Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 14 november 2014 @ 22:35:

Haha, lijkt er wel op Nouschi



@hoe valt C&A: met dat graatmager mannetje hier is mijn conclusie: groot. Bij twijfel zou ik het echt laten passen. De broeken zijn nu weer maat 92 en die zijn even lang als de maat 104 van Hema of Name it (de breedte ongeveer van een maat 98).Oh wat raar, hier juist helemaal niet! Verder vind ik het c en a assortiment ook niet mooi hoor, maar voor de broeken slaag ik er absoluut altijd.
Ik vind dat C&A klein valt. Altijd al. Mijn oudste zit nu sindskort in 122 maar bij C&A heeft hij al bijna 128 terwijl hij bij andere merken ook nog 116 aan kan. Heel vaag.
TessTan, leuke truien van C&A! Ik ben vandaag geslaagd bij C&A voor 2 velours pyjamaatjes. En ook geslaagd bij Polarn. En bij Zara... Plaats morgen wel even een fotootje Moest "echte wintertruien" hebben en dat is gelukt. Mijn vrouw was in Duitsland nog geslaagd voor 3 truien. Morgen dus de pics.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag geslaagd bij Primark en Zara. C&A en de uitverkoop bij de kinderkledingwinkel met duurdere merken had ik geen tijd meer voor helaas. Misschien morgen, alleen dan moet ik twee kinderen meenemen Mijn oudste zijn broeken zijn opeens allemaal te kort.
En hier dan, de winterbuit:







vlnr:

- truitje merk uit Duitsland

- truitje uit Duitsland

- truitje uit Duitsland

- pyjama van velours, C&A

- pyjama van velours, C&A

- longsleeve PO.P

- romper PO.P

- trui PO.P

- trui PO.P

- trui Zara

- trui Zara

- broek Zara

- vest Zara, maat 98 voor volgende winter!

- truitje Zara, maat 98 voor volgend najaar/winter!



Ben dik tevreden
Alle reacties Link kopieren
Die beertjespyjama had ik niet bij je gezocht NYC Je vrouw zeker uitgekozen?



Heel erg leuk de rest. Vooral het onderste rijtje!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
De interarsiatruien zijn leuk! Die bovenste, welk merk uit Duitsland is dat? Enig idee tot welke maat (of alleen babymaten?).
Nee heb je, ja kun je krijgen
In Duitsland heeft mijn vrouw de kleding bij Baby1One gekocht. Bedoel je die gebreide trui bovenste rij? Die is van het eigen merk Baby1One (BO). Ze gingen tot en met maat 92 of 98.



Beertjespyjama heb ik zelf uitgekocht. Is mijn smaak/stijl verder ook niet echt maar wilde echt per se pyjama's van badstof of velours. Badstof kan ik echt nergens vinden!!! :( Pyjama's van velours heb ik nu eentje van de Hema en deze twee vond ik nog bij C&A. Gewone katoenen pyjama's zijn te dun voor mijn koukleum.
Alle reacties Link kopieren
Hè verdorie. Misschien toch een opging wagen, Duitse maten zijn meestal erg ruim.



Bij AH xl hebben ze badstofpyjama's. Nou ja, eentje. Met een hond erop. Maar het is lekker warm.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Oh stom zeg, ben ik net geweest... Hopelijk zijn ze er volgende week nog.
Leuk NYC! Leuke romper ook!

Vind de gebreide truien ook leuk maar vind mijn zoontje daar nog wat te klein voor (krijg dan zo'n idee trui waar ga je met mijn zoon heen) maar mss moet ik het maar eens proberen. Anders volgende winter!
Alle reacties Link kopieren
Net drie broeken van Name-it gekocht maat 98. De slim-fit is te strak, de x-slim is prima. Vreemd.... Mijn peuter vindt de joggingbroek met spijkerlook duidelijk het leukste. Die moest meteen aan.
NYC,

weet je toevallig ook of ze ook grotere maten hadden in de velourse pyama's? (Zoek ook al een tijdje)
Alle reacties Link kopieren
Is er ook iemand die de tabel kan aanpassen? Of kon Lebo dat alleen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dat kan alleen de TO. Dus Nouschi, open deel V
Nee heb je, ja kun je krijgen
Dat kan alleen Lebo



Ik zoek een cars-pyjama voor een meisje. Zucht.
Alle reacties Link kopieren
Een gewone cars pyjama? Of een bepaald karakter uit Cars? Of iets met paars/lila/roze?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik twijfel over de onesie van de Primark van Cars. Vorig jaar heb ik die niet gekocht, want die vond ik te jongensachtig. Maar aan de andere kant: die dingen worden natuurlijk alleen thuis gedragen, dus niemand ziet het. Zouden jullie dat doen? Een cars-onesie van Cars voor een meisje?
IK had vorig jaar een grijs-rode van Cars. Dat vond ik toen wel acceptabel voor een meisje.



Roze mag niet. Had ik al eens verteld van die mooie zwarte hoody van Phineas & Ferb? Echt een superleuk, stoere hoody, maar er zit roze op dus wordt het niet gedragen.
Velourse pyjama's hebben ze ook altijd 1 in de collectie bij Hema toch? Daar heb ik er vorig jaar 1 gekocht en die hadden ze laatst ook weer liggen. Meestal zelfde motief als de velourse slaapzakken



Ik heb een muts, sjaal en handschoenen gekocht voor bij de jas van name it. Had nu alleen okergeel, dat past er niet bij het is geen echte set, was ook in Duitsland zo snel niet te vinden. Maar heb wel handschoentjes gevonden die er qua kleur goed bij kunnen. Foto volgt nog



Alleen Lebo kon de tabel aanpassen Nous.



Goed geslaagd NYC! Vind vooral de truien met Noors motief leuk!
Ik vind het leuke spullen, NYC, behalve de beertjespyjama
Ik zou cars gewoon doen hoor! Kan prima en als ze dat nou leuk vind, doen!
Alle reacties Link kopieren
Gewone cars pyama of onesie. Desnoods een ander pyamabroekje erbij doen in gewenste kleur. Zoon krijgt straks ook gewoon zijn paarse Troetelbeertjespyjama aan. Kind ook weer blij.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ja, mijn dochter wordt daar heel blij en gelukkig van. Ik hoop volgende week even langs de primark te kunnen. Als ik de onesie toch niks vind, dan kan ik nog kijken voor een gewone pyjama.
Leuke smaak heb jij NYC!



Ik heb trouwens de zoektocht naar houtjetouwtje las laten vallen toen ik deze tegenkwam:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven