweest. Voor zoon nog een paar halfhoge booties gekocht met wol gevoerd (voor als het echt koud gaat worden, ahum) en nog een paar degelijke hakken voor mijzelf (2e paar 50% korting, dat was het excuus 😜.

Sinds mijn vriendin dat stomme huidboek heeft gekregen van Jetske (?) staat alles in het teken van zalfjes, serums, crèmes, lotions, etc. Heb mijzelf ook nog wat spul laten aansmeren, haha. Alsof dat nog gaat helpen
Nee heb je, ja kun je krijgen
Mooie spullen, DH! Ik moet binnenkort ook maar weer eens naar de Primark. Aan de andere kant: kast ligt vol.



Dochter heeft haar mooie feestjurk aangetrokken én aangehouden. Ze straalde in haar jurkje. Ik heb vandaag gevraagd of ze morgen in feestjurk naar school wilde, of dan misschien een ander jurkje, maar nee hoor.
Mijn dochter droeg wel eens rokjes toen ze kroop,maar geen jurkjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven