Baby- en kinderkleding deel IV

29-07-2014 17:25 2418 berichten
Zó veel gepost, hoog tijd voor deel IV!



Hier vind je deel III,

deel II en hier deel I (met links naar websites in de OP)



Voor een nieuwe ronde stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, aanbiedingen enz enz.



Voor baby's en grotere kinderen, meisjes en jongens.



Vaste meeschrijvers





Barnabydochter maat 116dochter maat 86Bengeliezoon maat 86Bubbelwijndochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheerybaby onderweg maatje newborn Daisy1990zoon maat 92/98babymeisje op komst!Desperate Housewivedochter maat 92Dino2011zoon maat 74Emma77Emmadochter maat 74Gattidochter maat 116/122zoon maat 92/98Golfjezoon maat 128zoon maat 110zoon maat 86Kikkerprinseszoon maat 92Lebowskidochter maat 104zoon maat 74Lemooszoon maat 98Liubizoon maat 116/122 zoon maat 104dochter maat 62 Moduszoon maat 92/98zoon maat 68Nouschidochter maat 134NYCzoon maat 80Siskababyzoon maat 56/62 Sitkadochter maat 110Zoembayazoon maat 128/134 zoon maat 110



Alle reacties Link kopieren
Prachtig jasje!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb zelf nog met de frozen onesie van de primark in mijn hand gestaan.



Bij pyama's mag dochter zelf beslissen, daarmee hoeft ze niet over straat
Mooi jasje!
quote:annavanandelle schreef op 16 november 2014 @ 16:57:

NYC,

weet je toevallig ook of ze ook grotere maten hadden in de velourse pyama's? (Zoek ook al een tijdje)Volgens mij gingen ze tot en met maat 92, maar ik weet het niet 100% zeker.
quote:Carmelia schreef op 16 november 2014 @ 18:20:

Leuke smaak heb jij NYC!



Ik heb trouwens de zoektocht naar houtjetouwtje las laten vallen toen ik deze tegenkwam:

[afbeelding]Dank je! Ik vind het ook een superleuk jasje, alleen staat deze kleur echt totaal niet bij mijn zoon. Grappig is dat hoe je echt kan zien aan een baby al welke kleuren hem wel of niet staan.
Meisje met cars kan prima toch? Of wordt ze dan geplaagd op school? Maar thuis kan ze alles aan wat ze wil toch. Tenzij het een leren minirokje met netkousen is maar dat is bij jouw dochter niet aan de orde volgens mij
quote:rendier87 schreef op 16 november 2014 @ 16:41:

Leuk NYC! Leuke romper ook!

Vind de gebreide truien ook leuk maar vind mijn zoontje daar nog wat te klein voor (krijg dan zo'n idee trui waar ga je met mijn zoon heen) maar mss moet ik het maar eens proberen. Anders volgende winter!Als er geen capuchon aan zit kan het wel vind ik. Hoe oud is je zoontje nu?
Alle reacties Link kopieren
Oeh, die Noorse motief truien zijn leuk!!! Jammer dat de middelste nu écht genoeg truien heeft.



Voor pyjama's kan alles is mijn mening .



Een jaar of vier geleden verkochten ze bij de h&m hele fijne velours jumpsuits zonder voetjes. Zoontje heeft ze veel aangehad. Ik moet binnenkort de maat 86/92 voor de jongste naar beneden halen. Zouden ze die tegenwoordig niet meer hebben?



De velours slaapzak maat 68-80 van de Hema wordt te klein, maar de opvolgende slaapzak (86/104) is zo groot dat die daardoor niet zo warm is lijkt me. Wat is nou een hele fijne en vooral warme slaapzak??
Alle reacties Link kopieren
Bij Primark hebben ze veel velours pyjama's, ook in grotere maten.
quote:NYC schreef op 16 november 2014 @ 19:32:

[...]





Als er geen capuchon aan zit kan het wel vind ik. Hoe oud is je zoontje nu?Hij is nu bijna 8mnd, heeft maat 68/74. Nu hij veel rechtop zit en kruipt vind ik wel dat wat dikkere kleren beter staan en vind een capuchon ook wel leuk (maar toch wat minder praktisch). Als het nog echt koud wordt ga ik denk ik toch nog wel voor zo'n groffer gebreide trui erbij, tot nu toe red ik het nog met dunne truien en longsleeves (met lange mouw romper eronder). En hij heeft een paar leuke vesten. (In felle kleuren, staat hem juist weer goed, je ziet idd snel wat wel en niet staat maar het scheelt denk ik wel dat zijn huid op die van mij lijkt...)
quote:modus_ schreef op 16 november 2014 @ 20:54:

Bij Primark hebben ze veel velours pyjama's, ook in grotere maten.Goed dat ik daar ga kijken. Misschien koop ik er dan ook nog wel een velours pyjama bij.
Ik heb vorige week bij de primark niet een velourse pyama gezien. Alleen van die synthetische.
Ik kon bij primark sowieso geen schap vinden met pyjama's. Een tafel met 1 berg aan pyjama's in alle soorten en maten. Toevallig een leuke flanellen pyjama in dochters maat gevonden. Maar met wassen is hij doorgelopen en is het witte motief roze geworden. En er zat zelfs een colour catch doekje bij de was!



Slaapzak voor de winter had ik toch die grote van Hema. Ging prima. Maar ik kocht er ook wel eens 1 bij wibra. Daar hebben ze bv 90cm, geen dubbele maten daar. En heb ooit een 110cm gekocht en een stuk vanaf geknipt en weer dichtgestikt onderaan
Alle reacties Link kopieren
Cars pyjama, gewoon doen natuurlijk.



Volgens mij heb ik inderdaad een velours pyjama gekocht bij de Primark voor zoon.



Ik heb toch maar een nieuwe winterjas voor dochter gekocht van Benetton, haar oude jas vond ik toch wat dun en de dikkere is echt niet mooi meer.

Ik 't echt is ie niet zo glimmend en nu maar 30 euro. Ik wilde voor de donkerblauwe gaan maar dochter ging voor deze.

[img]{\rtf1\ansi\ansicpg1252 {\fonttbl} {\colortbl;\red255\green255\blue255;} }[/img]
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
OK, plaatjesplakken lukt me weer niet.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Als er een nieuw topic gemaakt moet worden met een nieuwe tabel wil ik die op zich wel beheren. Misschien dat er mensen zijn die in/uit de tabel willen of gegevens willen aanpassen?
Hierbij de set die ik in Duitsland gekocht heb vind het wel erg leuk bij elkaar! En die handschoentjes zijn heerlijk! Binnenin ook zo zacht en gevoerd, lekker warm!



@NYC ik wil wel in de tabel, als dat mag

Een zoon dus, doe maar maat 74 want 68 is hij bijna uit.
Rendier : kan pas als er een nieuw topic is. In dit topic kan de tabel niet meer aangepast worden.
Even hier checken of ik de tabelfunctie onder de knie heb...



Barnaby dochter maat 116 dochter maat 86 Bengelie zoon maat 86 Bubbelwijn dochter maat 128/132 dochter maat 116/122 Cheery baby onderweg maatje newborn Daisy1990 zoon maat 92/98 babymeisje op komst! Desperate Housewive dochter maat 92 Dino2011 zoon maat 74 Emma77Emma dochter maat 74 Gatti dochter maat 116/122 zoon maat 92/98 Golfje zoon maat 128 zoon maat 110 zoon maat 86 Kikkerprinses zoon maat 92 Lebowski dochter maat 104 zoon maat 74 Lemoos zoon maat 98 Liubi zoon maat 116/122 zoon maat 104 dochter maat 62 Modus zoon maat 92/98 zoon maat 68 Nouschi dochter maat 134 NYC zoon maat 80 Siska babyzoon maat 56/62 Sitka dochter maat 110 Zoembaya zoon maat 128/134 zoon maat 110
Hmm geen idee hoe het werkt met 'tabjes' zodat ik het mooi onder elkaar krijg. Weet iemand dat?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee NYC, sorry. Babyzoon kan naar maat 80 bij mij, peuter maat 98.
Alle reacties Link kopieren
Zoon kan naar maat 104.



Tabel ziet er netjes uit NYC! Top!
Nee heb je, ja kun je krijgen
Dochter kan naar 98/104. Gisteren gemeten en ze is nu 98cm bijna 1 meter al!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven