Baby's maart/april 2016

17-04-2016 14:23 2831 berichten
Alle reacties Link kopieren
2 weken terug ben ik bevallen van een prachtige dochter. Ik heb al een zoon van 19 maanden.

Het lijkt me leuk om te schrijven met andere moeders over de eerste periode met je kind.



Ik zal beginnen. Dochter is een heerlijk kind dat nog lekker bij me wil zijn. Slapen in bed of box wil maar kort lukken, op mij kan ze uren slapen. Heel gezellig maar lastiger omdat ik al een kind heb rond lopen. Lang leve de draagdoek dus haha. Zoon heeft dit ook de eerste 11-12 weken gedaan dus hoop dat dit met haar ook tijdelijk is met het oog op de crèche. Verder drinkt ze goed aan de borst en komt 's nachts nog voor 2 voedingen.

Mijn zoon is super lief voor haar. Nog geen teken van jaloezie en hij wil steeds kusjes geven aan haar.



Lijkt me leuk ervaringen te delen!
Alle reacties Link kopieren
Even nieuwsgierig, hoe oud zijn de baby's nu exact bij jullie ? Zoon is vandaag 39 weken en 1 dag oud haha is de 30ste 9 maanden oud



Koorts zakt hier nog niet, zo raar !
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is 3 januari precies 9 maanden.



Wat vervelend van de koorts! Heeft ie er ook veel last van?



Bobo, wat heftig zo'n zware baan! Lijkt me heel pittig! Wel knap hoor jouw zoon!



Fleet, hier zit dochter al in maat 80 terwijl ze best tenger is. Mijn neefje van 3,5 maand jonger is gewoon zwaarder dan zij is!



Dochter gaat super. Kruipt nu heel goed en snel. Gaat ook steeds staan. Heeft dat nu ontdekt dus kruipt steeds razendsnel naar ons toe om zich weer op te trekken. Slapen gaat ook erg goed. De nachten gaan ook best goed. Vaak nog wel een voeding maar dat vind ik niet erg.

Ga wel binnenkort weer wegen omdat ze zo weinig was aangekomen. Probeer er nu meer in te krijgen maar dat lukt niet altijd.



Hoe is het met jou Laura?
Alle reacties Link kopieren
9 maanden en 22 dagen, nog net geen 10 maanden dus. Bijna een jaar!

Wat gaat de tijd hard.



Wat vervelend van de koorts Fruzzle. Zoonlief is hier weer zonder koorts wakker geworden. Vlak voordat hij de AB kreeg voor zijn oorontsteking bleef de koorts ook non-stop aanhouden, ondanks de paracetemol.



De baan zelf is op papier niet zo zwaar als het in de praktijk is. Mede door de verantwoordelijkheden die ik heb en de lasten die op mijn schouders neerkomen wordt het zwaar. Oh, en omdat het eigenlijk 2 banen zijn. Echt gelukkig wordt ik er in ieder geval niet van.
anoniem_285079 wijzigde dit bericht op 26-12-2016 10:11
Reden: Aanvulling :)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En omdat ik zoveel wil en geen genoegen neem met half werk.

Mijn zoon heeft het niet van een vreemde.
Alle reacties Link kopieren
Fleet, hoe gaat het eigenlijk met je man nu? Voelt hij zich al beter?

Jouw oudste gaat toch binnenkort naar school? Wat spannend! Is ze er wel aan toe? Ik vind 2,5 nog zo jong!
Alle reacties Link kopieren
@odsm nee geen last van de hoge koorts gelukkig maar als het morgen nog is ga ik wel naar de huisarts met Het ventje.. 4 dagen hoge koorts dan gehad !7
Alle reacties Link kopieren
Oh en zoon heeft vandaag ineens ontdekt hoe hij kan bewegen op muziek en zelf kan gaan zitten !
Zoon is morgen 9 maanden!



We rijden nu naar huis van kerstdiner nummer 3. Ik vond het nogal een programma, maar zoon is heel zoet geweest. Heeft bij nummer 1 en 2 vanaf 19:30 boven in campingbedje geslapen en deze vanavond helemaal uitgezeten (begon ook om 17:00). Vooral deze avond was hij ongelofelijk lief en het stralende schaterlachende middelpunt



Alle opa's en oma's (schoonouders zijn gescheiden en hebben allebei nieuwe partner) kunnen er weer een tijdje tegenaan.
@fleet: wilde dochter andere avonden wel slapen? hier ook maat 80, maar wel een tenger jongetje. eet als een bouwvakker, dat wel



@bobo: zouden ze het op je werk ook pikken als jij die verantwoordelijkheden teruggaf? dat zou ik namelijk proberen, of loonsverhoging eisen. ik heb mezelf bij mijn vorige werkgever bijna een burn-out gewerkt, dat net kunnen voorkomen en sindsdien ben ik vrij scherp op mijn eigen grenzen. ik lever ook wel eens iets voor een 7, het hoeft niet altijd fantastisch briljant te zijn. niet-instorten zie ik ook als onderdeel van m'n baan. maar ik kan dan ook wel potje breken bij m'n leidinggevende en als hij me op zaterdag nodig heeft, ben ik erop. wat dat betreft is het aardig in balans.



@fruzzle: wat grappig! hier eentje die vandaag bij zitten twee keer omkieperde. maar hij heeft nu een keyboard waar hij op ramt, dus wellicht dat het nu meer prikkelt om echt te gaan zitten
Alle reacties Link kopieren
Lekker druk hier op tweede kerstdag :-)



Bobo, lastig hoor, met je werk. Voor mijn verlof had ik een te groot verantwoordelijkheidsgevoel op mijn werk. Kon het werk thuis moeilijk loslaten. Nu dochter er is, ben ik thuis echt los van m'n werk. Heerlijk! Maar ik heb dan ook niet zo'n belangrijke functie als jij, als ik dat zo lees.



Mijn dochter was 17 dec precies 9 maanden. Zit nu redelijk stevig, maar gaat nog niet uit zichzelf zitten. En kruipt dus ook nog niet. Was vorige week maandag 68 cm en 7 kg. Zit nu bijna in maat 74.

Ik denk dat zij wel wat onder het gemiddelde zit qua groei. Binnenkort maar eens wegen bij het cb. Eten gaat zo snel als ze vast voedsel krijgt. We zitten zo bijna een uur aan tafel met een halve boterham of stukjes groente. Vind het lastig inschatten wanneer ze genoeg heeft gehad.



Odsm, gaat zo te lezen goed met jullie uk, fijn hoor!

Fruzzle, hopelijk zakt de koorts toch weer snel! Niets aan als ze ziek zijn! Wat leuk dat hij gaat zitten en zo op de muziek beweegt! Dochter is hier sinds een week aan het wiebelen als ze iets leuk vindt. Ook zo schattig! En doet heel vaak haar armpjes omhoog alsof ze wil zwaaien.



Laura, wat fijn dat je zoon het zo goed volhield vandaag! Knap hoor! Hoe gaat het nu verder met de voedingen?



Met dochter gaat het gelukkig dus weer goed, koorts is weg en ze is weer heel vrolijk. Ik merk alleen zelf sinds een week dat mijn energie echt op is. Ik denk dat alles er nu uitkomt van wat er het afgelopen jaar is gebeurd. Ben heel snel opgefokt, gestrest, en kan nergens van genieten. Bah! Gelukkig was vandaag wel een prima dag, heb even een stuk gefietst in mijn eentje. Kan ook weinig hebben van dochter. Als ze even aan het mopperen is met bijvoorbeeld eten, schiet ik al in de stress. Zo wil ik helemaal niet zijn!



Morgen gaat dochter naar het kdv en gaan vriend en ik naar het top2000 café. En ergens lunchen samen. Vrijdag ook een dag met ons tweetjes, dan waarschijnlijk naar de sauna. Hopelijk ben ik daarna weer wat opgeladen!
Fijn om te lezen dat het slapen zoveel beter gaan odsm!



Met man gaat het al beter, merk toch dat hij momenten heeft dat ik hem echt zie genieten en dat hij plezier heeft. Alsof het toegeven van zijn gevoelens hem wat lucht heeft gegeven. Hij is er nog niet en moet nog hulp krijgen, maar wat ik nu zie is veelbelovend voor de toekomst. Lief dat je er naar vraagt!



Hier is dochter 12 december 9 maanden geworden. Gaat zo hard!



Laura, de andere avonden heeft ze prima geslapen, maar het was ook allemaal in haar eigen bedje dus helemaal prima.



Despie, probeer toch je ontspanning te pakken. Zo te lezen heb je wel wat leuks op de planning. Pak ook wat momenten voor jezelf. PB me gerust als je een oor nodig hebt.



Hier dus alles prima eigenlijk met de jongste. Alleen mijn oudste slaapt rumoerig de laatste tijd, wordt huilend wakker zo'n 2x in de vroege avond. Ik denk dat het spanning is voor school en er speelt wat verlatingsangst. Vanochtend moest ze ook huilen toen we haar samen naar de opvang brachten. Hoop dat we er over een paar weken vanaf zijn, vooral voor haarzelf.
Alle reacties Link kopieren
We hebben de jackpot te pakken.

Zoonlief rolde al van de ene verkoudheid, in de andere. Rare uitslag hier, ontsteking daar, continu koorts, tanden die doorkomen.

En nu dus de waterpokken!

Van top tot teen zit hij onder de vlekken en het jeukt verschrikkelijk.

Slapen doet de uk dus niet, huilen en krabben wel. Wij doen dus ook geen oog dicht en zijn allebeivreselijk gefrustreerd. Zoonlief slaapt nu gelukkig, maar wie weet voor hoe lang.



Laura, met mijn nieuwe leidinggevende heb ik al besproken dat ik wil dat de verantwoordelijkheden beter verdeelt worden. Het punt is alleen dat deze extra taken voor de uitdaging in mijn werk zorgen.

Op dit moment zit ik net over mijn grenzen heen, met extra aandacht voor mijzelf en ontspanning zou ik de schade kunnen beperken. Erg gezellig ben ik niet. Alles is eigenlijk te veel. Precies zoals jij omschrijft despie.



Hoe was het top2000 cafe eigenlijk, despie? Hier een groot fan. We wilde deze week eigenlijk ook gaan, maar qua timing komt het gewoon niet uit. Volgend jaar misschien.

Wat is jouw dochtertje in vergrlijking met mijn zoon een ukkie jouw dochter.



Fleet, spannend voor je oudste hoor! Is het een soort peuterspeelzaal?
Alle reacties Link kopieren
Dat slaapje was maar een half uur..
Alle reacties Link kopieren
@bobo oh wat sneu voor het ventje en voor jullie.. kon er ook nog wel bij zeg Pff



Zoon slaapt afgelopen nachten eigenlijk heel goed wel vroeg wakker tussen 4 en 6 maar na de fles en even kletsen gaat hij weer slapen

Was hij vannacht om 0.00 klaar en klaar wakker.. uitgerekend de enige nacht dat ik de ochtend er vroeg uit moet om te werken.. tussen ons in gelegd etc maar niets hielp af en toe mopperen maar t grootste deel lachen en gek doen

Heb m om half 3 terug in zn eigen bed gelegd en na een paar x mopperen viel hij in slaap

De afgelopen 2 dagen sliep hij na de vroege voeding tot 9 en vervolgens pas na de lunch en vermoed dat het daarmee te maken heeft..



Zoon slaapt nu nog wat echt uniek is dus heb manlief opdracht gegeven als hij wakker word hem na de voeding niet meer terug op bed te leggen anders krijgen we weer t zelfde Pff
Ach jee Fruzzle, dat is geen leuke nacht. Hopelijk gaat het vannacht beter!



Bobo, natuurlijk ken ik je niet persoonlijk en baseer ik het enkel op wat je schrijft, maar zou je niet therapie overwegen? Je hebt natuurlijk flink wat op je bord gehad dit jaar en zeggende dat je het moeilijk vind het werk los te laten, ik vind het zorgelijk. Als je er uit komt te liggen door een burn-out of overspannen kun je helemaal niet werken en ook niet goed voor je zoon zorgen. Nu je zegt dat je eigenlijk over je grenzen gaat... dat is een groot teken aan de wand meid.



Je zoon ook nog zo ziek... arm ding. Hopelijk knapt hij snel op (houd er wel rekening mee dat kinderen onder de 1 jaar met waterpokken het dus nog een keer kunnen krijgen).



Wij hebben een goede nacht gehad eigenlijk. Dochter heeft gisteren met ons pasta mee gegeten en heeft daar goed op geslapen. Duidelijk heeft ze toch meer vulling nodig. Alleen vanochtend voordat de wekker ging was ze d'r speentje kwijt, maar sliep ze daarna verder. Ik was zelf verrast dat de wekker ging, haha. Normaal gewend dat ze zich tussen 1-4 nog een keer meldt.
Och Bobo wat zwaar Ik weet nog goed dat wij dus met zoon twee keer bij HAP zaten met twaalf uur durende huilbui, en niet willen slapen. Wat kan je dan radeloos zijn he? Veel sterkte daar...



@despie: het is ook niet niks, goed dat je ook je rust pakt. ik merk het bij mezelf ook, ik word snel kribbig als het me te veel wordt en dan moet ik even op rem trappen, en iets voor mezelf doen



@fleet: fijn dat het beter gaat met je man. en dat dochter zo lekker slaapt! zoon hier sliep van 19:00-07:00, maar dat is door verkoudheid weer aardig in de war nu (maar als dat alles is...).



@fruzzle: klinkt wel als lange ruk naar de middag toe. misschien toch weer eerder wegleggen? hier is zoon meestal ergens rond 07:00 wakker en dan na twee uur wil hij dan weer slapen.



Hier gaat het goed. Wel beetje zat van dat zoon al 3,5 maand de ene na de andere verkoudheid krijgt. Maar verder is hij vrolijk.

Uit allergietest is gebleken dat zoon idd koemelkallergie heeft (hij heeft zelfs tot drie dagen daarna gespuugd). We worden nu doorverwezen naar diëtiste om langzaam producten met koemelk toe te voegen, maar ik wil eerst weer paar weken rust in de tent.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief dat je meedenkt, Fleet.

Mede door de therapie weet ik dat ik het belangrijk is mijn grenzen in de gaten te houden. Ik kan een heleboel hebben en als het echt moet ga ik door totdat alles weer op de rails is. Het kost me dan achteraf alleen meer dan ik zou willen. Zeker met de uk erbij besef ik mij dat het belangrijk is al halt te roepen ruim voordat het te veel is. En dat is nu.



De afgelopen dagen dus al extra ontspanning gezocht. Wat DIY klusjes opgepakt, gewoon omdat ik het leuk vind. En proberen te genieten van alle kleine vrolijke momenten van de uk.

De koorts is gezakt. En na een havermoutbad lijkt zijn jeuk minder. Strakjes samen een blokje om lopen. De uk houdt van buiten zijn. Het liefste loopt hij door de klapdeuren het balkon op om de vogels en planten te bekijken.



Dat continue kwakkelen met verkoudheden herken ik, Laura. Hier hetzelfde. Ik hou hoop dat er een moment komt waarop het op ziekte gebied rustiger wordt.



Helaas ben ik mij er bewust van dat zoonlief nog een keer de waterpokken kan krijgen. Het is zelfs zo dat ik ze ook nog een keer kan krijgen, want ook ik was jonger dan een jaar toen ik ze kreeg. De dokter zei dat het afwachten is, na 2 weken weet je of je voldoende antistoffen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Fleet, dank je wel voor je aanbod om te pb-en. Wie weet sneu dat je oudste zo onrustig slaapt en huilt bij het wegbrengen! Hoop voor je dat ze snel haar draai weer vindt.

Fijn dat de jongste zo lekker eet en daar goed op slaapt! Gister zat onze uk ook als een bootwerker te eten. Denk dat ze een inhaalslag doet nog van de vakantie. Vind het lastig inschatten hoeveel eten we klaar moeten maken! Sinds vandaag pikt ze het trouwens als we een bord pap als ontbijt geven ipv de fles. Hebben het opgebouwd van halve fles/ half bord pap naar dus volledige pap. Ze vindt het heerlijk! Brood eten kost haar erg veel moeite ivm open gehemelte, dus dat beperken we tot de lunch.



Laura, 'fijn' dat je het herkent en dat het niet gek is om af en toe echt tijd voor jezelf te pakken. Ik vind dat alleen zo lastig. Er is altijd wel iets om te doen. Vaak zit ik ook echt niet lekker als er nog van alles 'moet' gebeuren. Herken je dat ook?

Het is waarschijnlijk wel fijn dat jullie nu echt weten wat er aan de hand is met jullie zoon, of niet? Snap heel goed dat jullie nog even willen wachten met het dieet. Blijft toch spannend hoe hij erop reageert! Vervelend dat hij ook al zolang kwakkelt wat betreft verkoudheden. Hier is dochter ook al heel lang snotterig en veel aan het hoesten. Elke dag maar weer braaf neusdruppels, hoestdrank en luuf smeren...



Bobo, o jeetje.. De waterpokken. Beterschap voor de kleine man! Klinkt heel naar, hopelijk knapt hij snel weer op. Gelukkig leek dat badje iig te helpen! Hopelijk ontspring je zelf de dans!

Top2000 café was een leuk uitje! Leuke sfeer daar en gezellig even samen erop uit. We waren halverwege de middag alweer thuis. Nog lekker even geluierd en toen dochter opgehaald.

Vervelend dat je er ook doorheen zit. Goed dat je het gesprek met je leidinggevende vent aangegaan.



Oef Fruzzle, dat was idd geen fijne nacht! Sterkte voor de komende nachten!!!



Ik lig er alweer een tijdje in, vriend doet morgenochtend dochter en nadat we haar hebben weggebracht naar het kdv gaan we samen naar de sauna. We hebben beide een hot stone massage geboekt, heb er erg veel zin in! Afgelopen dagen veel huilbuien gehad, maar vandaag gelukkig niet! Twijfel of ik contact moet opnemen met de huisarts of de psycholoog van het team waarbij dochter in het ziekenhuis loopt. Lijkt vriend een goed idee, maar als puntje bij paaltje komt, valt het voor mijn gevoel altijd allemaal wel mee, ter plekke bij zo'n gesprek. Maar dit gevoel is niet van twee weken... Komende week maar de knoop doorhakken hoe ik hiermee verder ga.
@despie: dat klinkt niet goed, hoop dat je een leuke dag hebt vandaag. ikzelf ben gelukkig niet zo'n perfectionist. ik heb 3,5 jaar geleden bijna een burn-out gehad, het scheelde echt bijna niks. gelukkig had ik tussen twee banen in zes weken vakantie, anders was ik zeker onderuit gegaan. maar sindsdien ben ik niet meer zo perfectionistisch. ik krijg een boel gedaan op een dag, maar ik kan er ook prima mee leven als het niet gaat zoals ik wil. en ik lever op het moment ook wel eens werk voor een 7, ipv voor een 9. ik zeg vaak: "niet-instorten is ook een belangrijk onderdeel van mijn taken als moeder en werknemer."

ik klink nu wel heel lui, maar ik heb bijvoorbeeld wel dinsdag en woensdag een enorme berg werk verzet waardoor mijn baas de rest van week vrij kon nemen (iedereen heeft vrij en er kwam nog spoedklus tussendoor, dus mijn baas kon terug naar kantoor komen, maar we hebben het samen goed afgerond dus hij was blij).

ik vind mijn werk gelukkig ook heel erg leuk, maar ik kies wel bepaalde piekmomenten uit en verder modder ik een beetje door. de boog kan niet altijd gespannen staan

het huis is toonbaar, er liggen nog schone kleren in de kast en eten in de koelkast, en mijn baas is blij met me, dus dan vind ik het wel best. en dan negeer ik dus die wasmand die steeds voller wordt, dat komt dit weekend wel



@bobo: hoe gaat het daar nu? hoop dat alles goed is met jullie. is er al nieuws wat de woning van je zusje betreft?



Mijn paard komt volgende week terug Ik ben heel erg blij. En dan eens zien of we weer kunnen opbouwen. Zoon sliep vannacht weer van 19:00-07:00. We hebben hem een iets dikkere slaapzak aangetrokken en gisteren met pot mee laten eten. Dat vindt hij toch lekkerder dan groentepotjes, daarmee stopt hij namelijk halverwege. Hij sliep er lekker op.
Alle reacties Link kopieren
@laura normaal gaat hij rond half 10 en daarna rond half 3 maar hij sliep uit haha

Vannacht goede nacht en gisteren 2 slaapjes ! Hier ook beter gaan slapen na grotere vaste voeding

Fijn dat paard terug komt ! En hopen dat het opbouwen goed gaat zodat jullie beide weer optimaal kunnen gaan genieten. Hier ook al maanden verkouden, lang leven de bacillen van het Kdv



@bobo best link als je als volwassene nog waterpokken kan krijgen.. hopen dat het niet gebeurd !



Hoop dat je hebt genoten vandaag despie!
Fijn 2017 allemaal alvast. Hoop dat onze zoon lekker doorslaapt straks (maar hier in de buurt is het meestal rustig)
Alle reacties Link kopieren
Iedereen alvast een fantastisch en gezond (en voor sommigen vruchtbaar ) nieuwjaar!

Hoop ook dat de kids lekker door de knallen heen slapen. Zoon vorig jaar wel dus we hebben hoop. Het gaat hier al behoorlijk los!



Hebben jullie nog plannen? Wij blijven thuis, geen zin om te slepen met de kids. Vrijwel alle buren zijn ook thuis dus dat is wel weer gezellig!
Happy New Year everybody! Voor een mooi jaar met onze (bijna) dreumesen!



Bobo en Despie, let goed op jullie zelf.



Laura, wat een goed nieuws van het paard! Het jaar kan dus niet beter beginnen.



Hier is Oud/Nieuw goed gegaan. Ik was de enige die wakker was om 12 uur. Al waren we om 10 uur al gaan slapen, man en ik konden de ogen niet meer open houden. Ik had ook eigenlijk te veel gedaan die dag. Ach, het was evengoed knus en fijn. Blij dat de kinderen goed geslapen hebben, tot half 8 zelfs.



Ik wens jullie een fijne dag met de kleintjes. Wij gaan nu naar opa en de familie. Zal vast gezellig worden.
Alle reacties Link kopieren
De beste wensen ook voor jullie!



Laura, wat goed dat je zo bewust bezig bent om niet over te lopen can werk en huishouden. Het stomme is dat ik dat op m'n werk inmiddels al iets makkelijker kan. Werk doe ik op kantoor en wat niet af is, komt de volgende werkdag wel.

Alleen thuis... Zo stom! Ben nu wel bewust op de bank aan het hangen, terwijl het hier echt vies is in huis. Bezoek van vrienden met kinderen gehad gisteren, ze bleven slapen. Erg leuke tijd met elkaar gehad, half drie naar bed gegaan dus nu best moe. Kan me alleen niet overgeven aan een middagslaap, doet vriend nu wel. Afgesproken dat we vanavond samen gaan schoonmaken, dus ik eet nu een oliebol met thee en forum wat.

Wat heerlijk dat je paard terug komt, veel plezier weer met elkaar! En wat leuk dat je zoon zo lekker met jullie mee eet. Vind ik hier nu ook zo leuk!



De sauna was heerlijk, we hebben ervan genoten! Ga ik zeker vaker doen, kan natuurlijk ook prima een keer op een avond.



Odsm, leuke avond gehad met de buren? Wij hebben om twaalf uur even met de overburen gepraat. Verder dus met onze vrienden thuis gezeten. Het begon om half één te regenen, dus we waren snel weer binnen.



Fleet, wat had je gister allemaal gedaan dan dat je zo moe was? Ook lekker om een lange nacht gehad te hebben, toch? :-) het is ook eigenlijk maar een avond als alle anderen. Het is dat mijn vriend graag wat afspreekt en er wat leuks van maakt. Ik had zelf helemaal niet het gevoel dat het alweer oudjaar was.



Dochter heeft heerlijk door geslapen, is niet wakker geworden van vuurwerk. Zoveel werd hier ook niet afgestoken.



Vandaag helemaal niets gedaan, behalve wat opruimen en twee wassen. Lekker met dochter en vriend in bad gezeten. Zo gezellig! Straks boodschappen doen en lasagne koken. Even kijken wat we voor dochter gaan koken. Misschien even heel makkelijk uit een potje...

Morgen is gelukkig mijn roostervrije dag en daarna beginnen de gewone werkdagen weer helaas.



Doen jullie iets aan goede voornemens? Ik vind het eigenlijk altijd wat onzin, maar wil dit jaar toch wel gaan kijken wat ik wil qua werk. Deze baan zal ik niet nog vijf jaar volhouden. Zo boeiend vind ik het nu ook niet altijd. Maar hoe zet ik die stap naar wat ik wel wil...
Alle reacties Link kopieren
Nog 1 berichtje dames na deze en dan zitten we op 2000 !!



Fijne jaarwisseling dames !! Zoon is niet wakker geworden en het huis trilde zowat van de knallen haha



Despie, misschien met een loopbaan coach oid gaan praten kijken of je zo erachter kunt komen wat je gelukkiger zou maken ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven