Baby- en Kinderkleding deel V

18-11-2014 12:20 2976 berichten
Hoog tijd voor een nieuw topic 'Baby- en Kinderkleding' Hier vind je alles op het gebied van baby- en kindermode. Vraag om advies, geef tips of show je nieuwste aankopen!



Vaste meeschrijfsters in dit topic zijn:



annavanandelledochter maat 116/122Bengeliezoon maat 98babyzoon op komst!Bubbelwijndochter

maat 134/140dochter

maat 122/128Desperate Housewivedochter feb. 2012

maat 104/110Emma77Emmadochter jan. 2014

maat 86Gattidochter feb. 2008

maat 134/140zoon apr. 2011

maat 104/110googlettezoon mrt. 2012

maat 98/104dochter feb. 2014

maat 80Kikkerprinseszoon sept. 2011

maat 104/110Lemoos2zoon okt. 2010

maat 104/110Liubizoon

maat 122/128zoon

maat 110/116dochter

maat 80modus_zoon maat 104zoon maat 86Nouschidochter maat 146/152NYCzoon okt. 2013

maat 86/92queenfan25dochter feb. 2010

maat 116/122dochter mrt. 2013

maat 86/92rendier87zoon maat 80/86baby op komst maatje newbornsiska74zoon sept. 2014

maat 80Sorendezoon aug. 2014

maat 80TessTandochter nov. 2007

maat 134/140zoon mrt. 2010

maat 110/116dochter okt. 2013

maat 92/98







Klik hier voor deel VI: Baby- en Kinderkleding deel VI
Alle reacties Link kopieren
Cool!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk plaatje erbij.
Alle reacties Link kopieren
Leuk plaatje, mooie tabel . Nu maar hopen dat niemand een vierde krijgt .
Haha, idd. Verzinnen we dan wel weer wat
Alle reacties Link kopieren
quote:TessTan schreef op 18 november 2014 @ 12:33:

Leuk plaatje, mooie tabel . Nu maar hopen dat niemand een vierde krijgt .
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
NYC, zit je zoontje nog in maat 80? Hier is Meiske er alweer uitgegroied. In jaar tijd heeft ze maat 50-56-62-68-74 en maat 80 er doorheen gejast. Ik dacht dat maat 86 nog wel te groot zou zijn, maar dat zit al prima. Rompers maat 86/92 blijkt ze ook al prima te passen. Ik hoopt toch echt dat ze nu eens langer dan twee maanden in een maat blijft zitten .
Alle reacties Link kopieren
Jemig wat een typefouten, maar ik kan mijn bericht niet aanpassen?
Ja, hij zit nog steeds in maat 80 en ik hoop dat ik tot februari/maart daarmee vooruit kan want heb net een bulk wintertruien in die maat gekocht. Moet het natuurlijk ook nog wel iets kouder worden.
Alle reacties Link kopieren
Super leuk plaatje! Mijn zoontje word in februari 1 en zit nu met shirts ook in 80.. Meesten zeggen dat ze daar een poos in zitten, ik hoop het!! Ik heb het verkopen op Facebook ontdekt, ideaal!
Alle reacties Link kopieren
O en ik vind de jumpsuit Vernow van tumble heel gaaf maar echt te duur! Zo jammer hopen op de sale ;)
Ben druk met werk (gekkenhuis hier), maar wil laten weten dat ik er nog wel ben en de nieuwe tabel heel mooi vind.
Mooi gedaan NYC!

Hier nu even niets gekocht. Zoontje is al eventjes ziek (ik denk elk rondwaaiend virus opgepikt) dus even andere prioriteit. Hij is lekker hangerig en plakkerig.
ik vind de tabel ook heel mooi! ik zou er eigenlijk best wel in willen is er nog een plekje?

Ik heb een zoon, maat 74/80
Mag nog niet plakken, maar ik heb deze binnen gekregen voor de sint



http://i00.i.aliimg.com/w ... stume-many-designs-in.jpg
Alle reacties Link kopieren
Wauw NYC, tabellenheldin



Haha, als je een vierde kind verwacht kan NYC gewoon een *toevoegen aan de naam en dan onderin de tabel het vervolg van de familie
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Sorry, hier ook ontzettend druk met werk, sinterklaas en kerst. Probeer niets te kopen tot de uitverkoop. Lukt momenteel aardig.....



Hier is zoontje in september drie geworden en ook net 1 meter.



De tabel is mooi! Mag die van mij nog door naar 98/104, NYC?



En Noppies blijft toch mijn favoriete merk.
Is goed, Carmelia! Regel ik morgen.

En kikkerprinses, ik verander ook morgen de maat.
Alle reacties Link kopieren
Mooi NYC, super plaatje ook.



Anna.v.a. Mooie jurk, ik had 'm ook bijna besteld maar je kan daar niet american express betalen.



Nou kan ik 't ook 'n keer zeggen, happy new topic! (of heb ik dat bij 't vorige topic ook al gezegd).

Nu Lebowski nog terug.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! En mooie tabel!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa!! Ik ben er ook weer. Had inlogproblemen sinds t nieuwe forum. Hier ook nieuwe maten: 134 116 92/98. Ik heb weinig gekocht. Alleen een zo goed als nieuwe vingino jas via marktplaats. Dankzij n mega groeispurt pasten de mouwen ineens niet meer.



Verder ga ik morgen shoppen bij de primark. Doel is om voor alle 5 een afschuwelijk foute kersttrui te scoren, als geintje voor kerst. Aan mijn kant vd familie is dat nooit opgedirkt dus dit geintje kan wel.. verheug me er nu al op



Verder hebben de oudste 2 bedacht geen onderhemden meer te willen dragen, ook geen shirtje. Ik vind dat zo onverzorgd uit zien. Ligt dat nu aan mij of herkennen jullie dat? Ik maak er maar niet teveel heisa om, in de hoop dat ze zodra het kouder is de hemdjes weer aantrekken... ik leg ze nl stug elke ochtend klaar.
Wat bedoel je met 'geen onderhemd'? Gewoon de trui of blouse over de blote bast? Vind dat er inderdaad ook een beetje onverzorgd uitzien, maar ja, jongens he. Las laatst ergens dat die 't liefst zo weinig mogelijk kleding om 't lijf willen hebben, het moet zo snel als het kan uit kunnen.
quote:golfje schreef op 20 november 2014 @ 00:24:

Verder ga ik morgen shoppen bij de primark. Doel is om voor alle 5 een afschuwelijk foute kersttrui te scoren, als geintje voor kerst. Aan mijn kant vd familie is dat nooit opgedirkt dus dit geintje kan wel.. verheug me er nu al op

.Ha! wat een leuk idee! ben heel benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Lukt niet.



Leuke onesie van Wibra, rood met NY erop.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Blote bast ja! Kleine tokkies.. Inderdaad het moet allemaal zo snel mogelijk uit kunnen, dan zijn ze het snelste kind van de klas bij de gymles... heel belangrijk als je 8 bent. Verder zouden ze hier t liefste in hun voetbalpakkies rondlopen of in n joggingbroek. Overhemden willen ze ook echt niet aan, dat vinden ze onplezierig door de manchetten enzo. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dus die koop ik niet meer.



helaas was t vandaag druk op mn werk, dus geen pauze en dus geen primarkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven