Baby- en kinderspullen

16-12-2013 14:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Laatst las ik iets over het gratis aanbieden van baby- en kinderspullen.



Wij hebben nog wat spullen over en zouden dit graag geven aan iemand die er eigenlijk geen geld voor heeft. De spullen zijn gebruikt en ik wil er geen geld voor vragen.



Weet iemand waar ik dan het beste terecht kan? Ik kan het natuurlijk gratis naar de kringloop brengen, maar dan vragen zij er weer geld voor. Ook marktplaats is een optie, maar ik zou zo graag de spullen aan mensen willen geven die het echt niet kunnen betalen en echt nodig hebben.



Dank je wel alvast voor de antwoorden.



Jules
Bij de voedselbank hier zit ook een kinderkledingbank waar ze ook het eea aan ander kinderspul hebben.



Maar je kunt ook op FB kijken bij "ik geef weg" groepjes.
Alle reacties Link kopieren
Hier is ook een weggeeftopic. Of op tienermoeders.nl een advertentie plaatsen.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee waar je woont, maar in Enschede is een alleenstaande moeder die dat verzameld om andere (alleenstaande, aanstaande) moeders ermee te kunnen helpen.



En anders vindt je op fb wel weggeefhoeken, alhoewel ik begrepen heb dat daar ook veel inhaligheid om de hoek komt kijken.
Wat een mooi gebaar Jules.



Op Marktplaats kun je spullen ook aanbieden, gratis. Je weet eigenlijk nooit helemaal zeker of het terechtkomt bij de door jou beoogde medemens. Iemand zoals Stukje_Cake kent, dat lijkt me de beste optie.
Alle reacties Link kopieren
Helaas woon ik niet in de buurt van Enschede.



Bedankt allemaal voor jullie tips. Ik zal eens gaan kijken op Facebookpagina's hier uit de buurt.
In Alkmaar verzamelen ze (dacht ik) ook speciaal babyspullen voor mensen die niets hebben!
Alle reacties Link kopieren
Uit welke regio kom je? Ik ken iemand uit de pleegzorg en die heeft regelmatig kleding en spullen nodig voor gezinnen die noodopvang bieden aan kinderen van alle leeftijden. Regio 010.
Alle reacties Link kopieren
Ik om uit het zuiden van het land.



Ben al druk aan het googlen, maar ben nog niet op de site gekomen. Jullie tips helpen me wel goed op weg.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex verloskundige verzameld dat soort spullen en krijgen regelmatig mensen in de praktijk die dat nodig hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch maar wat spullen op marktplaats gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven